Prețuri noua Toyota C-HR în România: start de la 33.700 de euro

Publicat vineri, 08.12.2023 12:00 de Tiberiu Safta

Noua generație Toyota C-HR a ajuns oficial în România. Prețul de pornire al noului crossover hibrid este de 33.700 de euro în țara noastră.

Cea de-a doua generație Toyota C-HR a ajuns acum și pe piața din România. Noul crossover hibrid al japonezilor este disponibil cu două motorizări, una de 1.8 litri și 140 de cai putere, cealaltă de 2.0 litri și 198 de cai putere.

Alături de cele două motorizări, noua Toyota C-HR este disponibilă în țara noastră în nu mai puțin de 5 niveluri de echipare: Active, Dynamic, Exclusive, Premiere Edition și GR Sport.

Cea mai accesibilă echipare, Active, pornește de la 33.689 de euro în România. În această echipare, noua Toyota C-HR primește doar motorul de 1.8 litri, iar în standard, modelul vine echipat cu următoarele dotări: jante de 17 inch, ecran multimedia de 8 inch, instrumentar digital de 12.3 inch, sistemul Toyota Smart Connect, climă automată pe două zone, scaune față sport și pachetul de siguranță Toyota Safety Sense.

Echiparea Dynamic pornește de la 36.717 euro și este disponibilă și cu motorizarea de 2.0 litri. Cu această echipare, C-HR primește scaune față încălzite, volan încălzit, faruri LED, cruise control adaptiv inteligent și sistem Smart Entry & Start. Echiparea Exclusive pornește de la 39.777 de euro și primește jante de 19 inch și un ecran multimedia de 12.3 inch.

Linia de echipare Premiere Edition, care va fi disponibilă pentru un timp limitat, pornește de la 46.162 de euro și primește un sistem audio JBL premium, precum și un Head-up Display, printre altele. La final, echiparea de top GR Sport pleacă de la 48.922 de euro și aduce un pachet vizual agresiv.

În viitor, Toyota C-HR va fi disponibilă și cu o motorizare hibridă cu încărcare la priză de 2.0 litri.

ECHIPARE MOTOR PREȚ DE PORNIRE (EURO)
Active 1.8 litri, 140 CP, 4x2 33.689
Dynamic 1.8 litri, 140 CP, 4x2 36.717
2.0 litri, 198 CP, 4x2 38.537
Exclusive 1.8 litri, 140 CP, 4x2 39.377
2.0 litri, 198 CP, 4x2 41.187
2.0 litri, 198 CP, 4x4 42.958
Premiere Edition 2.0 litri, 198 CP, 4x2 46.162
2.0 litri, 198 CP, 4x4 47.932
GR Sport 2.0 litri, 198 CP, 4x4 48.922

via Toyota

  • Octavian, vineri, 08.12.2023 13:26

    Sunteti siguri ca nu ati pus preturile de la RAV? :))

  • dopdecada, vineri, 08.12.2023 14:58

    Cam scumpa. Preturi de Model 3.

  • :), vineri, 08.12.2023 16:31

    Foooarte scumpa, sunt variante mai bune pentru o masina de clasa mica.

  • cmusat2000, vineri, 08.12.2023 18:41

    Atat de ieftin. Ataaat. "((((( La pretul asta o sa se vanda si la Kaufland, conform reclamei. Stiti cum se zice, da-ti o bucata pe persoana, sa ajunga la toata lumea.

  • Alin, vineri, 08.12.2023 18:43

    La momentul actual oricine cumpara o Toyota trebuie deposedat din drepturi. Pur si simplu sunt senili toti cei care cumpara o masina japoneza si dau dovada clara de lipsa de intelect. A fost era japonezelor in anii 90. Acum sunt doar o teapa masiva.

  • Mircea Badea, vineri, 08.12.2023 20:17

    are mai mult spatiu interior decat un golf? sau mai putin?

  • Strutonipona, vineri, 08.12.2023 23:32

    Botul pare inspirat de Honda Civic, doar ca mult, muuuuuuult mai urat. Si o o politica de preturi greu de inteles! Exceptand adeptii fideli chr, nu gasesc niciun argument pentru care un om normal ar da 40 mii pe aceasta masina ( nici 33 nici 48)!?! Prea mare pentru o citadina, prea mica pentru vacanta unei familii cu copii, nu-i premium ca sa o parchezi in fata cafenelelor din Dorobanti. Designul discutabil ar putea eventual atrage amatorii de modele de lifestyle, dar totusi este o japoneza, nu mini sau fiat 500.

  • Andrei, sâmbătă, 09.12.2023 13:55

    Ale nu pot fi preturi reale de vanzare pentru un crossover mic.

  • enough said, duminică, 10.12.2023 16:47

    Made in Turckye

  • oricine, luni, 11.12.2023 09:41

    Ok, trecem pe chinezării. Că sunt noii japonezi. Numai că nici nu pot gândi cât timp va trebui să aștepți o piesă oarecare pentru o eventuală reparație

  • @porcine, luni, 11.12.2023 10:57

    Ăsta e avantajul la Dacia, îți vine piesa din spatele blocului, la același rapăn de service unde-ți stă mașina 3 luni. După reparație, cu toate piesele noi, bordul e orgă de lumini ca întotdeauna, clienții, supermulțumiți. :

  • ds, marţi, 12.12.2023 10:35

    Pentru că tot vorbiți de struțo-cămilele all seson, uite niște date comparative date chiar de AM. 4 m diferență de frânare la 30 km/h, anvelope noi. Dacă vi se pare puțin 4 metri la asemenea viteză succes în a le monta pe mașină! https://www.automarket.ro/stiri/anvelope-de-iarna-sau-all-season-testul-comparativ-de-franare-pe-zapada-74731.html

  • ds, marţi, 12.12.2023 10:37

    Ups! S-a postat aiurea...