Preţuri Range Rover Sport în România: start de la 63.860 euro

Publicat miercuri, 26.06.2013 10:50 de Sebastian Toma

Importatorul mărcii Range Rover în România a anunţat preţurile noului Range Rover Sport. Cea mai ieftină versiune a modelului pleacă de la 63.116 euro cu TVA inclus, dar aceasta va fi disponibilă abia din ianuarie 2014. Până atunci, cea mai ieftină versiune costă 63.860 euro cu TVA inclus.

Englezii de la Land Rover au anunţat preţurile noului Range Rover Sport pe piaţa din România. Cea mai ieftină versiune pleacă de la 63.860 euro cu TVA inclus, preţul fiind valabil pentru versiunea S 3.0 I S/C benzină. Cel mai ieftin diesel din gamă pleacă, în prezent, de la 74.400 euro cu TVA inclus, valoarea de mai sus fiind valabilă pentru versiunea SDV6 SE a lui Range Rover Sport. Însă, începând cu luna ianuarie a anului viitor, modelul va porni de la 63.116 euro cu TVA inclus, valabil pentru nivelul de echipare S al motorizării TDV6 de 3.0 litri.

Cea mai scumpă versiune a noului Range Rover Sport este cea echipată cu motorul V8 supraalimentat, nivelul de echipare A/B Dynamic, care pleacă de la 106.020 euro cu TVA inclus. Până la acea versiune, orice motorizare este oferită în standard în compania unei automate cu opt trepte, suspensie pneumatică independentă, DSC, EBD, ETC, ABS şi multe altele. Lista de dotări standard este impresionant de lungă, iar aceasta este întrecută doar de lista de echipamente opţionale. Spre exemplu, englezii oferă trei tipuri diferite de piele pentru interior. Finisajele interioare din aluminiu pot fi comandate în patru modele diferite, iar plafonul are o nuanţă diferită în funcţie de tapiţerie.

Sistemul audio oferit standard are opt difuzoare şi dezvoltă 380W, însă englezii oferă şi un sistem audio Meridian Surround Sound pentru nivelurile de echipare A/B şi A/B Dynamic, care dezvolă 825 W şi are 19 difuzoare. Indiferent de sistemul audio ales, acesta are un hard-disk, capabil să stocheze fişiere MP3 pentru a-i acomoda întreaga colecţie muzicală a proprietarului. Sistemul audio Meridian este oferit opţional contra sumei de 496 euro, iar clienţii mai exigenţi pot comanda sistemul audio signature reference Meridian, care dezvoltă 1700W şi are 23 difuzoare, contra sumei de 1.488 euro cu TVA inclus. Contra sumei de 1.860 euro cu TVA inclus, cei de la Range Rover pot echipa modelul RRS cu o banchetă suplimentară, care să-i confere modelului şapte locuri.

Via LandRover

  • H&M, miercuri, 26.06.2013 11:53

    poate suna foarte scump pt muritorii de rand dar pt. cei care se scalda in banii (nostri) e doar un simplu moft usor de implinit EBA o sa priveasca aceasta masina ca pe o noua pereche de pantofi...in fine , masina e super la toate capitolele, cum zicea unu páci, e rolsul suv-urilor...si chiar nu-i cazul sa fie comparat cu...altele cayene si mai stiu eu ce...

  • Adrian, miercuri, 26.06.2013 13:08

    @H&M Ai dreptatea si nu prea. In primul rand nu toti care o sa il cumpere se scalda in bani sau sunt abonati la banii publici. Au firme mai mari, mai mici (care nu au legatura cu statul) si poate le cumpara in leasing ca oricum trebuie sa faca cheltuieli la sfarsit de an. Si ca sa nu dea la stat o gramada de bani degeaba mai bine isi cumpara o masina. Sunt notari, avocati buni care tot la fel fac. Si eu am spus ca Range Rover este Rolls-ul SUV-urilor. Dar nu l-as alege atata timp cat exista Cayenne. La interior Cayenne este cel mai bine facut SUV. Arata cel mai bine si materialele sunt de cea mai buna calitate. RR e pe locul 2 la mine. Oricum cui ii place stilul mai sobru nu are ce cauta in Cayenne.

  • CapitanuBurtaMare, miercuri, 26.06.2013 14:20

    Imi place cum arata...

  • andy.s, miercuri, 26.06.2013 14:56

    Nota 10

  • ScorpyonVAG, miercuri, 26.06.2013 16:00

    Daca gandim logic si din perspectiva oricarui om NORMAL, pretul acestei masini mi se pare unul normal. Deoarece sunt obisnuit sa vad cum cer vreo 15.000euro pe un VW UP! 1.0 benzina cu 3 cilindrii si dotari aproape deloc, asadar 60.000 cred ca se reflecta prin prisma calitatii, performantelor oferite, dar si prin cea a segmentului in care se afla.

  • slVW_83, miercuri, 26.06.2013 16:05

    Eu aş alege G 63 AMG sau extrmul G 65 AMG. Forţă brută, tradiţie, istorie şi robusteţe! P.S. Au apărut primele imagini şi informaţii oficiale cu noua Mazda 3!

  • Edi, miercuri, 26.06.2013 16:13

    Chayenne e peste Evoque-ul asta umflat.

  • Mafia, miercuri, 26.06.2013 16:28

    @slVW_83, Ai face o frumoasa pomana daca mi le-ai arata si mie plss...... :D

  • slVW_83, miercuri, 26.06.2013 16:33

    @Mafia Intră repejor pe autobis.ro! E început de post şi vreau să fiu tolerant astăzi...

  • @edi, miercuri, 26.06.2013 21:45

    frate, aici mancam un gratar de vita ,lasa-ne cu gratarul tau de cal....pe altadata!