Prețuri noul BMW Seria 5 în România: start de la 58.900 de euro
BMW a anunțat prețurile pentru noua Seria 5 pe piața din România. Berlina de clasă executive pornește de la 58.900 de euro în țara noastră.
Noua generație BMW Seria 5 este disponibilă acum și în România. Pe piața noastră, noul model de clasă executive al bavarezilor va fi disponibil, pentru început, în versiuni cu motoare clasice pe benzină și diesel, cu motoare hibride, dar și în versiunile electrice i5.
Versiunea de bază, botezată 520i, pornește de la 58.965 de euro. Această versiune primește un motor pe benzină de 208 cai putere, cuplat la o cutie automată Steptronic. În pachetul standard, modelul de bază primește jante de 18 inch, faruri LED adaptive, scaune față încălzite și îmbrăcate în piele sintetică, un asistent de parcare și sistemul Driving Assistant. De asemenea, BMW 520i mai primește, tot în dotarea standard și o tavă de încărcare wireless, serviciile BMW ConnectedDrive și radio digital.
Versiunea cu motor diesel este botezată 520d și este disponibilă în configurații cu tracțiune spate sau cu tracțiune integrală. Modelul cu două roți motrice pornește de la 61.285 de euro, în timp ce versiunea dotată cu sistemul xDrive pleacă de la 63.844 de euro. În ambele cazuri avem un motor de 197 de cai putere, cuplat la aceeași cutie automată Steptronic.
Noul BMW Seria 5 este disponibil și în două versiuni hibride plug-in. Prima versiune, 530e, propune un preț de pornire de 66.343 de euro și primește un propulsor de 299 de cai putere și tracțiune spate. De cealaltă parte, versiunea 550e pleacă de la 78.481 de euro și beneficiază de un propulsor de 489 de cai putere și tracțiune integrală.
La final, avem și două versiuni electrice i5. Prima, botezată i5 eDrive40, pleacă de la 70.151 de euro și aduce un propulsor de 340 de cai putere, alimentat de o baterie de cu o capacitate netă de 81 de kWh. Asta înseamnă o autonomie de maxim 579 de kilometri. Această versiune primește tracțiune spate.
A doua versiune electrică, i5 M60 xDrive, este cea mai puternică din gamă, cu un propulsor de 601 cai putere și tracțiune integrală. Propulsorul este alimentat de aceeași baterie de 81 de kWh, însă autonomia este ceva mai mică, de maxim 515 kilometri. Această versiune pornește de la 99.603 euro.
via BMW
Ce-ți e și cu prețuirle astea, 58.900 euro o mașină care nu este prevăzută cu semnalizare. : )))))