Prețuri Opel Grandland facelift în România: start de la 22.300 de euro

Publicat miercuri, 01.09.2021 12:32 de Paul Cosma

Opel a anunțat lista de prețuri pentru Grandland facelift. Pe piața din România, SUV-ul german este disponibil inițial cu două motorizări și trei niveluri de echipare. Prețurile pornesc de la 22.300 de euro cu TVA.

Comenzile pentru Grandland facelift pot fi plasate începând de astăzi în România, iar primele unități vor ieși de pe linia de asamblare a uzinei din Eisenach, Germania, în noiembrie. 

Echiparea standard include avertizare de coliziune frontală cu frânare automată de urgență, detectarea pietonilor, avertizare la părăsirea accidentală a benzii de rulare, recunoașterea semnelor de circulație, precum și limitator de viteză.

 

La exterior, Grandland facelift se distinge prin Opel Vizor. La interior, varianta entry-level oferă sistemul Pure Panel, care combină display-ul de 7 inch Driver Information Center cu un display digital color de aceeași dimensiune, pentru a opera Apple CarPlay and Android Auto prin sistemul de infotainment multimedia. 

Pentru moment, Opel Grandland facelift este disponibil cu două motorizări și trei niveluri de echipare, respectiv GLX, Business Edition și GS Line. Motorul pe benzină de 1.2 litri dezvoltă 130 CP și poate fi comandat cu o cutie manuală cu 6 trepte sau una automată cu 8 rapoarte. Prețurile pornesc de la 22.300 de euro pentru nivelul de echipare GLX și transmisia manuală. 

În cazul motorului diesel de 1.5 litri, acesta dezvoltă tot 130 CP, însă este disponibil doar cu transmisia automată. Prețurile pornesc de la 27.200 de euro pentru echiparea Business Edition. 

Ulterior, clienții vor putea alege și variantele hibrid plug-in, care nu sunt disponibile momentan în configuratorul Opel România. Cu Grandland Hybrid4, șoferul poate alege între patru moduri diferite de rulare: Hibrid, Electric, Tracțiune Integrală și Sport. Modul Hibrid se axează pe optimizarea consumului de combustibil al vehiculului, permițând o autonomie de până la 65-55 kilometri în ciclul WLTP. 

Clienții vor putea alege între două moduri de recuperare a energiei la frânare, care transformă motoarele electrice în generatoare, astfel încât energia electrică să fie trimisă în bateria de 13,2 kWh și stocată.

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(Preț euro, cu TVA)
Motor
Putere
(CP)
 Transmisie 
 GLX
Business Edition
GS Line
Benzină 1.2
130
Man6
22.300
23.800
25.300
Benzină 1.2
130
AT8
24.000
25.500
27.000
Diesel 1.5
130
AT8
 -
27.200
28.700

Opel Grandland facelift vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Opel Grandland 
1.2, benzină, GLX
130 5.9 22.300
Ford Kuga
1.5 benzină, Trend
150 5.5 26.100
Hyundai Tucson
1.6 benzină, Comfort
150 6.1 24.823
Kia Sportage
1.6 benzină, Plus
132 6.8 19.483
Nissan Qashqai
1.3 benzină, Visia
140 5.3 19.249
Peugeot 3008
1.2 benzină, Active
130 5.1 25.645
Renault Kadjar
1.3 benzină, Zen
140 6.4 21.700
Seat Ateca
1.0 benzină, Reference
110 4.7 17.693
VW Tiguan
1.5 benzină, Base
130 5.5 24.856



  • Chera Robinson, miercuri, 01.09.2021 15:52

    Nici macar o motorizare mild hybrid, oare cum de reusesc producatorii astia sa atinga limitele de noxe? Prin petardele de electrice, ca altfel nu au cum...

  • Nsrei, miercuri, 01.09.2021 15:56

    in articol : Suv-ul german ... Zău așa...aveam pretenții de la voi că și publicație auto. Nimic despre stelantis. Nici măcar un rand? Un cuvânt ? Hmm. Suna a dezinformare

  • consumer, miercuri, 01.09.2021 15:56

    Masini din ce in ce mai scumpe....Minunat...

  • adi_10, joi, 02.09.2021 11:34

    Genul acela de masina care trece neobservata chiar si atunci cand o scoti prima data din reprezentanta. Foarte multi bani avand in vedere ca vorbim de un Opel care nu te impresioneaza cu nimic.

  • St M, miercuri, 19.01.2022 09:14

    @consumer: Masini din ce in ce mai scumpe si mai stricacioase, adaugate la taxe care de care mai mari si la o putere de cumparare din ce in ce mai scazuta. Rezultatul? Mai putine masini pe strazi, limitarea posibilitatilor de transport si relocare, restrangerea posibilitatilor celor care vor sa migreze pentru un trai mai bun sau un teritoriu mai liber. Restrangerea posibilitatilor si libertatilor de dezvoltare umana ! Restrangerea posiibilitatilor de a alege! Indobitocire si control prin frica, totul pentru a obtine un "viitor verde". Dar nu pentru toti ! Sa traiesti costa ! In loc sa se opreasca taierile de copaci, in loc sa se identifice surse cu adevarat sustenabile de energie, se limiteaza dar se fura in continuare din resursele statelor mai putin dezvoltate cu ajutorul politicienilor. Cam asta se intampla. Hibridizarea unora e o gluma, iar costurile electricelor sunt enorme pentru ce ofera. Iar profiturile grase in loc sa fie investite in cercetare, se duc in buzunarele unora ca actionari sau top manageri ! Fix asta s-a intamplat si in criza de pe Wall Street in 2008! Cine a platit? Fraierii, exact ca si acum...