Prețuri noul Mercedes-Benz GLC electric în România: start de la 67.800 de euro

Publicat miercuri, 26.11.2025 16:20 de Alexandru Monenciu

Noul Mercedes-Benz GLC electric poate fi comandat la noi în țară. Pentru început este disponibil într-o singură versiune, iar prețurile pornesc de la 67.760 de euro cu TVA inclus.

În toamna acestui an, cu ocazia Salonului Auto de la Munchen, germanii de la Mercedes-Benz au prezentat noul GLC cu tehnologie EQ. Sau, cu alte cuvinte, noul GLC 100% electric.

SUV-ul german propune un design nou, dimensiuni crescute, iar la interior poate fi echipat cu un display MBUX Hyperscreen de 39.1 inch. Noul GLC electric este construit pe o arhitectură de încărcare la 800V, iar gama va fi formată din 5 versiuni.

Pentru început, clienții au la dispoziție o singură versiune și anume GLC 400 4Matic cu tehnologie EQ. Vorbim despre o baterie de 94 kWh, 490 CP și 713 kilometri autonomie. Puterea maximă de încărcare, la o priză rapidă, ajunge la 330 kW.

Această versiune poate fi comandată acum și în România. Prețurile pornesc de la 67.760 de euro, cu TVA inclus, la noi în țară.

Echiparea standard include, printre, altele un plafon panoramic, scaune comfort, volan îmbrăcat în piele Nappa, faruri LED High Performance, jante de 19 inch, tapițerie din piele sintetică, scaune față încălzite, sistem de climatizare automat, instrumentar de bord digital și ecran central de 12.3 inch.

Noul Mercedes-Benz GLC electric vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE
(km, WLTP) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Mercedes GLC electric
GLC 400 4Matic
490 713 - 67.760
Audi Q6 e-tron
Advanced, e-tron quattro
387 620 - 77.501
BMW iX3
50 xDrive
469 805 4.9 65.461
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Mercedes-Benz

  • Matei_cel_nou, miercuri, 26.11.2025 16:31

    Q6 e complet depășit: ultimul loc la putere, ultimul loc la autonomie, dar cel mai mare preț (+10000E!)

  • zarnesteanu, joi, 27.11.2025 02:22

    Eu zic ca pretul e rezonabil, avand in vedere ca primesti calitate Mercedes iar tehnologia de pe ea este de actualitate. Lumea va trebui sa se obisnuiasca cu ideea ca masinile se vor invechi la fel de repede ca si telefoanele sau laptopurile. Este clar ca generatia urmatoare a unui automobil va fi net superioara celei care iese din productie. Totusi, daca iti satisface nevoile curente de locomotie, masina poate fi folosita minim 10 ani fara probleme. Iar aici ma refer la longevitatea bateriei.

  • eu, joi, 27.11.2025 10:25

    ambii aveti dreptate, insa sa nu uitam ca zona asta de masini este deja la un nivel tehnologic foarte inalt, multi nici nu viseaza vreodata sa conduca asa ceva. arata-i unui om obisnuit un Q6 si nici n-o sa-i treaca prin cap ca ar fi depasit, ba chiar o sa i se para ozn. e adevarat ca ritmul progresului in domeniul auto a accelerat tare in ultimii ani. masinile vor ajunge ca telefoanele, ma refer la electrice, unde generatii mai vechi de iphone sau alte flagshipuri, chiar si sh/reconditionate au o piata uriasa in patura celor cu venituri mai mici. la fel va fi si cu ev-urile actuale, la sh vor deveni foarte vanate de cei care nu si le permit de noi.

  • alex_cu_a_mic, joi, 27.11.2025 11:32

    Daca pana acum masinile aveau nevoie de un facelift minor la jumatatea ciclului de viata, la masinile electrice e nevoie de un facelift major tehnic si tehnologic la maxim 2 ani. E o capcana in care cam toti producatorii au intrat singuri. Mici exceptii sunt pe la japonezi dar n-o mai duc mult nici ei inafara jocului de-a tehnologia inutila.

  • Andrei, joi, 27.11.2025 11:37

    Asta nu prea contează. Omul obișnuit nu se duce la dealer Audi să ceară oferta de preturi. Iar cei care se duc, se duc și la BMW și Mercedes, minus fanii dedicați. Mai sunt și alte elemente, nu doar puterea și autonomia. Echiparea, suspensia, sistemul multimedia, ergonomia, portbagajul. BMW stă mai bine la partea tehnica dar Mercedes e mai bine echipat, are ceea ce aștepți să primești în zona asta de preț: suspensie mai bună, roți spate viratoare, tapițerie de calitate. Audi stă mai bine la info-system. Mercedes a trântit un ecran și gata. La BMW rămâne de văzut cum e primit noul ecran panoramic, tapițeria pare destul de ieftină.