Prima imagine cu exteriorul lui Mazda CX-8: noul SUV se lansează în Japonia până la sfârșitul anului

Publicat marţi, 25.07.2017 10:16 de Daniel Popescu

Noul Mazda CX-8 a primit o imagine oficială cu exteriorul înainte de lansarea programată pentru finalul anului. SUV-ul va fi disponibil inițial doar în Japonia cu motoare SkyActiv diesel și pe benzină.

Mazda a anunțat la sfârșitul lunii aprilie că va lansa un model nou pe nume CX-8 care va completa gama de SUV-uri și care în faza inițială va fi comercializat doar pe piața din Japonia.

La vremea respectivă, Mazda a publicat și o imagine cu interiorul pentru a înțelege că noul model va avea 7 locuri, iar acum constructorul japonez ne oferă și prima imagine cu exteriorul.

Aceasta arată astfel câteva dintre liniile de design de pe partea laterală, iar niponii dau asigurări că noul model va fi unul dinamic din punct de vedere estetic, dar în același timp confortabil inclusiv pentru pasagerii care vor sta pe ultimul rând din spate.

CX-8 va deveni modelul de referință al celor de la Mazda pe piața din Japonia, iar acesta va avea o lungime de 4.9 metri și 1.7 metri înălțime, cu un ampatament de 2930 mm. Astfel, chiar dacă este mai scurt decât Mazda CX-9, care are o lungime de 5.1 metri, noul CX-8 va avea un ampatament ușor mai mare.

Potrivit primelor informații, propulsia noului SUV va fi asigurată de motoare din gama SkyActiv, diesel și benzină, asociate unor cutii manuale sau automate cu aceeași tehnologie. Japonezii au înaintat și o primă configurație: un diesel SkyActiv de 2.2 litri, asociat unei transmisii automate SkyActive Drive cu șase rapoarte.

Comercializarea noului CX-8 va începe spre sfârșitul acestui an, însă cel puțin pentru moment Mazda nu a oferit detalii despre disponibilitatea sa pe piața din Europa.

Via Mazda

  • Tibi, marţi, 25.07.2017 10:32

    Surprizaaa! Arata la fel ca CX-5! Cam ciudata alegerea de a scoate o masina atat de apropiata de CX-9. Pastreaza oare si un CX-7 ?

  • Liviu, marţi, 25.07.2017 11:28

    @Tibi Da, au luat modelul de la BMW.

  • matrioascaaaaa, marţi, 25.07.2017 11:31

    zicea cineva ceva??????, de unii constructori, toti practica acceasi reteta in materie de design, de la modelul cel mai mic pa-n la al mai mare, deci ....????

  • dudu, marţi, 25.07.2017 13:01

    Credeam ca v-ati prins de ceva ani incoace ca aceasta Matryoshka se trage dupa un singur model: se numeste Apple. Observati ca absolut nicio marca de masina nu a aplicat aceasi filosofie de design la toate modelele DECAT dupa ce au vazut succesul telefoanelor si accesoriilor Apple care au "inventat" asta..