Prețuri pentru noul Peugeot e-2008: SUV-ul electric pleacă de la aproape 33.500 de euro

Publicat marţi, 24.03.2020 11:59 de Cornel Șocariciu

Peugeot a publicat lista de prețuri a noului e-2008 pe piața din România. SUV-ul electric promite o autonomie de până la 310 kilometri (WLTP), iar prețul de pornire este de 33.490 de euro.

La jumătatea anului trecut, Peugeot a prezentat noul generație 2008. SUV-ul producătorului francez a primit o plaformă nouă, are un design îmbunătățit, interiorul a "suferit" o serie de transformări, iar gama de motorizări s-a îmbogățit cu o variantă electrică.

Noul Peugeot e-2008, versiunea electrică a SUV-ului de clasă mică, este echipat cu un motor de 100 kW (136 de cai putere) și 260 Nm. Energia electrică necesară funcționării acestuia este stocată într-un pachet de baterii cu capacitatea de 50 kWh. Conform oficialilor producătorului francez, autonomia calculată conform standardului WLTP este de 310 kilometri.

Bateria poate fi încărcată inclusiv la stații rapide cu puteri de 100 kW, caz în care o încărcare până la 80% durează 30 de minute. Alternativ, e-2008 suportă și încărcare la stații de 7.4 kW și 11 kW, caz în care încărcarea va dura 8 ore, respectiv 5 ore.

Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 8.3 secunde, iar viteza de top este limitată la 150 km/h.

Patru niveluri de echipare sunt disponibile pe piața din România: Active, Allure, GT Line și GT. Cea mai accesibilă variantă a noului e-2008 pornește de la 33.490 de euro cu TVA.

LISTĂ DE PREȚURI PEUGEOT E-2008
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
AUTONOMIE
(WLTP)
ACTIVE ALLURE GT LINE GT
Electric
Baterie 50 kWh
136 310 33.490 35.391 37.390 38.990

Nivelul de echipare Active va oferi, printre altele, următoarele dotări: sistem automat de climatizare, senzori de parcare spate, selector pentru modurile de rulare (Eco/Sport) sistem de infotainment cu ecran tactil de 7 inch, funcție Hill Assist, faruri cu aprindere automată, geamuri față și spate acționate electric, jante din aliaj cu diametrul de 16 inch, lumini de zi cu LED, oglinzi laterale reglabile electric și încălzite, sistem de frânare automată de urgență, sistem pentru recunoașterea semnelor de circulație, cruise control, sistem pentru atenționarea șoferului cu privire la părăsirea benzii de rulare, alertă cu privire la o posibilă coliziune, sistem de pornire fără cheie, volan îmbrăcat în piele și vopsea metalizată Orange Fusion.

Versiunea Allure plusează cu următoarele echipamente: bare longitudinale amplasate pe plafon, cameră pentru mersul cu spatele, instrumentar digital de bord 3D, jante din aliaj de 17 inch, sistem de iluminare zonă de acces, ornamente exterioare cromate, scaun pasager reglabil pe înălțime și tapițerie Mi-Tep.

Nivelul de echipare GT Line va plusa cu următoarele: senzori de parcare față, faruri full LED, lunetă și geamuri laterale fumurii, sistem de iluminare ambientală cu LED, pachet exterior GT Line, pedale și praguri din aluminiu, plafon de culoare neagră, și proiectoare de ceață cu LED și funcție cornering.

Vârful de gamă va oferi în plus următoarele echipamente: sistem pentru detectarea unghiului mort, jante din aliaj cu diametrul de 18 inch, cruise control adaptiv, sistem de acces fără cheie, sistem de navigație și ecran central cu diagonala de 10 inch, scaune încălzite și tapițerie mixtă Alcantara/Mi Tep.

Mașini electrice 2019-2020 în România

MODEL/VERSIUNE SEGMENT PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE
(WLTP) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Skoda Citigo-e iV hatchback de oraș 83 265 19.990
Smart EQ Fortwo hatchback de oraș 81 160 22.122
Volkswagen e-Up! hatchback de oraș 83 260 22.448
Opel e-Corsa hatchback subcompact 136 330 29.600
Peugeot e-208 hatchback subcompact 136 340 29.990
Renault Zoe hatchback subcompact 110 316 30.350
Mini Cooper SE hatchback subcompact 184 270 33.082
Peugeot e-2008 SUV subcompact 136 310 33.490
Mazda MX-30 SUV compact 143 200 33.900
Volkswagen ID.3 1st hatchback compact 204 420 36.072
Nissan Leaf hatchback compact 150 270 36.700
DS 3 Crossback E-Tense SUV subcompact 136 320 37.900
Hyundai Ioniq Electric hatchback compact 136 311 39.199
BMW i3 hatchback subcompact 170 300 39.806
Honda e hatchback subcompact 154 211 39.980
Hyundai Kona Electric SUV subcompact 136 289 40.163
Kia e-Niro  SUV compact 136 289 40.460
Audi e-tron SUV mare 313 336 70.747
Audi e-tron Sportback SUV mare 313 347 72.996
Mercedes-Benz EQC SUV compact 408 416 75.922
Jaguar I-Pace SUV mediu 400 470 77.945
Porsche Taycan sportivă 530 407 110.625
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 
  • ACE - Craiova, marţi, 24.03.2020 12:48

    PEUGEOT e-2008 are cateva puncte forte: 1) Garda la sol 16 cm; 2) Volumul portbagajului 405 litri; 3) Interior modern; 4) 5 stele testele EURONCAP 2019, cu echiparea safety pack. La autonomie mi-as fi dorit (ceva) mai mult de 400 km WLTP....Probabil la urmatoarea varianta (facelift).... Nu ii vad pe cei de la PEUGEOT sa prezinte variante mai puternice de baterii de acumulatoare care sa fie disponibile dupa doar 1-2 ani de la lansare, aidoma celor de la TESLA (vezi Model S sau Model X care au pornit de la valoarea initiala de 60 kWh si au avut apoi 75-85-90-100 kWh, in 4-5 ani de la prima lansare iar in acest an vor lansa varianta de baterie de acumulatoare de 120 kWh)..... MULT SUCCES PEUGEOT!!!

  • dan_grc, marţi, 24.03.2020 13:53

    Mult succes tuturor modelelor electrice, sunt curios cum vor arata bonusurile de stat in lunile urmatoare, daca si inainte se vorbea de reducerea sau eliminarea lor, de acum inainte prioritatile vor fi altele, economiile tarilor afectate de pandemie trebuiesc salvate, miliardele aruncate pe subventii pentru electrice se vor duce in alta parte.

  • Andrei, marţi, 24.03.2020 14:09

    Este de asteptat sa dispara ajutorul de stat, astfel incat masinile electrice vor avea o imensa problema in a deveni altceva decat niste raritati. Este absolut ridicol sa oferi zeci de mii de lei pentru o masina cand poti face lucruri mult mai bune cu acei bani.

  • X, marţi, 24.03.2020 14:30

    Tesla se afla - inca - la circa 7-10 ani distanta fata de ceilalti mari producatori auto mondiali si nu sta pe loc. Incercarile celorlati sunt destul de timide: Mercedes Benz, BMW, Audi,etc. ofera, cu totii, autonomii electrice sub valoarea de 500 km WLTP la aceasta ora.

  • dan_grc, marţi, 24.03.2020 14:46

    Tesla se afla la.10 ani lumina in materie de valoare pe bursa, cu productie de cateva sute de mii pe an, pierderile sunt bune cica, pentru investitii, altii care au profit sunt fraieri.

  • Adrian, marţi, 24.03.2020 15:48

    Tesla se afla - inca - la circa 7-10 ani distanta fata de ceilalti mari producatori auto mondiali in materie de calitatea asamblarii si a materialelor. Nu merita banii pe care ii cer. Incercarile celorlati sunt destul de timide, dar fac bani din ele. Tesla functioneaza in continuare "pe caiet".

  • tc1900, marţi, 24.03.2020 17:54

    green deal, va lua o pauza de 2-3 ani

  • Aha, marţi, 24.03.2020 19:08

    Zice cineva pe aici ca statul ar putea face altceva cu banii dati pentru eco-tichet. Vin cu o idee...Spre exemplu ar putea finanta cursuri de scolarizare in ecologie sau economie pentru idioti. Ca prea se afiseaza multi priceputi in ale electricelor si isi dau ei cu parerea cum ca le put electricele... Traiasca TDI - ul. Cu i rosu, musai!

  • dan_grc, marţi, 24.03.2020 19:29

    @ Aha N-ai decat sa-ti cumperi electrica pe banii tai, 100 %, pomana pentru electrice, pomana pentru Rabla, la fel, sa se subventioneze agricultura si sectoarele vitale, nu vanzarile de masini, care oricum s-au scumpit in ultimii zece ani foarte mult.

  • Edikkk, miercuri, 25.03.2020 05:39

    Peugeot 2008 diesel (cu cutie automată - ca să fie comparaţia corectă cu modelul electric) costă 24 038 € Iar modelul electric costă 33490 € DIFERENŢA DE 9.452€ Dacă ai eco bonus de 10.000€ înseamnă că IEŞI MAI IEFTIN CU 548 € să cumperi modelul electric !!!! Apoi vine diferenţa de la combustibil .... ŞI PRACTIC ANUAL mai câştigi minim 500€ Şi în 10 - 15 ani strângi bani destui ca să schimbi bateria. Deci dacă locuieşti la casă, să spun ca să fie mai uşor cu parcat, încărcat, atunci decizia este mai mult decât clară ELECTRIC ESTE MAI IEFTIN ŞI ESTE DEJA PREZENTUL ! .

  • cifre, miercuri, 25.03.2020 07:39

    Doar 9.278 € e echivalentul exact al e-bonusului ÎNCĂ valabil într-o țară aberantă și fiindcă are prețuri în euro la salarii în lei. Dar deh, electrocutarea de bunăvoie are simptome similare falselor statistici cu anumite decese la modă... Nu mai repet că nimeni nu ar cumpăra electrice *normale* fără bonusuri, dar oare cei 3.500 € dați în plus pe e-2008 vs. e-208 sînt poate contravaloarea autonomiei cu 10% mai mică? :)

  • ACE - Craiova, miercuri, 25.03.2020 09:25

    Unul dintre concurentii directi ai lui PEUGEOT 2008 este noul FORD Puma, produs in Craiova. Noutati despre modelul din urma, cu variante disponibile in curand si preturi (Franta-evident): prețurile benzină - 1.0 Ecoboost 125 CP mHEV BVM6> Titan: 22.900 €, ST Line: 24.900 €, ST Line X: 26.900 €, ST Line V: 28.900 €. - 1.0 Ecoboost 125 CP DCT 7> Titan: 24.900 €, ST Line: 26.900 €, ST Line X: 28.900 €, ST Line V: 30.900 €. - 1.0 Ecoboost 155 CP mHEV BVM6> Titan: 23.900 €, ST Line: 25.900 €, ST Line X: 27.900 €, ST Line V: 29.900 €. diesel - 1.5 EcoBlue 120 CP BVM6> Titan: 24.000 €, ST Line: 26.500 €, ST Line X: 28.500 €, ST Line V: 30.500 €. https://www.caradisiac.com/ford-puma-nouvelle-finition-st-line-v-et-nouveau-moteur-diesel-182173.htm CONCLUZIE: 1) apare si PRIMA VARIANTA a modelului FORD Puma avand o cutie automata, in 7 trepte (la motorizarea benzina 1 litru - 125 CP, fara hibridizare); 2) prima motorizare cu motorina....

  • Aha, miercuri, 25.03.2020 20:12

    @dan_grc, nasol moment. Tichetele ăstea îți cam strică afacerea, nu? Nu-i bai! Un samsar mai puțin...