Prețuri Volvo S60 Cross Country în România: sedanul crossover pleacă de la 42.500 de euro

Publicat vineri, 09.10.2015 12:19 de Bogdan Mirică

Volvo a publicat prețurile noului S60 Cross Country în România. Sedanul cu alură de crossover pleacă de la 42.500 de euro și dispune de trei motorizări.

La începutul acestui an, Volvo a lansat noul S60 Cross Country, un model gândit pentru a inaugura o nouă nișă, cea a crossovere-lor sedan. Modelul a fost privit cu scepticism, însă Volvo a crezut cu tărie că poate crea un segment nou. Prin urmare, noul S60 Cross Country a ajuns să fie disponibil și pe piața din România.

Prezentat pentru prima dată în cadrul Salonului Auto de la Detroit, noul S60 Cross Country este mai înalt cu 65 de mm față de versiunea standard a actualului S60. Disponibil cu jante de până la 19 inch, modelul suedez va putea aborda și trasee ceva mai dificile dacă se optează pentru o tracțiune integrală și anvelope potrivite.

Pe piața din România, sedanul înălțat va fi disponibil cu trei versiuni de motorizare: un diesel de 2.0 litri și unul de 2.4 litri, ambele cu 190 de cai putere și deja celebrul motor pe benzină de 2.5 litri și 254 de cai putere. Clienții din România vor putea comanda tracțiune integrală pe agregatele de 2.4 litri diesel și 2.5 benzină. Noul Volvo S60 Cross Country va fi disponibil cu nivelul de echipare Summum, indiferent de motorizare. Socotelile încep de la 42.500 de euro, dar pot ajunge până la 49.000 de euro.

Volvo S60 Cross Country: MOTORIZĂRI ŞI PREŢURI

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Volvo S60 Cross Country
PREŢ
(€ cu TVA)
4x4 
ECHIPARE Summum
2.0 diesel 190 CP
400 Nm
42.423
2.0 diesel
(cutie automată)
190 CP
400 Nm
44.583
2.4 diesel 190 CP
420 Nm
46.369
2.5 benzină 254 CP
360 Nm
49.071

În lista de dotări standard vor intra multe echipamente, în special cele de siguranță. Ne referim aici la indicator de presiune în pneuri, senzori de parcare, frână de parcare electrică, City Safety, asistent la plecarea din rampă și control al tracțiunii în viraje, cu funcție de control vectorial al cuplului.

Modelul vine echipat standard cu jante de 18 inch, cu un șasiu dinamic, cu oglinzi electrice și încălzite, cu lumini LED, cu senzor de ploaie, cu pilot automat, cu geamuri electrice, cu lumini ambientale, cu sitem audio performant, cu ecran multimedia de 5 inch, cu un instrumentar de bord digital și cu tapițerie din piele.

  • arogantul, vineri, 09.10.2015 14:26

    Putini o vor folosi pe drumuri dificile, desi tinand cont ca vb de romania drum dificil poate sa fie si in bucuresti in buricul targului, dar chiar si asa nu o sa ai nevoie de 4x4. Cel mai atractiv model este motorul de 190 de cai, 2 litri si cutie automata, fiind vorba de geartronic 8 nu 6, celelelte modele fiind 4x4 vor avea geartronic 6 care este o cutie penibila, dar singura care poate fi maritata in acelasi timp si cu sistemul 4x4 si cu sasiul masinii, Geartronic 8 poate fi pusa cu sistem 4x4 dar pe sasiuri mai noi de la volvo cum ar fi SPA-ul lui XC90 generatia a doua, si daca nu ma insel merge si pe sasiul lui V40, in schimb nu merge pt familia 60, adica S60, V60 si XC60 care sunt toate mai vechi decat V40.

  • arogantul, vineri, 09.10.2015 14:35

    redactia, corectati repede la rubrica masini noi ca ati pus la toate Geartronic 8 in loc sa puneti geartronic 6 la versiunile AWD. cine nu ma crede nu are decat sa verifice pe situl oficial volvo international

  • Andy, vineri, 09.10.2015 14:52

    Interesanta, am vazut-o si la SAB. Singurul minus vizibil e ecranul minuscul pentru 2015 tinand cont ca vorbim de o marca premium...

  • L, vineri, 09.10.2015 15:28

    Noul logan al suedezilor... performante mai scazute, consum mai mare, spatiu limitat, pret piperat. Reteta de succes.

  • zarnesteanu, vineri, 09.10.2015 16:58

    Eu sunt doar curios daca a fost idea unui suedez ori chinez sa scoata asa ceva pe piata.

  • arogantul, vineri, 09.10.2015 21:10

    @andy modelul de baza, adica S60 generatia a doua a aparu in 2010, dimensiunea ecranului era ok pt 2010, desi daca nu ma insel exista doua versiuni de ecran in functie de echipare, 5" si 7", dar nu garantez, la V40 sigur e asa.

  • Scorpionul_negru, sâmbătă, 10.10.2015 14:25

    Urata mai e !

  • Alex, duminică, 11.10.2015 00:07

    Ce vor romanii? ECRANE MARI! TV-ul din garsoniera nu va mai ajunge? MOTORUL si Transmisia este tot ce conteaza la o masina nu ecranele si sigla.

  • iuliohir, luni, 12.10.2015 07:48

    Superba ! Sa tot fie..la mine ! La altii sa curga cu televizoare si cruciulite cu vetuza ! Se apropie ritualul cu Parascheva...sa stati la rand, in masini, ca ploua afara !

  • @Scorpionul_negru, luni, 12.10.2015 10:02

    Daca e asa urata atunci se va vinde ca painea calda. Trebuie sa recunoastem ca e cu mult mai frumoasa decat orice X4, sau X6 care sunt si urate si vai de ele, cu o vizibilitate de cacao. Cum bine a zis cineva, asta e un fel de Logan suedez.