Prețuri pentru Audi A5 Sportback facelift: start de la aproape 44.000 de euro

Publicat joi, 12.03.2020 11:53 de Cornel Șocariciu

Audi a publicat lista de prețuri a versiunii A5 Sportback facelift pentru piața din România. Versiunea 40 TFSI pornește de la 43.710 euro, iar cea mai accesibilă variantă diesel poartă indicativul 35 TDI și are un preț de pornire de 43.712 euro.

În cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, Audi a publicat primele imagini și detalii referitoare la A5 Sportback facelift. Nemții au introdus mici modificări la nivel estetic, un interior cu o gamă bogată de tehnologii noi și o gamă de motorizări cu sisteme mild-hybrid.

Acum, Audi a anunțat prețurile noului A5 Sportback facelift pentru piața din România. Clienții vor putea alege din patru motorizări diesel și o singură versiune pe benzină.

Audi A5 Sporback facelift în versiunea 40 TFSI este echipat cu motorul pe benzină de 2.0 litri care dezvoltă 190 de cai putere și 320 Nm. Totodată, această variantă de motorizare este și cea mai accesibilă, prețul de pornire fiind de 43.710 euro cu TVA.

Cei care preferă un propulsor diesel vor avea la dispoziție următoarele variante: A5 Sportback 35 TDI (2.0 litri, 163 CP și 380 Nm), A5 Sportback 40 TDI (2.0 litri, 190 CP și 400 Nm), A5 Sportback 45 TDI (3.0 litri, 231 CP și 500 Nm), A5 Sportback 50 TDI (3.0 litri, 286 CP și 620 Nm).

Motorizările de 2.0 litri vor fi echipate exclusiv cu transmisii automate cu șapte trepte, în timp ce pentru versiunile de 3.0 litri, nemții au pregătit transmisii automate cu opt rapoarte.

LISTĂ DE PREȚURI AUDI A5 SPORTBACK FACELIFT
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
TRANSMISIE BASIC ADVANCED S-LINE
2.0 Benzină
40 TFSI
4 cilindri
190 Aut 7 43.710 44.827 46.516
2.0 Diesel
35 TDI
4 cilindri
163 Aut 7 43.712 44.826 46.514
2.0 Diesel
40 TDI
4 cilindri
190 Aut 7
Aut 4x4
45.481
47.997
46.596
49.114
48.283
50.802
3.0 Diesel
45 TDI
6 cilindri
231 Aut 4x4 55.082 56.306 57.723
3.0 Diesel
50 TDI
6 cilindri
286 Aut 4x4 55.867 57.159 58.509

Versiunea Basic a lui A5 Sportback facelift va fi disponibilă, printre altele, cu următoarele echipamente standard: jante din aliaj cu diametrul de 17 inch, faruri cu LED, stopuri cu LED, oglinzi exterioare reglabile electric, încălzite și cu lumini de semnalizare cu LED integrate, sistem Keyless-Go, spoilere Basci, carcasele oglinzilor exterioare în culoarea caroseriei, cameră multifuncțională pentru sistemele de asistență, Audi Drive Select, Audi Pre Sense City, volan îmbrăcat în piele, sistem de climatizare automată, cotieră centrală față, ornamente cu inserții din aluminiu pentru pragurile laterale, curise control cu limitator de viteză, sitem Parking Control, instrumentar de bord cu ecran de 5 inch, și sistem audio cu 8 difuzoare. 

AUDI A5 SPORTBACK FACELIFT VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI*
PUTERE
(CP)
CONSUM MIXT
(litri/100 km)
ACCELERAȚIE 0-100
(secunde)
PREȚ DE LISTĂ
(cu TVA)
Audi A5 Sportback facelift
40 TFSI, Aut, Basic
190 5.8 7.5 43.710
BMW Seria 4 Gran Coupe
420i, Aut, Standard
184 5.9 7.7 42.188
Volkswagen Arteon
2.0 TSI, Aut, Elegance
190 6.0 7.7 38.970
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate
  • fan skoda, joi, 12.03.2020 12:02

    Arata bine, mai ales interiorul. Pentru ce ofera este un pret excelent. Interiorul este foarte luxos. Forma de coupe arata foarte bine. Are dotari premium si tot ce vrei. As alege totusi VW Arteon. Arata mai bine Arteon decat A5. Aceiasi clasa, tot premium, tot coupe, dar arata mai bine si este mai ieftin. Prefer Arteon.

  • nume, joi, 12.03.2020 12:28

    Arteon, cu platforma lui de Golf, e premium? Hahaha.

  • Tatraurs, joi, 12.03.2020 13:26

    Jantele de pe masina din poze costa 3692,57 euro. Pe audi.ro,configurator.Depasesc cu fix 0,57 euro bugetul meu.Culoarea de la masina din poza,1022,21 euro.

  • andrei.r, joi, 12.03.2020 13:59

    Atunci comanda-ti jantele in Germania. Acolo sunt doar 2400 in configurator

  • andrei, joi, 12.03.2020 16:50

    tu probabil crezi ca daca platforma e aceeasi si masina e la fel nu? cred ca trebuie sa te informezi ce inseamna "platforma" in ziua de azi la masini si apoi trebuie sa afli si ca nu e niciodata LA FEL, ci similara, care poate insemna multe deosebiri.

  • passat tedei, joi, 12.03.2020 17:06

    fostii proprietari de passat cc si arteon ajung la a5 si cocalaresc modelul asta cu us style, stopuri inegrite, leduri de etnie pe numere, jante turcesti s.a. cumparati-vaaa baaaa seria 4!!! acolo va e locul!!

  • PMC, joi, 12.03.2020 19:38

    1 Otto si 4 DIESEL. Caci, nu-i asa, in cele din urma, adevarul iese la suprafata. Zi de zi, DIESEL deasupra tuturor!

  • Edikkk, joi, 12.03.2020 20:15

    HA HA HA ! PREŢ EXCELENT !! Dai ca ..... o tonă de bani pentru o maşină nouă uzată moral, dar 40.000 € pentru o electrică..... aaaaa... e foarte scumpă !!! Ipocriţii iubitori de diesel cancerigen şi distrugător al echilibrului mediului ! Cine are 40.000 şi jantă de 3500 € are bani şi de e-tron.

  • VJ, vineri, 13.03.2020 16:21

    @Edikkk De ce sa-si cumpara oamenii electrica, ca sa care dupa ei tone de baterii?? Doar cei batuti in cap si cei spalati pe creieri si indoctrinati din secta eco isi cumpara electrica. O masina electrica spatioasa, care este considerata premium si are performante mai bune are peste 2 tone. Tesla Model S are 2316 kg, Model X are 2572 kg, Model Y 2000 kg. Audi e-tron modelul 50 are 2425 kg, modelul 55 are 2565 kg; Audi e-tron sportback modelul 50 are 2445 kg, iar modelul 55 are 2555 kg. Tot aud pe unii ca critica pe cei care isi iau SUV, ca o iau pt epatare, ca oricum n-au nevoie de masini asa de mari si grele precum SUV-urile, ca oricum in cele mai multe cazuri le folosesc doar in oras, samd... Si aud astfel de critici mai ales din partea celor care sunt fan electrice. Pai dar in cazul electricelor ce facem?? Luam masini grele ca sa ce?? O electrica care ofera performante bune este mai grea decat un SUV obisnuit, adica cu motor termic.

  • VJ, vineri, 13.03.2020 16:29

    @nume Audi A5 nu foloseste aceasi platorma cu Arteon. Ar fi mai bine sa te informezi inainte sa vb prostii. Dupa ce ca vorbesti prostii mai si crezi ca spui adevaruri. Arteon este cu motor dispus transversal, pe cand A5 cu motor longitudinal. Deci, asta inseamna ca au platforme diferite.

  • VJ, vineri, 13.03.2020 16:34

    Ceea ce imi place la Audi este ca, in dotarea standard inca mai pastreaza ceasurile analogice de bord. In cazul asta au un mare plus din partea mea.

  • nume, sâmbătă, 14.03.2020 14:14

    @VJ: Nu prea intelegi limba romana, asa-i?