Preţuri pentru noua generație BMW X6 în România: start de la 70.000 de euro
BMW a anunţat preţurile noii generaţii X6 şi pe piaţa din România. Sport Activity Coupe-ul german porneşte de la 70.000 de euro, preţ valabil pentru un diesel de 258 de cai putere.
Prezentat în premieră mondială cu ocazia Salonului Auto de la Paris, noul BMW X6 ajunge deja pe piaţa din România. Pionierul segmentului SUV-urilor coupe premium, X6 speră să continue cu succes povestea predecesorului său, devenit un adevărat hit la nivel mondial.
Cu ocazia lansării, noua generaţie BMW X6 este disponibilă alături de trei motorizări pe piaţa din România, două dieseluri şi un motor pe benzină.
Două dieseluri şi un motor pe benzină
Accesul în gamă se face cu versiunea X6 xDrive30d, care vine echipată cu motorul de 3.0 litri diesel, cu şase cilindri în linie, gata să ofere 258 de cai putere şi un consum de carburant în regim mediu de 6 litri/100. Preţul acestei versiuni este de 70.184 de euro.
Pentru cei care vor un diesel cu resurse impresionante, există şi versiunea BMW X6 M50d, care livrează 381 de cai putere din acelaşi motor de 3.0 litri, dar tri-turbo. Consumul urcă în acest caz până la 6.6 litri/100 de kilometri, iar socotelile încep de la 92.628 de euro, fiind astfel şi cea mai scumpă versiune a noului X6.
Pentru cei care îşi doresc un propulsor pe benzină, BMW oferă xDrive50i, un bezinar cu o capacitate de 4.4 litri şi o putere totală de 450 de cai. Preţul de pornire este de 90.762 de euro.
Versiune | Motorizare | Putere | Consum mediu | Preţ (euro cu TVA) |
BMW X6 xDrive30d | 3.0 litri diesel |
258 CP | 6 litri/100 km | 70.184 euro |
BMW X6 M50d | 3.0 litri diesel tri-turbo |
381 CP | 6.6 litri/100 km | 92.628 euro |
BMW X6 xDrive50i | 4.4 litri benzină |
450 CP | 9.7 litri/100 km | 90.765 euro |
O listă lungă de dotări standard
Potrivit comunicatului oficial emis de BMW, noul X6 vine cu o listă lungă de tehnologii şi sisteme de siguranţă oferite chiar în standard, fără nici un cost suplimentar. Lista include senzori de monitorizare a presiunii în pneuri, senzor de impact, anvelope runflat, tapiţerie din piele Dakota, ornamente din lemn, bord îmbrăcat în piele articifială neagră, indicator uzură plăcuţe de frâne, transmisie automată cu opt trepte, sistem start-stop, cruise control cu funcţie de frânare, faruri ceaţă cu LED, funcţie Follow Me Home, senzori de ploaie, faruri cu xenon, volan sport îmbrăcat în piele cu comenzi, climatizare automată, hayon acţionat electric, radio BMW Professional cu conexiune AUX, USB şi Bluetooth.
Pe cand faceti drive test cu Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 150 CP si Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 184 CP?