Prețuri noul Geely Coolray în România: start de la 28.500 euro

Publicat vineri, 18.10.2024 12:21 de Tiberiu Safta

Noul Geely Coolray este acum disponibil și în România. Pe piața noastră, noul model propune un preț de pornire de 28.500 euro.

Compania chineză Geely a dezvăluit oficial prețurile primului său model vândut pe piața din România. Mai exact, este vorba despre noul Coolray, un SUV de dimensiuni mici care să concureze cu modele consacrate ca Renault Captur. Pe piața noastră, noul model este disponibil în două linii de echipare și cu doar o singură motorizare.

Echiparea de bază se numește GF și include o listă foarte generoasă de dotări. Astfel, echiparea de bază a lui Geely Coolray primește în standard următoarele: faruri full LED, stopuri LED, jante de 18 inch, ornamente din carbon în bara de protecție, la praguri și la oglinzi, ecran central de 12 inch, instrumentar digital de 10.25 inch, climă automată, iluminare ambientală, volan încălzit, scaune îmbrăcate în piele sintetică, încălzite și reglabile electric, cruise control adaptiv, frânare de urgență automată, plafon panoramic și asistent pentru parcare automată, printre altele.

Echiparea de top GF+ aduce în plus o nuanță nouă de lavandă și jante de 18 inch cu un design diferit.

Indiferent de echiparea aleasă, noul Geely Coolray este disponibil doar cu o singură motorizare. Sub capotă se află un motor pe benzină în 4 cilindri de 1.5 litri, turbo, care dezvoltă 172 cai putere și 290 Nm. Noul model are nevoie de 7.6 secunde pentru repriza 0-100 km/h și atinge o viteză maximă de 200 km/h. Puterea este transmisă către roțile din față, iar motorul este cuplat la o cutie automată cu 7 trepte și cu dublu ambreiaj. Consumul combinat este de 5.8 l/100 km în regim NEDC.

În România, noul Geely Coolray pleacă de la 28.490 euro pentru echiparea GF. Cei care aleg echiparea de top GF+ vor avea un preț de pornire de 29.990 euro.

via Geely

  • nobody, vineri, 18.10.2024 12:46

    30k eur pt o masina chinezeasca care nici macar nu e electrica...

  • orez cu lapte, vineri, 18.10.2024 12:59

    la preturile astea o sa se bata in unitati vandute in Romania cu Aston Martin DBX si Koenigsegg Gemera

  • Maicul, vineri, 18.10.2024 13:41

    Apai daca asta e marea ofensiva chinezeasca ...m-am linistit. Am tot asteptat sa vad super preturile si la electrice si vad ca sunt doar "marketing si figuri de stil". Intr-adevar, in China preturile sunt de invidiat, dar pana ajung in Europa se dubleaza ba chiar tripleaza...probabil se mai lucreaza la ele pe vapor.

  • ds, vineri, 18.10.2024 13:51

    Ăștia sunt șmecherii care în '96 au scos panarama de Mercedes Benz E-Class W210 bazat pe un model Hongqi - care practic era un Audi. Te crucești de ce le poate mintea ăstora. Acum sunt mari producători în căutare de fraieri.

  • Mihai, vineri, 18.10.2024 14:24

    Cati din comentarii de mai sus au condus masina? Ca de dat cu parerea ochiometric sunteti toti buni. V-ati urcat in masina ca sa vedem despre ce este vorba? Sau pentru voi e important doar un semn si unde e produsa masina? Vedeti ca Made in Germany nu mai e ce a fost odata.... Trezirea ca germanii inca mai cauta fraieri.

  • Descalecatu, vineri, 18.10.2024 14:31

    Consum 5.8% NEDC care e 7% WLTP care-i 9% in viata reala si 12-13% in oras. Ș-am încălecat pe-o șa șaidiridiridida.

  • eu, vineri, 18.10.2024 14:39

    pret neasteptat de mare. ok, are automata, dar si duster hibrid are tot automata, consum la jumatate si pret mai mic, deci unde-s avantajele la coolray ??!

  • Mihai, vineri, 18.10.2024 14:46

    Probleme gogule ? Nu lauzi tu toata ziua masinile chinezesti ca sunt ieftine ? Da tu ai condus masinile pe care le critici, mascariciule ?

  • @Mihai, vineri, 18.10.2024 16:26

    O masina e o cheltuiala importanta pt majoritatea dintre noi. Motiv din care fiecare analizeaza foarte atent care ar fi cele mai bune optiuni pt banii pe care ii are. Unii prefera second, unii prefera masini noi. Test drive ajungi sa faci doar cu ce ramane pe short-list, in general. Motivul pt care ai ajunge sa iei o chinezeasca ar fi in primul rand pretul mic. Pt ca nu au service, nu stii cat de fiabile sunt sau cat te va costa pe termen lung, chiar daca or sta bine pe sosea (desi greu de crezut) sau or avea scaune confortabile sau stiu eu ce alte criterii ar bifa. Cum masina de fata nu bifeaza criteriile initiale dar vine cu riscurile expuse, e greu de crezut ca se vor ingramadi oamenii sa o cumpere

  • Mihai, vineri, 18.10.2024 17:12

    Pai vedeti Dorei...la test-drive se ajunge dupa ce unii isi dau cu parerea despre masini... La fel si despre "chinezarii": https://spotmedia.ro/stiri/mediu/europa-verde-made-in-china-98-din-panourile-fotovoltaice-montate-in-ue-se-importa-din-china Folositi 90% produse Made in China, dar la masini strambati inca din nas pentru ca e mentalitatea invechita. Lasati ca isi iau altii masini chinezesti, nu va faceti voi griji. Voi puteti merge pe dieseluri obosite germane in continuare.

  • dan_grc, vineri, 18.10.2024 17:19

    Lăsați sa-si cumpere alții chinezesti, ca propovaduitorul de serviciul în niciun caz, se zbate în gol săracul, toți îi spun ca sunt scumpe, el ca sunteți fraieri și săraci si ca totul e made în China, pai fix de asta europenii nu mai vor și mașini chinezesti, ca o mașină nu e un pix, telefon, etc . Cumpărați necivilizatilor chinezești, ca se enervează omul :)

  • @Mihai, vineri, 18.10.2024 17:30

    Personal, stramb din nas la orice e facut in China, iar daca am alternative facute in alta parte, le aleg. Din fericire, electrocasnicele importante inca se fabrica in Europa, TV-uri in Coreea sau Taiwan, incaltaminte in multe tari si tot asa. Si cat voi avea de ales, voi alege masini fabricate in afara Chinei, chiar daca sunt mai scumpe si chiar daca te enervezi la culme (tu si prietenul Xi)

  • ds, vineri, 18.10.2024 17:32

    Mihăiță, tată, am, așa, un feeling că ești proaspăt posesor de mg, în cel mai fericit caz, sau de vreo altă chinezărie. Stai blând, nu te umfla așa. Așa e că ai vrut ieftin, mult și bun? A, și musai gipan!

  • aha, vineri, 18.10.2024 18:19

    Sa le spuna cineva celor de la Geely ca, cel putin in Europa, protocolul NEDC nu se mai foloseste inca din 2018, el fiind inlocuit cu WLTP.

  • Cătălin, vineri, 18.10.2024 21:15

    Un Captur de 100 cp este in configurator cu toate optiunile incluse 22.800 eur. Coolray are 70 cp in plus, trapa panoramica, toate cele 5 locuri in piele ecologica și încălzite, cele fata electrice, luminile ambient la interior (ce mare lucru), camere video surround, hayon electric, roata de rezerva temporară, volan incalzit, parcare automata sau asistata. În concluzie: cam tot pe acolo. Eu am primit fisa tehnica de acum o lună iar preturile erau 27.000 cu 28.500

  • Dutz, sâmbătă, 19.10.2024 04:44

    Mihai du-te liniștit și ia-ți, nu te oprește nimeni. Este plin de opțiuni chinezești toate best in class. Tu și siamezul Matei erați tot o vitejie și link-uri în urmă cu ceva luni legat the portofoliul MG 100% electric în Europa. Era o minciună și atunci ca era hibrid, ei acuma ca și următorului pas în “evoluție”, iaca ce să vezi hopa in ICE… cum așa? Nu-s sold out BEV-urile? Incredibil în ce joc riscant intră MG… oare că-s disperați că nu vând?