Previziuni sumbre pentru piata auto americana
Analistii auto americani au anuntat ca anul viitor va fi cel mai prost pentru piata auto din ultimii 15 ani.
Analistii de pe piata auto americana prevestesc o scadere masiva a vanzarilor la automobile noi, cea mai importanta in ultimii 15 ani.
In ciuda acestor previziuni sumbre pentru industria auto din SUA, oficialii Toyota au declarat ca nu sunt ingrijorati si au plusat anuntand ca anul viitor au ca obiectiv cresterea vanzarilor pe piata americana.
Cea mai pesimista predictie privind vanzarile auto in SUA pentru anul viitor sustine ca totalul unitatilor vandute nu va trece de 14,5 milioane, ceea ce ar insemna cel mai scazut nivel din 1993 pana in prezent. Cea mai optimista predictie arata ca vanzarile pe piata auto vor atinge circa 15,5 milioane de unitati.
Scaderea vanzarilor va afecta serios cei trei mari producatori americani, GM, Ford si Chrysler, care trec printr-o perioada de redresare economica.
-
Marius, marţi, 20.11.2007 15:16Peste ,,bot,,
Cat de smecher ai fi pe lumea asta...fie chiar si constructor auto american de ,,vapoare pe 4 roti,,...tot vine o zi cand altul ti-o va da ,,peste bot,, ca sa te dezmeticesti si sa te trezesti la realitate :P Si acum gandind obiectiv, europenii au fost si vor fi cei mai tari la capitolul masini. Americanii fac doar vaporase pe roti cu motoare uriase iar japonezii si coreenii (galbejitzii) copiaza in draci si le aranjeaza putin mai bine la electronica (binecunoscuta vrajeala cu fiabilitatea) Apropo de asta...nu calculati fiabilitatea unei masini in primii 4-5 ani de la fabricatie...mergeti cu ea 10-15 ani daca puteti, sa va confruntati cu fel si fel de probleme, eventual sa va lase si in drum...si atunci mai vorbim noi de fiabilitaea asta la masinile japoneze si coreene.
-
prudentul, marţi, 20.11.2007 15:22cred şi eu...
Te bucuri de necazul altuia, ai? Eşti un roman veritabil...Ca să-ţi stric bucuria, reciteşte ultima jumătate a ultimei fraze din articol.
-
george, marţi, 20.11.2007 15:58TOO LITTLE TOO LATE...
@prudentul R u kidding me? GM a inregistrat doar in 2007 pierderi de 38.01 MILIARDE de dolari. Norocul lor cu Opel-ul ca merge bine in Europa... "Perioada de redresare economica" e o expresie eufemistica...adica fac restructurari dureroase cu concedieri masive si inchidere de capacitati de productie...si asta fiindca (si o sa folosesc o expresie pur americana) they are in throatdeep shit... Din puctul asta de vedere nu sunt un roman veritabil...Nu ai cum sa nu te bucuri de ceea ce se intampla cu cei 3 mari. Au primit NENUMARATE semnale si avertismente ca trebuie sa-si schimbe strategiile si sa se adapteze...i-a durut in basca de parca erau alesi pe viata...nu trebuia decat sa faca exact ceea ce au facut japonezi cand invatau sa stranga suruburi: sa copieze. Nu piesa cu piesa, dar macar la nivel de strategie de dezvoltare...In loc de asta ei ce-au facut? S-au culcat linistiti pe o ureche dupa ce s-au imbatat cu mirosul banilor incasati. Ceea ce fac ei acum e prea putin si un pic cam tarziu...au irosit prea multe zeci de ani...Oricum, nu-i nici o paguba daca-si pun lacatul pe usa...la cat de nasoale sunt masinile lor (cu cateva mici exceptii) prea putina lume o sa le simta lipsa...
-
AndreiRN, marţi, 20.11.2007 18:51Struguri sunt acri
Multi vb si putini cunosc si pe aici sunt multi frustrati care nu cunosc fenomenul economic. In SUA a fost o explozie de preturi la imobiliare care a dus la imprumuturi ipotecare pe care lumea si-a cumparat masini si orice. Se face astfel pt a deduce costul de la impozitele pe venit. Mai toti au masini noi si SUA esporta milioane si milioane de masini SH pt a stimula piata locala. Toyota vinde cu $199 pe luna Corolla ca painea calda. Cat pt cei cu sentimente antiamericane nu pot decat sa le plang de mila. Masinile europene sunt masini de scurta folosinta dar fara vanzarea in SUA MBZ, BMW si VW ar da faliment in 6 luni. Fiat, Renault, Peugeot s-au facut de rusine in SUA cu masini care ramaneau in drum in primi doi ani. In schimb GM, Ford, Dodge au masini de 50 - 60 de ani veci inca in circulatia rutiera si costa mai mult decat au costat noi.
-
nickvvv, marţi, 20.11.2007 19:06Ca tot vorbiti de struguri...
Cu cat un vin e mai vechi cu atat e mai bun; exceptii: Muscat Ottonel. Revenind la masini trebuie sa spun ca daca ziceati ca o masina americana de 20-30 ani e mai scumpa mai mergea comparatia dar la 50-60 de ani oricare e considerata masina de epoca si deci are ceva pret.
-
george, marţi, 20.11.2007 20:31VORBESTE LUMEA...
Adevarul e ca multi n-au habar da-si dau cu presupusu`...:)) @AndreiRN (again) Iar ai reusit sa dai o gramada de dude in cateva randuri... Ai tu ce ai cu cojile de masini de 70-100 de ani care merg de paispe mii de ori mai bine decat alea noi...hai sa-ti explic in cateva cuvinte ce se intampla cu aceste bunicute ale strazii... * ori au fost masini-cult care mai mult au fost spalate/frecate/polishate decat conduse si tinute prin garaje cu anii si rulate cateva sute de mile/deceniu * ori au fost recuperate de restauratori sau hot road-eri de prin cimitire si au schimbat aia tot la ele in afara de seria de caroserie...sau chiar sunt replici si nu mai au nici un surub original...:)) Masina de 60 de ani? Dude, stii ce inseamna asta? Ca masina aia a fost produsa in 1947...Cu o masina din asta, si daca ar functiona ca noua nu ai putea sa circuli in traficul de zi cu zi...Din foarte multe motive...iti dau unul singur: emission standards. For the rest of them, just ask... Milioane si milioane de masini exportate?!?! WTF!! Unde? In afara de Mexic, si nici acolo prea multe, unde ar mai putea sa dea americanii junghiurile lor? Canada nu, ca au si ei productie si putere de cumparare...Mai raman tarile din America de Sud unde benzina e relativ ieftina (comparativ cu Europa, nu raportat la puterea de cumparare de acolo). Problema e ca o masina, ca sa mearga, are nevoie, pe langa benzina, si de piese (mai ales daca e SH). Si aici te-apuca rasu`... Fiat, Peugeot si Renault...da` mi le-ai dat pe exemple...:)) Volkswagen se poate dispensa de piata SUA fara probleme. Ei au devenit ceea ce sunt cu vanzarile din Europa, America de Sud, China, Australia, Mexic samd. In China au vandut, doar in 2007, 900.000 de buc...Si nu cred ca ceilalti ar da faliment in 6 luni. Poate ca pentru BMW si MERC ar fi o lovitura. Oricum nu atat de dura... Nu stiu cum faci da` reusesti sa te contrazici singur: in articol se zice ca piata se prabuseste si tu zici ca se vand masinile in draci...Poate poti sa ma lamuresti, daca tot stii atat de bine realitatile din America de ce GM e in ditai rahatu` (si ceilalti doi ii masoara adancimea...) in conditiile in care, dupa cum zici tu, masinile se dau ca puii de Crevedia pe timpu` lu` Ceasca...Daca nu stii, iti spun eu: THEY SUCK... Nu cred ca te pricepi prea bine ca daca te-ai fi priceput ai fi stiut. As putea sa-ti dau mostre de tehnologie americana folosita la masini moderne...inginerii de la alde Merc, BMW sau Audi se tavalesc pe jos de ras... Parerea mea: nu faci bine ca le plangi de mila unora si altora...te neglijezi...
-
alx ct, marţi, 20.11.2007 22:29@AndreiRN
Ce spui?"Masinile europene sunt masini de scurta folosinta dar fara vanzarea in SUA MBZ, BMW si VW ar da faliment in 6 luni".Frate uita-te la 1: filmele americane mereu vezi masini europene in ele(MB,BMW,AUDI etc) 2:la stirile americane oriunde au filmat trebuia sa fie si masini europene (MB,BMW) iti sugerezi sa te INFORMEZI U..CA EI CUMPARA DE LA NOI,NU NOI DE LA EI (MA REFER LA BATRANUL CONTINENT)
-
AndreiRN, marţi, 20.11.2007 22:46Realitatea
1. care merg de paispe mii de ori mai bine decat alea noi... 2. tinute prin garaje cu anii si rulate cateva sute de mile/deceniu 3. Masina de 60 de ani? Dude, stii ce inseamna asta? 4. emission standards. 5. Milioane si milioane de masini exportate?!?! 6. Canada nu, ca au si ei productie 7. benzina e relativ ieftina (comparativ cu Europa). 8. o masina, ca sa mearga, are nevoie de piese (mai ales daca e SH). Si aici te-apuca rasu`... 9. Volkswagen se poate dispensa de piata SUA fara probleme. 10. In China au vandut, doar in 2007, 900.000 de buc... 11.in articol se zice ca piata se prabuseste si tu zici ca se vand masinile in draci... 12. de ce GM e in ditai rahatu` (si ceilalti doi ii masoara adancimea...) 13. Nu cred ca te pricepi prea bine 14. As putea sa-ti dau mostre de tehnologie americana folosita la masini moderne... 1. Asta TU ai zis-o ca eu am zis ca sunt inca functionale, reparabile si cautate. 2. Serios!!! Am pus pe un Dodge peste 400000km si merge super bine. 3. http://motors.shop.ebay.com/Cars-Trucks__?ModelYearf0c65f14=19471722ab 4. Dupa 30 de ani masinile sunt EXEMPT de la standardele de poluare. 5. China, Rusia, India, Europa. 6. Glumesti. Zi macar o firma de masini Canadiana. Asambleaza si ei pt americani pe un salariu mai redus. 7. Offf, doamne ce orbi sunteti. Benzina are acelasi pret in toata lumea numai ca europeni sunt suficienti de fraieri sa fie furati(taxati) de propriile guverne cu peste 100% din pretul benzinei. 8. Piese de schimb sunt din belshug intr-o societate muncitoare si productiva. Dar .... 9. Da, de aceea se vad nevoiti sa deschida fabrici in USA. VW este o firma socialista falimentara care a functionat ilegal de la inceputurile ei. 10. In china au pierdut $1 miliard anul trecut si un SUA $2,8 miliarde si populatia europeana plateste taxe enorme pt a acoperi cheltuielile. 11. Reciteste ce am scris. Piatza a ajuns la o saturatie maxima de masini noi si va trece printr-o perioada de cadere a vanzarilor. 12. Pt ca o firma fara profit nu plateste nici taxe si mai primeste si ajutor financiar pe perioada de restructurare. 13. La biserica se crede. In viata trebuie sa sti. 14. Motoarele V8 pe care firmele europene le-au preluat de la americani. Range Rover chiar are un clone de la Cadrillac.
-
astra, miercuri, 21.11.2007 05:56all comments
E o statistica. In RO e mai nasol, toate jafurile sunt supraevaluate orice janghina de 20 ani si peste 200.000km reali care merge la casare aproape peste tot la noi se vinde cu peste 3000 eur. Hai mai bine sa dam noroc!
-
io, miercuri, 21.11.2007 07:33.
americanii nu pot exporta masini sh pentru ca au facut niste standarde pentru america diferite de restul lumii cu exceptia canada si mexic tocmai pentru a-si proteja industria uto canada e adevarat ca nu au o marca proprie, dar produc milioane de maini anual, atat pantru americani cat si pentru japonezi si europeni: http://www.globalautoindex.com/makelist.plt?cntr=8&letter=All
-
George, miercuri, 21.11.2007 11:50REALITATE VIRTUALA
@ AndreiRN 1.“In schimb GM, Ford, Dodge au masini de 50 - 60 de ani veci inca in circulatia rutiera...” O logica elementara arata ca o masina care e in “circulatia rutiera” este totusi functionala… 2.Dodge din 1950? Eu am o masina germana cu 417.000 km si merge foarte bine (iar vreo 320.000 de km au fost facuti in Romania)... 3.Link-ul dat de tine e mort...poate explici... 4.What about safety standards and braking performance and...and...? 5.Right! China - 4 (patru) bucati, Rusia – ceva mai multe ca rusu` e mandru si benzina ieftina (da` nu milioane – din 2005 sau 2006 exista o prevedere legala care interzice importul autoturismelor SH; pt. USA, varsta maxima acceptata e 4 sau 5 ani), India – 1 (daca nu stiai, in India se circula pe stanga, adica volanul e pe dreapta) si Europa 14 (paispe)...In China si India si bicicleta e prea mare pt densitatea lor... Pana la milioanele si milioanele de care povesteai e cale lunga drum de fier... 6.Aici o sa plagiez un alt forumist – “io”: “canada e adevarat ca nu au o marca proprie, dar produc milioane de maini anual, atat pantru americani cat si pentru japonezi si europeni: http://www.globalautoindex.com/makelist.plt?cntr=8&letter=All” 7.Si mie mi-ar placea sa coste benzina 5 centi/litrul. Experienta arata ca daca ar fi asa, s-ar face risipa...exact cum fac bivolii americani...care cred ca sintagma “fuel efficiency” se foloseste la “who wants to be a millionaire”...iar resursa e (ingrijorator de) rapid epuizabila si neregenerabila...la fel ca si stratul de ozon...Daca resursa ar fi nelimitata iar poluarea ar ramane in America, n-as avea nimic cu ei. Dar din cauza bivolilor de preerie o sa tragem tu-tu-urile pe dreapta ceva mai devreme. Chiar cu cateva zeci de ani. Si s-ar putea sa ne trezim cu sora lu` Katrina la poarta. Si asta nu-mi convine deloc... 8.Asta cu piesele ai zis-o. In Europa, care e totusi o societate “productiva si muncitoare”, pentru americance nu se gasesc decat piese originale, cu foarte mici exceptii (rulmenti, curele, samd). La anumite modele americane, nu se potrivesc nici macar cheile ca sunt pe sistem britanic, la fel si filetele. Sa te fereasca Dumnezeu sa rupi un surub. Tre sa-l comanzi in America... 9.La inceput a functionat legal, dar dupa legi abuzive. Dupa razboi, aliatii (adica AMERICANII si inca vreo cativa pinguini care se nimerisera pe-acolo) au facut curatenie in Germania, au transat-o, au impartit-o si au lasat Volkswagen intr-o structura considerata compatibila cu NOILE legi ale statului german democratic. Cu un profit de 12.2 miliarde de Euro, probabil ca le este foarte greu...saracii de ei...nici nu se compara cu GM care are 38 de miliarde de dolari...PIERDERI. 10.Pt. anul 2006, conform http://blog.mlive.com/oak_business_review/2007/09/vw_loss_a_blow_to_economy_mora.html, pierderea a fost de 828 mil. de dolari. Si cu toate astea, le-a mai ramas de o ciorba si un pachet de Marasesti :)))) Esti generos cu pierderile altora...Deci daca au pierdut in SUA atatia bani inseamna ca inchiderea facilitatilor de acolo ar fi chiar benefica. Uzina pe care o au ei in zona e la Puebla in Mexic. Si merge de duduie...Iar populatia Europei nu plateste nici un sfant pentru pierderile lu` Volkswagen sau Mercedes sau BMW sau Nokia sau Bosch sau...Sunt companii private si trebuie sa se descurce. E adevarat ca statele in care acestea isi desfasoara activitatea sunt interesate ca ele sa functioneze fiindca dau de papica la palmasi si impozite la stat...si pe unele le mai ajuta...dar chestia cu ajutoarele s-a subtiat in Europa din cauza legislatiei comunitare. La americani poate ca mai e posibil ca nu-i strange nimeni de caise... 11.Asta cu saturatia maxima n-ai scris-o...si oricum n-are legatura...si intr-o piata saturata trebuie sa-ti pastrezi “share-ul"... 12. :))))) O firma fara profit inseamna PROFIT 0, PIERDERE 0. De la 0 la 38 de miliarde de dolari e o distanta de...guess what? 38 de MILIARDE!!! DUH. Si inca ceva: o firma serioasa nu se coboara la meschinarii din astea (neplata impozitelor si obtinerea de ajutoare de la stat)...Ai auzit vreodata de Corporate Social Responsibility? Daca da, atunci trebuia sa nu scrii treburile astea...E jenant... 13.Asa e expresia: “cred ca nu te pricepi”...Rectific: “sunt sigur ca nu te pricepi” 14.Asta e “tehnologie”? Motoarele V8? That`s a lame joke...Ce zici de motoarele VR6 sau W8/12 sau de cele cu turbo si compresor sau cu injectie directa de benzina?...Sau de caroseria din aluminiu sau de cutiile secventiale sau cele cu variatie continua sau DSG? Sau... Hai sa-ti dau exemple de “tehnologie americana avansata”: punte rigida pe spate, motor V8 cu o singura axa cu came, putere litrica de cca. 65 de cai, discuri de frana de 300 mm diam la puntea fata pt masina de 2.5 tone cu motor de 6000 cmc, etc. Nu mai scriu ca ma dor degetele...
-
AndreiRN, miercuri, 21.11.2007 19:38Opinii
1. O logica elementara arata ca o masina care e in “circulatia rutiera” este totusi functionala… 2. Eu am o masina germana cu 417.000 km si merge foarte bine 3. Link-ul dat de tine e mort...poate explici... 4. What about safety standards and braking performance and...and...? 5. China - 4 (patru) bucati, Rusia – ceva mai multe ca rusu` e mandru si benzina ieftina (da` nu milioane – in India se circula pe stanga, adica volanul e pe dreapta si Europa 14 6. canada e adevarat ca nu au o marca proprie, 7. Si mie mi-ar placea sa coste benzina 5 centi/litrul. exact cum fac bivolii americani... poluarea ar ramane in America, 8. In Europa, care e totusi o societate “productiva si muncitoare”, La anumite modele americane, nu se potrivesc nici macar cheile ca sunt pe sistem britanic, la fel si filetele. 9. Cu un profit de 12.2 miliarde de Euro, nu se compara cu GM care are 38 de miliarde de dolari...PIERDERI. 10. Deci daca au pierdut in SUA atatia bani inseamna ca inchiderea facilitatilor de acolo ar fi chiar benefica. Sunt companii private si trebuie sa se descurce. 11. Asta cu saturatia maxima n-ai scris-o...si oricum n-are legatura... 12. O firma fara profit inseamna PROFIT 0, PIERDERE 0. 13. “sunt sigur ca nu te pricepi” 14. Ce zici de motoarele VR6 sau W8/12 sau de cele cu turbo si compresor sau cu injectie directa de benzina? motor V8 cu o singura axa cu came, putere litrica. Nu mai scriu ca ma dor degetele... 1. Exact. Si masinile americane functioneaza si functioneaza si ...... europeni polueaza topind masini si facand altele noi din 10 in 10 ani. 2. Si eu am doua MBZ de "moda veche" si merg chiar si un milion de km. Dar restul? 3. Copy and paste. Masini din 1957 parca. 4. Glumesti. Cand SUA stabilea standardele europa inca era in fasha. Doar de vreo 10 ani s-au gandit si ei ca ar fi bine sa inceapa ceva si si ale sunt optionale. 5. Mai studiaza un pic subiectul si vei gasi realitatea. 6. Deci sub nivelul romaniei care se poate lauda macar cu un nume daca nu si cu o masina a lor. 7. Se vede ca esti idealist si din mahala pe langa asta. Cand California avea norme de poluare ('70) europa inca mergea pe trabant si mureau padurile de la ploaie acida. Uita-te in jurul tau inainte sa vb de poluare si mizerie. 8. Serios?? Un muncitor productiv pentru 3 birocrati. "Sistemul britanic" se foloseste de 6000 de ani si sa gasit un francez sa-l schimbe acum cateva sute de ani si o gloata de oii sa-l urmeze. Exista metric si STANDARD. 9. Dupa zeci si zeci de ani de pierderi ascunse anunta si ei un profit fictiv acum cand au fost declarati in ilegalitate. Ford ii cumpara cu frimiturile de pe fundul pungi lor. Profitul sau pierderea se socoteste la % din capital ca altfel numarul nu este prea reprezentativ. 10. Bineinteles. Ineficienta trebuie redresata. Muncitori de la Ford sunt singuri muncitori din lume care au acceptat in contractul de munca o scadere a salariului. Ar fi trebuit sa fie particulare dar nu toate sunt si legea ia ajuns din urma si sa vedem cum vor supravietui. 11. Saturatia pietiei dicteaza preturile si calitatea produselor. Studiaza. 12. Cat de putin cunosti. Dupa un an de munca am castigat X si am declarat cheltuieli de X + 100 si am primit TOTI bani platiti in timpul anului plus extra. Deci daca cheltuiesc pe infrastructura si utilaj si proiecte mai mult decat profitul se chiama pierdere pe acel an. 13. Multe mamaligi mai ai de mancat pana ajungi la .... 14. Europeni ca si Japonezi fac motoare V6 si V8 ca sa poata si ei sa vanda masini in SUA ca ei personal nu isi pot permite asa ceva. Turbo si alte ale sunt elemente care DISTRUG un motor intr-o durata mult mai scurta. Praf in ochii pt adolescenti si necunoscatori. Serios??? Explica-mi si mie cum ar putea un V8 sa functioneze cu un singur ax cu came. Ai vazut macar o poza de V8? Puterea litrica inseamna UZURA prematura si deci masini de scurta folosinta. Protejeaza-ti degetutele.
-
george, joi, 22.11.2007 00:47LAMURIRI
1. Exact. Si masinile americane functioneaza si functioneaza si ...... europeni polueaza topind masini si facand altele noi din 10 in 10 ani. 2. Si eu am doua MBZ de "moda veche" si merg chiar si un milion de km. Dar restul? 3. Copy and paste. Masini din 1957 parca. 4. Glumesti. Cand SUA stabilea standardele europa inca era in fasha. Doar de vreo 10 ani s-au gandit si ei ca ar fi bine sa inceapa ceva si si ale sunt optionale. 5. Mai studiaza un pic subiectul si vei gasi realitatea. 6. Deci sub nivelul romaniei care se poate lauda macar cu un nume daca nu si cu o masina a lor. 7. Se vede ca esti idealist si din mahala pe langa asta. Cand California avea norme de poluare ('70) europa inca mergea pe trabant si mureau padurile de la ploaie acida. Uita-te in jurul tau inainte sa vb de poluare si mizerie. 8. Serios?? Un muncitor productiv pentru 3 birocrati. "Sistemul britanic" se foloseste de 6000 de ani si sa gasit un francez sa-l schimbe acum cateva sute de ani si o gloata de oii sa-l urmeze. Exista metric si STANDARD. 9. Dupa zeci si zeci de ani de pierderi ascunse anunta si ei un profit fictiv acum cand au fost declarati in ilegalitate. Ford ii cumpara cu frimiturile de pe fundul pungi lor. Profitul sau pierderea se socoteste la % din capital ca altfel numarul nu este prea reprezentativ. 10. Bineinteles. Ineficienta trebuie redresata. Muncitori de la Ford sunt singuri muncitori din lume care au acceptat in contractul de munca o scadere a salariului. Ar fi trebuit sa fie particulare dar nu toate sunt si legea ia ajuns din urma si sa vedem cum vor supravietui. 11. Saturatia pietiei dicteaza preturile si calitatea produselor. Studiaza. 12. Cat de putin cunosti. Dupa un an de munca am castigat X si am declarat cheltuieli de X + 100 si am primit TOTI bani platiti in timpul anului plus extra. Deci daca cheltuiesc pe infrastructura si utilaj si proiecte mai mult decat profitul se chiama pierdere pe acel an. 13. Multe mamaligi mai ai de mancat pana ajungi la .... 14. Europeni ca si Japonezi fac motoare V6 si V8 ca sa poata si ei sa vanda masini in SUA ca ei personal nu isi pot permite asa ceva. Turbo si alte ale sunt elemente care DISTRUG un motor intr-o durata mult mai scurta. Praf in ochii pt adolescenti si necunoscatori. Serios??? Explica-mi si mie cum ar putea un V8 sa functioneze cu un singur ax cu came. Ai vazut macar o poza de V8? Puterea litrica inseamna UZURA prematura si deci masini de scurta folosinta. Protejeaza-ti degetutele. 1.Daaaaaaa, si functioneaza 3 ani dupa care se dau la export cu milioanele...Poluarea produsa de masinile topite in Europa e de-a dreptul simbolica pe langa poluarea produsa de masinile care functioneaza in America...paiul se vede mai usor cand e in ochiul altuia... 2.Daca e sa-ti pui mintea, poti sa duci aproape orice masina la un mil. de km. Au facut unii un test cu o Honda Civic au mers cu ea vreo cateva ore fara racire la forja maxima si abia au distrus-o...Cele vechi, germane si americane pot duce mult si bine...japonezii abia invatau sa faca masini. Acum, toti sunt cam pe-acolo. Toti le fac “de consum”. Te tin toata viata...daca nu traiesti mult...Da` nu asta era ideea. Te intrebasem din ce an e Dodge-ul tau... 3.Am incercat copy & paste si n-a mers...Am cautat altfel....Si ce crezi ca am gasit? Masini restaurate sau construite din piese noi...Exact cum iti spuneam...Please, tell me something I don`t know... 4.Frate, esti total paralel cu subiectul asta...si nu numai...Uniunea Europeana a luat masuri de limitare a poluarii inca din 1970 (cand americanilor inca li se rupea cozorocu` de la sapca de treburile astea) printr-o Directiva. E adevarat ca standardele antipoluare pe care le cunoastem noi (EURO 1/2/3/4) au aparut mai tarziu. Deci un calcul simplu ne da...37 de ani...A naibii geografia asta, ai cam chiulit de la lectiile in care s-au predat treburile astea... 5.N-am ce realitate sa mai gasesc frate. Cum ai putut sa spui asa ceva? Masina americana in India si China...Ntz, ntz, ntz... 6.IMI DORESC...ba nu, VISEZ ca Romania sa fie precum Canada din punctul asta de vedere (si nu numai). Dacia nu este si n-a fost romaneasca NICIODATA...stiu, o sa zici ca nu sunt patriot dar asta-i adevarul...NICIODATA...Dacia 1100 a fost un Renault parca 11, 1300 a fost Renault 12 sau 16, Nova/SuperNova si Solenza au fost niste amestecaturi de motoare frantuzesti sau de origine franceza cu elemente de suspensie de Renault si diverse alte maruntisuri de care mi-e jena sa vorbesc...iar Loganul e un model conceput 100 % la Tehnocentre Renault din Franta... Oricum, nu despre asta era vorba ci de faptul ca nu au nevoie de masinile SH ale americanilor ca au si ei productie si banuti sa si le ia noi... 7.Idealist? Daca citesti in diagonala o sa intelgi tot aiurea... Iar confunzi lucrurile si le amesteci...Apropo de standardele de poluare, citeste mai sus...tot din 1970 avea asa ceva si intreaga Europa COMUNITARA. Trabantul era facut intr-o alta tara...sau mai bine zis, alta lume...Treaba cu pretul de 5 centi pe litru am zis-o la misto, ca fantezie, dar am spus clar ca ar crea o catastrofa...exact ca la americani. Stii ce inseamna in cifre “nevoia” americanilor de a se da cu vapoarele pe strada? NUMAI surplusul de emisie de CO2 fata de masinile europene - 350/375 g CO2/km(US) – 150/175 (EU) = 200 g/km X 15.000 km/an(rulaj mediu) X 100.000.000 masini (am pus DOAR atat, adica mai putin de jumatate din parcul auto american) = 300.000.000 tone CO2...NUMAI SURPLUSUL!!! Sa fie primit...treziti-o pe FEMA si pregatiti-va sa le intampinati pe surioarele Katrinei care ard de nerabdare sa va viziteze...Aaa, si mai trimiteti vreo 300.000 de soldati in Irak ca pe ailalti 200.000 i-au omorat irakienii si nu mai are cine sa protejeze sondele si conductele de petrol si nu mai ajunge marfa in tara ... Sunt din mahala ca i-am facut bivoli pe americani? Daca nu spuneam asta, insemna sa mint...si o spun cu toata convingerea, de cate ori e nevoie fiindca m-am documentat... 8.Cumva in aia 3 birocrati ai bagat si oamenii din research si development? Ca atunci, paritatea e corecta. Lucratori putini nu inseamna neaparat organizare proasta...poate sa insemne foarte bine si automatizare... Acum 6000 de ani nu exista Britania...ooof, grea mai e biologia asta...Iar schimbarea nu e neaparat paguboasa...doar americanii o vad asa si au ajuns in rahat...Ai auzit de KAIZEN? 9.Ce tot vorbesti acolo frate? Ilegalitate?!?! Era vorba de o lege care ii impiedica sa devina mai puternici...Cam acelasi lucru il au si americanii. Legea antitrust. Poate imi explici si mie cum poate Ford, cu un profit simbolic sa cumpere VW care acum mai e si in gasca cu Porsche care valoreaza si ala un vapor de bani... 10.Treaba cu muncitorii de la Ford e ca in bancul cu vaca: “Ce-i faci vecine la vaca ta de a ajuns sa dea 30 de litri de lapte pe zi? Dimineata, ma duc la ea, o scarpin dupa ureche si o intreb: Draga mea, astazi ce avem, lapte sau carne?” Aveau de ales intre bani mai putini/ mult mai putini si deloc...A fost foarte simplu... 11.Probabil vroiai sa zici cererea, nu saturatia...oricum e gresit, in sensul ca si pe o piata nesaturata, produsele de calitate vor avea cautare...Exemplul cel mai bun: Roamania. VW si Skoda sunt cel mai bine vandute masini de import in Ro. Si asta pentru ca oamenii sunt convinsi ca sunt bune...mai bune decat multe alte masini care sunt mai ieftine la aceleasi dotari si performante... 12.Asta din ce carte ai luat-o? Pe langa faptul ca este foarte ambigua (care extra, care toti banii, platiti cui si primiti de la cine? S-or face niste deduceri pe-acolo dar mie imi suna a spalare de bani si evaziune fiscala....aaa, mi-a picat fisa: e o procedura brevetata de ENRON...) mai e si faptul ca nu se pupa cu situatia: cate investitii in “infrastructura” si proiecte sa fi facut GM de a tocat atatia bani? Asta e, in proportie de min 80 %, pierdere operationala...adica management de 2 bani...ca daca faceau investitii alea alea, acum culegeau roadele...Ce fac ei acum? Inchid uzine, dau oameni afara si elimina modele din productie... 13.La unde? Sa spun sigur ca nu te pricepi? I`m already here dude! Citeste mai jos si mai vorbim... 14.“Europenii nu-si pot permite asa ceva”...Passatul are V6 de 2.8 si 2.9 din 1989. Nu mai vorbesc de BMW si Mercedes. Faptul ca in America tot prostu` isi poate lua o masina cu motor V8 (si isi ia, ca nu poate sa rateze o superoferta, DUH) se datoreaza politicii iresponsabile de preturi la combustibili...La care se adauga si “Gas Guzzler Tax” care este o mostra perfecta de nesimtire americana...iar cireasa de pe tort a fost “Tax Loophole-ul” dat de Bush pt. Hummer...sfidare grosolana a bunului simt elementar... Prea putini au bunul simt sa-si ia o masina decenta cu un motor decent... Daca am vazut un motor V8? Hmmm... Sa vii la mine sa te invat ce si cum ca sunt satul de fiare...O sa ai ce la cat esti de priceput. Dar vezi ca nu lucrez cu dolari...o sa trebuiasca sa-i schimbi in euro ca sa platesti cursurile... Cat despre V8 cu o singura axa cu came, here it is...arhitectura acestui motor e aceeasi din 1964 pana cel putin in 1996...Nici nu se mai poate spune ca au dormit pe ei...au hibernat de-a dreptu`...noroc cu japonezii ca i-au mai scuturat nitel si s-au mai miscat si ei ... http://www.ls1howto.com/howto/fbody/camswap/pics/140removecamgear.jpg http://www.ls1howto.com/howto/fbody/camswap/pics/220dottodot.jpg http://www.ls1howto.com/howto/fbody/camswap/pics/180oilcam.jpg
-
AndreiRN, luni, 26.11.2007 19:34Serios!!!
1. Poluarea produsa de masinile topite in Europa e de-a dreptul simbolica pe langa poluarea produsa de masinile care functioneaza in America. 2. Cele vechi, germane si americane pot duce mult si bine...japonezii abia invatau sa faca masini. din ce an e Dodge-ul tau... 3. Masini restaurate sau construite din piese noi...... 4. Uniunea europeana a luat masuri de limitare a poluarii inca din 1970 5. Masina americana in India si China. 6. VISEZ ca Romania sa fie precum Canada din punctul asta de vedere (si nu numai). 7. Trabantul era facut intr-o alta tara...Treaba cu pretul de 5 centi pe litru am zis-o la misto, Sunt din mahala ca i-am facut bivoli pe americani? 8. Lucratori putini nu inseamna neaparat organizare proasta...poate sa insemne foarte bine si automatizare... doar americanii o vad asa si au ajuns in rahat...Ai auzit de KAIZEN? 9. cum poate Ford, cu un profit simbolic sa cumpere VW care acum mai e si in gasca cu Porsche care valoreaza si ala un vapor de bani... 10. Ce-i faci vecine la vaca ta de a ajuns sa dea 30 de litri de lapte pe zi? Dimineata, ma duc la ea, o scarpin dupa ureche si o intreb: Draga mea, astazi ce avem, lapte sau carne? 11. pe o piata nesaturata, produsele de calitate vor avea cautare...... 12. Pe langa faptul ca este foarte ambigua (care extra, care toti banii, platiti cui si primiti de la cine? e o procedura brevetata de ENRON. 13. Citeste mai jos si mai vorbim... 14. Passatul are V6 de 2.8 si 2.9 din 1989. Nu mai vorbesc de BMW si Mercedes. politicii iresponsabile masina decenta cu un motor decent... 15. ca sunt satul de fiare..... 1. La capitolul poluare europa are mult de recuperat. Doar uitate in jur. 2. Nemti au o singura masina buna. MBZ. Dar americane cam toate inainte de '70 sunt valoroase. '87 si este custom built limo truck. 3. Masini pt care oameni au dragoste si pasiune. 4. Serius!!! Au vazut ei convertor catalitic in ani '70? Glumesti. 5. In romania masinile americane SH erau la guvern in ani '60 - '70. 6. Macar DACIA avea un nume romanesc chiar daca era de la inceputuri un Renault. Canadieni nici macar un nume al lor nu au. 7. Serios!!! Africa?? Si eu care credeam ca vb serios. DA. 8. Automatizarea manuala de la fabrica Logan am vazut-o. De aceea milioane de oameni vor macar rahatul american. Cand eu predam Kaizan tu probabil inca te jucai cu lopatica in noroi ca nisipul era prea scump. 9. Offfff .... Porsche a proiectat primele VW si dintotdeauna a fost partener. In pierdere financiara si tot are Ford maruntis pt VW. 10. Mda. cine ... cu vacile tot cu vacile este. 11. Asta a fost dintotdeauna dar tu nu analizezi in patrunzime motivele unei cresteri masive a vanzarilor de produse noi. 12. Corect. Principiile economiei de piata libera iti sunt straine. Ai auzit si tu de ENRON!!! Si ce pierderi au declarat? Sau ai auzit si tu 3 vorbe si acum cica le sti ca un expert? 13. Am citit. Si?? 14. Are ca sa vanda si ei in US. Politica iresponsabila are ce ce permite 1000cp in public pe mana unui amator. Asa cum ai tu? 15. Pai apuca-te de facut placinete ca poate acolo esti mai talentat.
-
totty, luni, 26.11.2007 21:50mister AndreiRN
am citit toata discutia in contradictoriu cu george si am ajuns la o concluzie: Draga domnule AndreiRN, nu stiu pe ce lume traiesti, sincer, argumentele pe care le aduci sunt in mare parte fantezii, visate probabil cu o noapte inainte.Adevaru e ca americanii au ajuns sa fie din cei dintai...in cei din urma, cel putin in industria auto, dupa cum a spus si george...vreo 30 de ani au hibernat.Tehnica folosita la masinile actuale de catre americani este cea folosita de germani in anii '90.Serios, nu ai cum sa spui ca industria auto americana se bucura de succes in ultimii ani si un exemplu ar acela ca GM a ajuns sa vanda modele opel in america...De ce oare?Pt. ca nu mai au puterea financiara de a concepe modele noi speciale pt. aceasta piata.Nu are rost sa te chinui sa mai lauzi industria auto de pste ocean.Te faci de ras...
-
AndreiRN, marţi, 27.11.2007 17:30Perspectiva
Sunt constient de faptul ca multi priviti realitatea dintr-o pozitie foarte ingusta si acceptati tot ce spun anumite ziare fara sa digerati informatiile. Intradevar parte din informati sunt adevarate dar foarte multe sunt propaganda negativa. La 1,4 milioane de masini pe luna industria auto din SUA nu se poate compara cu o alta industrie in lume. Intradevar anumite noutati technologice nu au fost incorporate de producatori americani si sper sa nu fie niciodata pt ca sunt praf in ochii pt consumatori si reduc fiabilitatea masinilor. Dar pe de alta parte europa nu produce inca o masina capabila sa foloseasca E85 (etanol 85%) pe cand in SUA sunt multe benzinari care ofera asa ceva. La fel si cu Biodieselul si la fel si cu convertorul catalitic de care europeni de abia au auzit si in SUA se foloseste inca din ani '70. Ce este si mai amuzant este faptul ca europeni vor si ei sa aiba masini puternice precum au avut americani in ultimi 60 de ani dar tot ei sunt cei ce se bat in piept ca sunt aniti poluare. Sa nu mai vb de ipocrizia romanului care traieste cu gunoiul in jurul lui si se vaita ca poluarea vine de la americani. Pt cunostintele tale GM vindea Opel in america inca din ani '70 si cateva inca mai sunt in stare de functionare. Dar poate tu nu te nascusei atunci. Ce refuzi tu si multi sa accepte este faptul ca multe firme auto europene sunt proprietatea americanilor.
-
george13, marţi, 27.11.2007 23:30POATE INTELEGI...
@ AndreiRN Felul tau de a pune problema mi s-a parut tare ciudat si am avut multe dubii in ceea ce te priveste. Noroc ca am dat peste postul lui “BIOFREACK” de la articolul http://www.automarket.ro/stiri/pretul-benzinei-in-tarile-lumii-7895.html... M-a lamurit pe deplin. O sa-ti mai raspund doar la postul asta si te las in pasiunile tale ca esti irecuperabil... 1. La capitolul poluare europa are mult de recuperat. Doar uitate in jur. 2. Nemti au o singura masina buna. MBZ. Dar americane cam toate inainte de '70 sunt valoroase. '87 si este custom built limo truck. 3. Masini pt care oameni au dragoste si pasiune. 4. Serius!!! Au vazut ei convertor catalitic in ani '70? Glumesti. 5. In romania masinile americane SH erau la guvern in ani '60 - '70. 6. Macar DACIA avea un nume romanesc chiar daca era de la inceputuri un Renault. Canadieni nici macar un nume al lor nu au. 7. Serios!!! Africa?? Si eu care credeam ca vb serios. DA. 8. Automatizarea manuala de la fabrica Logan am vazut-o. De aceea milioane de oameni vor macar rahatul american. Cand eu predam Kaizan tu probabil inca te jucai cu lopatica in noroi ca nisipul era prea scump. 9. Offfff .... Porsche a proiectat primele VW si dintotdeauna a fost partener. In pierdere financiara si tot are Ford maruntis pt VW. 10. Mda. cine ... cu vacile tot cu vacile este. 11. Asta a fost dintotdeauna dar tu nu analizezi in patrunzime motivele unei cresteri masive a vanzarilor de produse noi. 12. Corect. Principiile economiei de piata libera iti sunt straine. Ai auzit si tu de ENRON!!! Si ce pierderi au declarat? Sau ai auzit si tu 3 vorbe si acum cica le sti ca un expert? 13. Am citit. Si?? 14. Are ca sa vanda si ei in US. Politica iresponsabila are ce ce permite 1000cp in public pe mana unui amator. Asa cum ai tu? 15. Pai apuca-te de facut placinete ca poate acolo esti mai talentat. 1.Varule, iar ai dat cu bata-n balta… USA nu a semnat Protocolul de la Kyoto…De ce oare?!?!?! Ca sa poata sa polueze dupa pofta inimii...Iti zisesem ceva si despre Hummer Tax Loophole si despre Gas Guzzler Tax...Despre astea n-ai nimic de zis? Ti se par OK? Daca da, atunci nu mai vorbi de lupta americanilor impotriva poluarii fiindca te face mai ipocrit decat insusi George Dabal Iu Bush...Ceea ce nu-i putin lucru... 2. Ti-am mai explicat o data ca nu varsta companiei face masina buna. E adevarat ca putina experienta si traditie nu strica...Important e ce stii sa faci cu ele...Daca astepti ca astea sa faca treaba pentru tine, ai pierdut deja...poti sa strangi jucariile si sa pleci acasa. Pana una alta locul 2 in lume e ocupat de o firma care, acu` 40 de ani facea fisete cu roti...Nemtii au o singura masina buna? LMAO...Nu sunt un pasionat BMW dar astia ma fac sa dau cu basca de pamant...Sunt singurii care nu au motoare pe benzina supraalimentate (asa cum iti plac tie desi si aici te inseli, e o intreaga discutie, da` n-o mai fac fiindca oricum esti paralel...) care sunt si cele mai performante (cu mici exceptii) . Americanele dinainte de 70 valoroase sunt alea restaurate sau remanufacturate. Poti face aproape orice masina valoroasa daca o restaurezi ca la carte. Eu vorbeam de masini STOCK. Stii ce-i aia? Custom built? Citeste mai sus...cu ceva mai multa atentie... 3. Oamenii au dragoste si pasiune pentru foarte multe lucruri...dintre care unele sunt “plain fucking stupid”...exista oameni super pasionati dupa bomba ecologica “Trabant”...sau dupa capace de bere...sau dupa casti de tablite de identificare ale soldatilor ruginite si patate de sange...sau...sau... 4. Au vazut, si l-au pus prima data la cativa ani dupa americani...La americani s-a pus asa devreme fiindca era dezastru...ca si acum... Cine nu invata din istorie, e condamnat s-o repete... 5. La intrebarea asta raspunsul s-a potrivit ca nuca in perete...Vorbeam de alte tari...India si China, remember? 6. Nume pe care l-am facut de cola cao de-a lungul timpului prin calitatea masinilor...Dacia s-a exportat si in America intr-o vreme...intreaba-i pe oamenii de acolo ce parere au despre ea...o sa te faca sa te simti mandru... 7. Cand ai plecat frate din Romania de nu mai stii ce inseamna comunismul?!?! Zi-mi si mie ce fel de detergent folosesc americanii astia pentru brainwashing ca vad ca la tine a fost tare eficient...a sters tot... Cat despre treaba cu 5 centi/litru, invata sa citesti mai cu atentie...o sa vezi chiar de-acolo ca am spus ca nu e viabil...Numai in America, oamenii care citesc printre randuri si asculta printre cuvinte sunt considerati “din mahala”...intreaba-l pe George Carlin ce crede despre asta...o sa fii surprins... 8. Unde gasesti frate exemplele astea??? Fabrica Logan... DUH… De ce nu dai si tu exemplu “DIE GLAESERNE MANUFAKTUER” din Dresda ? Sau uzina Mercedes de la Sindelfingen…sau a lu` BMW de la Munchen…sau a lu` AUDI de la Neckarsulm/Ingolstadt ??? RAHATUL AMERICAN nu mai ajunge prin Europa sau in alte parti ca il consuma cu nesat americanii...nu mai ramane nimic de ei… Trebuia sa mergi pe burta in ceea ce priveste KAIZEN-ul...l-oi fi predat la gradinita unde orice BS este ingurgitat fara prea mare discernamant...nu numai ca l-ai scris gresit, dar ceea ce propovaduiesti e in CONTRADICTIE TOTALA cu principiul de baza KAIZEN...”CONTINUOUS IMPROVEMENT”... Sorry for you pal...Daca n-ai nimic consistent de spus pe un subiect, nu te cobora la nivelul copiilor de la scolile speciale sa ma iei cu “jucatul in noroi”...GROW UP MAN!!! 9. Poate imi explici CUM si DE UNDE face rost FORD de banii sa cumpere NUMAI Volkswagenul SINGUR (fara PORSCHE)...hai ca mi-ar prinde bine...pe acelasi sistem as putea sa cumpar si eu Chrysleru` ca tot l-a lasat Mercedes in pustie... 10. Again, daca n-ai un punct de vedere pertinent mai bine da skip...o impresie proasta e mai dezavantajoasa decat o impresie lipsa... 11. Nu era vorba de cresterile/scaderile de vanzari la general...era vb de o categorie anume... 12. Nu m-am laudat niciodata ca sunt un expert in economia de piata...Lumineaza-ma (ne)...o sa-ti fim vesnic recunoscatori... 13. Ai citit? Sa inteleg ca nu ti s-a parut convingator? Hai sa-ti mai dau vreo 2-3 informatii de background: asta a fost o configuratie standard pentru motorul-LEGENDA (what a joke) V8 de la Chevrolet care a fost montat pe mai toate modelele Chevrolet de prin 1964 pana ha ha in vreo 1996 si a culminat cu guess what? CORVETTE!!! Care cica era vitrina tehnologica a lu` Chevrolet...SOOOO PATHETIC... 14. Ca sa vanda si ei in America? Again, daca nu ai habar, da-i skip...Volkswagen vindea in 1989 un numar insignifiant de masini in US...nu s-au complicat ei pentru piata americana sa puna o bestie de motor pe o masina din asta (BTW, a fost si pe Golf 3)...Grosul s-a dat in Europa...care avea o piata suficient de matura pentru asa ceva... Masina de 1000 CP costa 1.000.000 (UN MILION) de EURO. Cu banii astia, in America iti iei vreo 2 Gulfstream-uri...pe care le poti infige in Empire State Building (ca WTC-ul s-a facut nisip pentru plaja de la Daytona) si-ti mai ramane si de vreo 5 bucati de mitraliere M-16 (pe care le cumperi cu buletinu de identitate) plus munitie suficienta pentru a ataca Cuba si Venezuela...Asta ca tot vorbeam de politica iresponsabila... 15. Sa fac placintele? Daca venea de la cineva care se pricepe, mai ziceam...Tu mi-ai dovedit ca n-ai nici o autoritate in acest sens...Sa nu stii tu ca V8-ul cel mai comun in US are o singura axa cu came...Daca ti-as spune ca esti ignorant ar insemna sa te laud ca nici n-ai avut inspiratia sa mergi pe burta... Cat despre ultimul tau post, scurt si la obiect: E 85 – SAAB 9-3 US CO2 Emission in 2006 – 5877 milioane tone metric (MMTCO2)...adica aproape 6 miliarde de tone (si astea sunt cifrele oficiale ale guvernului american...realitatea ar putea fi mai dureroasa) Firme auto europene in proprietate americana – una dintre putinele chestii destepte pe care le-au facut: diviziile europene ii scot din belea...adica Ford si Opel, ca celelalte marci europene detinute de americani sunt “cantitate neglijabila” dpdv al cotei de piata...Oricum, VW, MBZ, BMW, Audi, samd n-au treaba cu americanii... In anii `80 si Dacia vindea in America...
-
AndreiRN, vineri, 30.11.2007 18:24Lipsa de patrunzime
1. USA nu a semnat Protocolul de la Kyoto…De ce oare?!?!?! 2. E adevarat ca putina experienta si traditie nu strica... 3. “plain fucking stupid” 4. Cine nu invata din istorie, e condamnat s-o repete... 5. Vorbeam de alte tari...India si China, remember? 6. Dacia s-a exportat si in America intr-o vreme. 7. Zi-mi si mie ce fel de detergent folosesc americanii astia pentru brainwashing ca vad ca la tine a fost tare eficient...a sters tot... 8. Trebuia sa mergi pe burta in ceea ce priveste KAIZEN-ul.. 9. Poate imi explici CUM si DE UNDE face rost FORD de banii... 10. Again, daca n-ai un punct de vedere pertinent mai bine da skip...... 11. Nu era vorba de cresterile/scaderile de vanzari la general...era vb de o categorie anume... 12. Lumineaza-ma (ne)...o sa-ti fim vesnic recunoscatori... 13. CORVETTE!!! Care cica era vitrina tehnologica a lu` Chevrolet. 14. Volkswagen vindea in 1989 un numar insignifiant de masini in US...nu s-au complicat ei pentru piata americana sa puna o bestie de motor pe o masina din asta 15. Masina de 1000 CP costa 1.000.000 (UN MILION) de EURO. 16. Daca ti-as spune ca esti ignorant. 17. E 85 – SAAB 9-3 18. US CO2 Emission in 2006 – 5877 milioane tone metric (MMTCO2)... 19. Oricum, VW, MBZ, BMW, Audi, samd n-au treaba cu americanii... 20. In anii `80 si Dacia vindea in America... 1. Pt ca este o lege socialista si pt ca USA este cu zeci de ani inaintea lumi cu technologia anitipoluari. 2. Serios!!! Experienta nu se poate CUMPARA si firmele europene fac masini NEFIABILE INTENTIONAT. Cand MBZ a scos o genetatie de masini super fiabile (Cobra) toti au facut scandal si au facut din nou masini mediocre. 3. Asta este nivelul tau intelectual. Mahala. 4. Corect. Si Europa intra iarasi in kkt si vor veni americani sa-i salveze pt a treia oara. 5. Serios .... cand incepe sa-ti functioneze neuroni schimbi subiectul. Tipic. 6. Vorbesti fara sa sti. Daca tu gasesti una eu o cumpar. Renault a vandut in Canada si vreo 3 s-au ratacit mai la sud si le-am vazut la cimitirul de masini intacte. 7. La nivelul tau de educatie si cultura cand cazi in noroiul ignorantei arunci si in alti in loc sa incerci sa iesi de acolo. 8. Ai vazut imaginile alea frumoase de pe Marte? Sa sti si tu ca eu am fost unul din ingineri care au aprobat sistemul de aterizare la Beagle II si astazi lucrez la un nou Rover mai capabil destinat acestei planete. Sa-ti mai insir? 9. De la banca. 10. Oauuuu, cuvinte romanesti nu sti? Sau vb romgleza ca atati parveniti care isi dau importanta? 11. Te-ai impotmolit si ...... fara argument ai ramas. 12. Da, citeste-ma si digera informatiile si vei deveni iluminat. Fiule. 13. Ce mult sti. A lui GM nu Chevrolet. Simplitatea duce la fiabilitate. Daca iti trebuie in inginer sa faca diagnosticul la o masina atunci mai bine ma lipsesc si merg cu bicicleta. 14. Ma amuza realitatea. Americani au condus masini puternice de 60 de ani pe cand in europa se conduceau masini cu motoare de tuns iarba si in ultimi 10 ani si europeni vor sa conduca ceva mai puternic dar tot striga in gura mare ca americani sunt cei ce polueaza. Patetic. 15. Offfff, Doamne lipsa de cunostinte. Costa CINCI MILIOANE sa o faca si de abia reusesc sa o vanda cu un milion. Minte ...... aberanta. 16. Mersi. Ai vrea tu sa sti macar 10% din cat am uitat eu pana acuma dar ..... imposibil. 17. Saab este masina AMERICANA cu sasiu de Subaru si motor de GM. 18. Ia fa tu raportul la suprafata teritoriala sau la populatie si o sa vezi ce curat este aerul. In Europa va inghesuiti ca sardelele si va mirositi unul altuia basinile si aruncati gunoaiele in paduri si rauri dar va vaitati ca MONSTRU de america polueaza. 19. Se pare ca tu habar nu ai va VW si Audi este aceeasi firma si aceleasi masini. Fara piata din SUA firmele europene sunt falimentare. 20. Serios!!!! Ai vazut tu una? Arata-mio si mie sa nu mor prost.
-
george, sâmbătă, 01.12.2007 22:09PROFUNZIME, NU PATRUNZIME...
@ AndreiRN 1. Lege socialista?! Revino-ti varule!! La baza pachetului de legi sta o INITIATIVA COMUNA. E adevarat ca determina eforturi substantiale, dar nu e catusi de putin o chestie socialista...Ma rog, e normal sa spui o asa enormitate fiindca nu stii care e scopul ei... Zeci de ani inainte? Astea sunt ca milioanele si milioanele de masini SH exportate in India si China...Si daca spuneai cativa ani, tot era prea mult... 2. Asta cu masinile construite in mod intentionat nefiabile e de-a dreptul fantasmagorica...Daca Mercedes ar putea sa faca masini superfiabile, ar face...cine cumpara asa masina noua nu renunta la ea doar cand se defecteaza de nu mai poate fi reparata...ci mult mai devreme...Si daca ar fi asa, inseamna ca europenii pot face masini bune dar nu vor; americanii vor da` nu pot... 3. Expresia era din engleza si cu ghilimele. In schimb mi s-a parut de mahala sintagma de la punctul 4 din postul tau... 4. Asta n-o sa se mai intample veci pururi...America incearca acum sa ingenuncheze Europa (vezi razboiul din Iugoslavia) ca i-a cam luat fata... 5. Omule, ESTI BOLNAV...du-te si cauta-te...eu am schimbat subiectul?!?! Uita-te mai atent: ti-am zis ca India si China nu sunt destinatii pentru SH-urile americane si tu mi-ai raspuns ca in `60, guvernul roman avea masini SH americane...iar eu te-am readus pe subiect...pe care oricum nu-l stapanesti...Esti dus cu capu` rau de tot...si ca sa-ti raspund si la duda asta, motivul pentru care s-a facut asta a fost ca masinile americane erau fatoase (si fitoase). Si ca sa nu cheltuiasca prea mult pe ele, ca tara era saraca, le-au luat SH...sa stii ca nu se face primavara cu o randunica...erau piese de muzeu atunci...si si acum...si e foarte bine asa... 6. Vorbesc fiindca stiu...tu n-ai habar...si mie mi s-a parut aiurea dar mi s-a confirmat din sursa cat se poate de sigura. S-au dat si in America. Nu multe, e foarte adevarat. Si asta din cauza ca pe vremea aia, Ceasca vroia sa exporte orice si cat mai mult ca sa aduca valuta in tara: castraveti in Bulgaria, orez in China, ceasuri in Elvetia si masini in America...si-au dat seama repede ca e pierdere curata si s-au linistit...Ideea era alta: faptul ca esti prezent pe o piata nu inseamna neaparat ca ai si succes, apropo de Opel-urile exportate in America in `70... 7.Cand ti-am zis de treaba cu brainwashing-ul, n-am glumit si nici n-am aruncat cu noroi...daca nu mai stii ce a insemnat epoca si lumea comunista atunci e clar ca ti-au spalat astia creierul...si e posibil sa nu fi fost detergent ci vreo solutie coroziva ca nici un detergent nu poate sa curete asa de bine... 8.”...unul dintre inginerii care au aprobat sistemul...” fara aprobarea ta nu se putea dom` inginer...Felicitari pentru pretioasa iscalitura...Inca esti in contradictie cu principiul de baza KAIZEN...deci, mergi pe burta in continuare... 9. Multumesc foarte mult pentru informatie...fug repede sa ajung inaintea lor ca sa prind creditul...s-ar putea sa am bonitate mai buna...Oricum, problema banilor e in planul 2...problema principala e ca actionarii VW nu ar vinde pachetul majoritar lu` FORD...Ford copiat dupa VW am mai vazut, invers nu... 10.Daca stiai sa citesti cat de cat nu mai puneai prima intrebare, unde ai deja o greseala...Vorbesc romgleza ca sa-ti fie tie mai usor ca vad ca romana iti pune mari probleme...de fapt, ce zic eu ca-ti pune probleme? E o adevarata provocare...cea mai buna mostra in acest sens: “PATRUNZIME”...nu mai vorbesc de formele de plural in i si altele... Cat despre parveniti, nu pot sa spun decat ca eu sunt in Romania, tu in America, eu am o singura masina si aia modesta, tu ai vreo paispe dintre care vreo 2-3 sunt custom built iar eu nu sunt inginer la NASA... 11.Da, n-ai inteles...Detaliez: nu piata per ansamblu ma interesa in discutia asta ci evolutia producatorilor americani si anume faptul ca vanzarile lor au scazut in mod catastrofal intr-o perioada de timp relativ redusa...Din motive pe care le-am amintit pana acum de vreo paispe ori...Ceea ce nu se va intampla cu o parte dintre ceilalti actori de pe piata americana: Toyota preconizeaza cresterea vanzarilor... 12. Mosule, informatiile pe care le dai tu aici intra in categoria “DUDE”...iar cu dudele nu se face lumina fiindca pateaza...incearca sa le vinzi la americani ca baietii astia sunt invatati sa inghita tot felu de mizerii fara sa puna prea multe intrebari... Nu cred ca e nimerit sa-mi zici “fiule”... sunt mai batran decat crezi tu... 13. Daca taceai, filozof ramaneai...deci un intreg grup auto s-a bazat pe o arhitectura arhaica in “dezvoltarea” ulterioara...Keep up the good job guys! Simplitatea nu duce neaparat la fiabilitate. Asa ar trebui sa se intample, dar stiu o gramada de cazuri de masini simple si proaste...iti dau un exemplu la intamplare FORD PINTO... Cu toate astea, peste 85 % dintre masinile care circula prin America au cutii de viteze automate care sunt foarte complexe dpdv tehnologic...Nu era mai simplu sa foloseasca niste cutii manuale? Poti sa te duci deja sa-ti cumperi bicicleta...iti recomand un mountain bike, poate vrei sa mergi si pe la iarba verde cu ea...TOATE masinile care se produc de vreo 5 ani incoace functioneaza pe baza de module electronice (calculatoare/ECM – Engine Control Module), samd...nu mai poti sa faci diagnostic la o masina fara tester electronic...iar cu testeru` nu stie sa umble chiar oricine... 14. Asta-i foarte tare....Masini puternice ..Nu mai debita frate ineptii din astea ca e de-a dreptul jenant...Stii ce reprezinta raportul CP/Kg si CP/litru de cilindree? Motoarele erau si sunt puternice fiindca erau/sunt imense (nu doar mari)...insa cand le pui pe masini foarte grele, puterea aia nu mai face doi bani... N-ai auzit niciodata de Jaguar, Aston Martin, MG, Lotus, Lancia Delta Integrale, Alfa Romeo, Ford Capri, Escort, Opel Manta, VW Golf GTI, Audi RS2, BMW M5, Mercedes, etc, etc? Europenii au avut intotdeauna posibilitatea sa-si cumpere masini performante si unele chiar la scoruri decente...cine n-a avut nevoie de “putere” si-a luat masina cu motor de scuter... Masina puternica poate fi considerata de exemplu Golf 3 din 1995 cu motor de 2000 cmc de 150 CP...nu acelasi lucru se poate spune despre Ford Taurus din 1995: motor V6 de 3000 cmc de 140 CP... Patetic e Tax Loophole-ul dat de Bush pentru Hummer si derogarea la Gas Guzzler Tax...sunt sigur ca degeaba-ti zic de ele ca oricum n-ai habar... 15. Multe chestii pe care nu le intelegem le consideram aberante...multe dintre solutiile tehnice aplicate pe masinile de strada provin din F1 sau WRC...care sunt saci fara fund...Bugatti s-ar putea sa fie banca de tehnologii performante a grupului VW...Oricum, eu, daca vreau sa-mi cumpar asa ceva, ma costa 1 mil de EURO. Nu ma intereseaza cat ii costa pe ei s-o faca...treaba lor. Ideea era alta. Vorbeam de politica iresponsabila. America e lider la capitolul asta...regimul armelor, razboaiele interminabile pentru petrol, usurinta cu care se iau permisele de conducere, etc, etc...si nu cred ca-ti interzice cineva sa-ti cumperi Veyron in America. 16. WHEW! Ce bine e ca am certitudinea ca e imposibil sa stiu ce ai uitat tu...Daca toata informatia pe care ai avut-o sau o ai e la fel ca cea pe care ai prezentat-o pana acum, NU, multumesc, chiar n-am nevoie...faptul ca ai uitat-o a fost, de fapt, rezultatul actiunii mecanismului de autoprotectie (ala care elimina junk-ul)...pacat ca mecanismul a inceput sa dea rateuri... Oricum, ai evitat subiectul cu o caramida sfaramata in piept in mod rasunator. Ideea e ca n-ai stiut un lucru elementar si ti-ai permis sa pui sub semnul intrebarii acest lucru fara sa verifici inainte mergand pe principiul ca esti prea destept ca sa gresesti...De fapt, acum se leaga...astia din jurul tau sunt asa de ignoranti incat tu te simti ca un geniu in comparatie...Mai uita-te o data... 17. RASPUNS GRESIT dar un exemplu CORECT de abureala a fraierilor de americani. Constructorul SAAB este detinut de americani. Masina SAAB e orice numai americana nu. Modelul SAAB 9-3 cu motor care functioneaza (si pe) E85 e un amestec de SAAB (ingineri suedezi) si OPEL (ingineri germani). SAAB-ul la care te referi tu e modelul 9-2X respectiv o tentativa jalnica de a-i prosti pe americani sa cumpere un Subaru Impreza la pret mai mare punand pe ea niste embleme de SAAB. Asta-mi aduce aminte de Daciile noastre amarate pe care baietasii puneau embleme de Renault... Ce sa-i faci, fraieru` american pune botu` si banu mai usor la marci “suedeze” ca s-o fi saturat sa vada peste tot in jurul lor masini japoneze... Sasiu mai au doar masinile americane fiindca le este prea greu inginerilor de acolo sa gandeasca o caroserie monococa la fel de solida/mai solida ca/decat un sasiu... 18. Nu fac nici un raport...iti dau cifrele si ti le calculezi singur ca doar tu esti inginerul, nu eu... US: pop – 303 mil loc, sup. – 9,6 mil. Km2, emisie CO2 - 5,877 miliarde tone EU: pop – 704 mil loc, sup – 10,5 mil Km2, emisie CO2 – 4,984 miliarde tone Ca sa-ti usurez munca ca poate-ti prinzi urechile, iti mai dau o informatie utila: amprenta de carbon (carbon footprint) e urmatoarea: US – 20,4 tone per capita, per year; EU – in jur de 7 tone... iar emisia de CO2 in sectorul transporturi din US e aproape 2 miliarde de tone... In California e aerul atat de curat incat a fost nevoie sa se infiinteze CARB-ul. EPA nu mai facea fata singura problemelor care tineau de poluarea aerului... Iar asta cu aruncatul gunoaielor in paduri si rauri e o inexactitate crancena (am folosit un termen cat se poate de elegant). Ia tu la rand padurile din NL, DE, FR, SE samd si vorbim dupa... 19. Nu sunt varule aceeasi firma...sunt firme diferite care fac parte din acelasi grup...si fac masini diferite...pe platforme comune dar cu identitati separate... Tot n-ai renuntat la enormitatea aia cu indispensabilitatea pietei americane? Parca ti-am spus ca pentru VW ar fi de fapt un castig daca ar lasa balta piata americana...Macar daca-mi repeti un argument, incearca sa gasesti unul valabil...stiu, o sa-ti fie greu... 20. Eu nu le-am vazut ca nu am fost niciodata in America...Si si daca as vedea vreuna, nu ti-as arata-o...efortul ar fi inutil...
-
shtou, joi, 20.12.2007 08:59aaoooleeeuu...hmm
masinile japoneze sunt naspa?careva spunea ceva de genu pe aci..hmm..sa se mai documenteze..asa ca fapt divers sa vada inclusiv in germania care ii topul marcilor de masini preferate de nemtalai..sa se uite pe jdpower sa vada cele mai fiabile masini...muahahaha..loool..:)))))))...japoneze dragilor,japonezele cele pe care nu prea le inghititi....Mr. AndreiRN,vad ca esti pro SUA si vorbim si de poluare?daaaaaaaaaa?mno buuun..sa iti spun si eu cate ceva MR. PRO SUA:care constructori scot modele cat mai putin poluante si ecologice?care constructori mondiali incearca sa scoata o gama cat mai variata de masini cat mai putin poluante?hmmm?sa-ti spun eu MR SUA:japonezii stimate domn japonezii;ei se straduiesc si cam degeaba pentru ca TARANII aia de americani din USA nu prea le place treaba asta:si sa-ti exemplific stimate domn:de ce palaria ei de treaba face toyota pentru SUA numa motoare monstru?????6,8 cilindrii?hmmmm????si pentru europa un 2.0 diesel scoate doar 126 CP si un VW scoase din acelasi motor 140-170 cp?la fel si renaultu...hmmm?pentru ca TARANII aia de americani nu inghit masinile nepoluante..pt asta stimate domn...pentru asta o corolla in SUA are motor de la 2,4 l in sus,si in europa 2.0 ii cel mai mare pe corolla... si de aia se adapteaza si "naspetii" de japonezi si fac motoare de camion pentru piata SUA pentru autoturisme....pt ca asa sunt americanii..niste gunoaie....pentru ca japonezii ar da faliment daca nu s-ar adapta pietei..care este impusa dee???ghici ciuperca ce-i???SUUUAA...si sa mai aud ca ei imi vorbesc mie de poluare..poi daca ar merge toyota pe masini electrice si ecologice ar da faliment..nu ar mai fi asa tare cum ii...la fel si honda samd...deeeci...problema ii ca VOI AMERICANII nu acceptati masinile nepoluante..in continuare vreti masini poluante da din gura urlati cat puteti contra poluarii;de ce stimate domn, MBZ si BMW fac pentru piata SUA numa motoare animalice?v8,v12??????hmmm?si pentru piata europa le ajunge si amarate de 4,6 cilindrii?ca daca bagi un ochi la roman o sa vezi ca isi ia x5 cu motor de 3.0 si x3/serie 3 cu motor de 2.0l si nu cu 4,4l v8 cum faceti voi americanii..daca v-ar da motorasele astea de europa,voi ati face pipi pe ele si ati exclama:"asta-i masina??????"..cata vreme nu are minim v8 sub capota nu-i masina;cata vreme nu are o cilindree de la 3.0l in sus,ii ciclomotor,ceva caruta cu motoras...muahahaha...:)))))...voi sunteti principalii vinovati de chestia cu poluarea...si vw si saab si bmw si renault au si incearca sa scoata modele cat mai putin polunate:vezi bluetec de la mbz,sau saab cu ecopower,bluemotion de la vw, samd...stimate domn:din cauza criminalilor de americani ii piata cum ii:impartita si rasfirata intr-o conopida uriasa..pentru ca din cauza voastra nu se pot impune masinile electrice,ecologice si d'astea....si tu ne vorbesti de poluare???????ia si citeste..ia si citeste care sunt cele mai fiabile masini din lume...american muscle cars rules ce mai..hemi,ss,gto,mustang &co..ca doar astea is masini care au v8 si minim 5.0 l looool...:))))...da deloc nu polueaza la asa motor...niici vorba....:))))))))))))
Citeste si
-
ECONOMIC | luni, 25 iunieDodge Viper - primul exemplar s-a vândut cu 300.000 de dolariDodge a reuşit să vândă primul exemplar Dodge Viper cu suma de 300.000 de dolari. Suma va fi donată unei fundaţii care luptă împotriva cancerului. Citeste tot
-
ECONOMIC | luni, 25 iunieVolkswagen vrea să finalizeze achiziţia Porsche până în 2014Volkswagen a anunţat oficial că vrea să finalizeze preluarea întregului pachet de acţiuni rămas disponibil în cadrul porsche AG: Citeste tot
-
ECONOMIC | joi, 24 maiElveţia: BMW a primit o amendă de 163 de milioane de dolari de la Consiliul ConcurenţeiBMW a primit o amendă de 163 de milioane de dolari de la Comisia Elveţiană a Concurenţei pentru tentativa de blocare a importurilor de modele noi BMW din ţările vecine pentru a-şi susţine reţeaua internă de dealeri. Citeste tot
-
ECONOMIC | marţi, 22 maiBMW este cel mai valoros brand auto din lume, evaluat la 24.62 miliarde de dolariBMW şi Toyota s-au luptat şi anul acesta pentru cel mai valoros brand auto din lume. Germanii au câştigat uşor, bazându-se pe evoluţia bună înregistrată pe piaţa din China. Citeste tot
-
ECONOMIC | miercuri, 16 maiGM sistează investiţiile în publicitate pe Facebook: "Nu e deloc eficient"Chiar dacă cea mai mare reţea de socializare din lume este considerată un loc excelent pentru a aduna clienţi, unele companii reanalizează opţiunile. GM a anunţat azi că sistează investiţiile în reclame pe Facebook. Citeste tot
Asta ca dovada ca Dumnezeu e sus si nu doarme...:))