Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
Renault a dezvăluit prețurile noului Captur facelift pentru piața din România. Crossover-ul compact pornește de la 19.450 de euro în țara noastră.
Noul Renault Captur facelift este acum disponibil pentru comandă în România. Pe piața noastră, noul crossover compact primește 5 motorizări și 3 niveluri de echipare: Evolution, Techno și Esprit Alpine.
Echiparea de bază Evolution este disponibilă cu 3 motorizări: un motor pe benzină de 90 de cai putere, un motor de 100 cai putere alimentat cu GPL și un motor hibrid de 145 de cai putere.
Pentru motorizarea cea mai mică, Renault Captur facelift pornește de la 19.450 de euro. Versiunea cu motorul alimentat cu GPL pleacă de la 20.050 de euro, iar versiunea cu motor hibrid propune un preț de pornire de 24.190 de euro.
În echiparea de bază, noul Captur facelift primește următoarele dotări: cruise control, limitator de viteză, senzori de parcare spate, cameră video pentru marșarier, asistență la frânarea de urgență, asistent la pornirea în rampă, asistent pentru menținerea benzii de rulare, recunoașterea semnelor de circulație, sistem multimedia OpenR cu ecran de 10.4 inch, instrumentar digital de 7 inch și lumini de zi LED.
Echiparea intermediară Techno este disponibilă cu două motorizări mild-hybrid, de 140 și 160 de cai putere, precum și cu același motor hibrid de 145 de cai putere. Pentru motorul de 140 de cai putere, prețul de pornire este de 22.950 de euro, iar pentru motorul de 160 de cai putere avem un preț de pornire de 25.150 de euro. În această echipare, versiunea hibridă pleacă de la 26.190 de euro.
La final, echiparea de top Esprit Alpine primește motorul mild-hybrid de 160 de cai putere și cel hibrid de 145 de cai putere. Versiunea cu motor mild-hybrid pornește de la 28.250 de euro, în timp ce versiunea cu motor hibrid pleacă de la 29.290 de euro.
via Renault
Varianta Alpine Esprite ajunge pe la 33.400 în configurație maximală. Totuși, un pic cam scumpă. La aceeași sumă aș opta pentru Toyota C-HR, chiar dacă este în varianta de bază și cu un cuplu mai mic.