Prima imagine teaser cu viitorul BMW Seria 5 facelift: nemții pregătesc versiuni plug-in hybrid și variante mild-hybrid la 48V

Publicat joi, 14.05.2020 15:19 de Cornel Șocariciu

BMW a publicat prima imagine teaser cu viitorul Seria 5 facelift. Modelul va fi prezentat la finalul lunii mai și va fi disponibil atât în versiuni cu sistem mild-hybrid la 48V, cât și în variante plug-in hybrid.

La finalul lunii trecute, o serie de imagini cu viitorul BMW Seria 5 facelift au "scăpat" pe internet. Cu toate acestea, reprezentanții producătorului german urmează calendarul pe care l-au pregătit, motiv pentru care au demarat campania de promovare a viitorului Seria 5 facelift.

Pentru început, constructorul bavarez a publicat o imagine teaser cu viitorul model de clasă mare. Fotografia a fost inclusă în prezentarea lui Oliver Zipse, CEO-ul BMW, pregătită cu ocazia întâlnirii acționarilor.

Reprezentanții BMW au confirmat că viitorul Seria 5 facelift va fi disponibil atât în variante cu motorizări echipate cu sistemul mild-hybrid la 48V, cât și în versiuni plug-in hybrid.

Conform vechilor rapoarte, modelul de clasă mare va fi oferit în două variante plug-in hybrid. Prima dintre acestea, BMW 530e, va miza pe motorul pe benzină de 2.0 litri și pe un motor electric pentru un total de până la 292 de cai putere. A doua versiune, BMW 545e, ar urma să împrumute sistemul plug-in hybrid introdus pe X5, ceea ce înseamnă că acesta va integra un motor electric și un propulsor pe benzină de 3.0 litri pentru un total de 394 CP și 600 Nm.

Prezentarea viitorului Seria 5 facelift va avea loc la finalul lunii mai.

  • Andrei, joi, 14.05.2020 15:56

    Credeam ca e un Golf 7.5 cand am fazut DRL-urile. Noroc ca am vazut grila.

  • Marian, joi, 14.05.2020 17:11

    Sunt convins ca aceste versiuni electrificate si mild-hybrid sunt net superioare celorlalte dezvoltate de alti producatori si vandute deja. Daca pana acum fanii BMW blamau acesti constructori care scot asemenea motorizare de dragul reducerii taxelor, acum cand apare si BMW cu asemenea motorizari sunt super tari si apreciate, ca doar e tehnologie germana dom'le :)) Hai cu manutele rosii baieti:))

  • dan_grc, joi, 14.05.2020 17:47

    Bmw nu are hibride de un an-doi, iar mild-hibrid este o gaselnita pe care o aplica majoritatea constructorilor. Primul si singurul hibrid cu care am mers, in dreapta, a fost un.seria 5 F10, regim electric 5 km parca avea autonomia, soferul era Claudiu David, pilotul de curse, asta se intampla in 2012, lucrurile s-au mai schimbat de atunci. Deci @Marean, in 2012, in afara de Toyota/Lexus, cati constructori aveau hibride in oferta ?

  • Cristi, joi, 14.05.2020 21:20

    Apropo de grila, aud o gramada de oamenii facand glume referitore la grila, mie chiar nu mi se pare ca e ceva urat, ba chiar masinile arata mai agresiv, ex noul X6 M si altele, bineinteles ca tot mai mare ar fi aiurea!

  • @dan_grc, vineri, 15.05.2020 00:03

    Eu credeam ca te intrebi pe tine, de ce daca BMW avea asemenea motorizari din 2012 si-a luat amenda pentru softuri ilegale pe motoarele diesel:)) Vezi ca Toyota a sarbatorit vanzarea a peste 15 MILIOANE de masini hibride. BMW pe unde este? :) Si daca le are asa demult, de ce insista pe diesel cu 2-3-4 turbine??? :) Stii tu...si Peugeot scosese masina electrica demult, dar pana sa o si vanda in numar mare....

  • @@dan, vineri, 15.05.2020 08:10

    Mai lasa-ne cu gioarsele astea galbejite. Vorbesti de astia de pe locul 2 nu? Sa faci comparatii intre BMW si Toyota e ca si cum ai compara Adidas cu tenisii chinezesti. Aici discutam despre masini nu despre lanterne.

  • @@@, vineri, 15.05.2020 11:24

    Sa fac comparatie intre Toyota si BMW as jigni profund Toyota:) Am condus o galbejita Corolla vreo 7 ani si in afara de service nu am schimbat nimic. Alti vecini mai inspirati au ales seria 3 si seria 5 si au abonament la service. Baga baietii ulei, schimba distributii, probleme pe partea electrica. Deci sa nu comparam fiabilitate cu niste cazane;)) Dupa resoftare v-au zis germanii cu cati CP ati ramas si ce cuplu mai aveti? :)) Deci sa lasam japonezii sa domine topuri de fiabilitate si germanii sa faca cazane pentru romanii inteligenti, da? Nu degeaba suntem conaiderati groapa de gunoi a Europei, datorita inteligentilor ca voi. Daca nu ar fi si de astia ca voi, unde si-ar mai vinde germanii sh-urile cu km dati inapoi?:)) Trebuie si ei sa gaseasca fraierii prin estul Europei.

  • Vali, vineri, 15.05.2020 11:56

    Glume cat se poate de adevarate cand vezi topurile de fiabilitate: BMW = Big Money Waste BMW = Break My Wallet Avand in vedere ca banii sunt obtinuti ilegal de cele mai multe ori si posesorii nu au un IQ foarte ridicat, se mai numeste si marca cocalarului, scuzati cacofonia, daca posesorii de BMW stiu ce e aia :)) Cu siguranta va avea succes in Romania.

  • @@@@, vineri, 15.05.2020 12:24

    dupa resoftare am ramas cu un numar dublu de cai fata de orice coaja galbejita de pe o raza de 1000 de kilometri. De cuplu nici nu mai vorbesc. Aproape triplu. intelegi acum de ce rapandulele din est nu trezesc emotia nimanui, bineinteles, nu vorbesc de frustrati irecuperabili care n-au urcat niciodata intr-o masina care isi merita numele de automobil. Iti inteleg frustrarea insa. Psihologic e greu de acceptat cand te face unul care are o masina mai veche cu mai multi kilometri la bord si care culmea, a costat si mai putin decat ai dat tu pe coaja cea noua, fata scaunele pline vanturi nemtesti. N-ai inteles insa faptul ca vanturile sunt in capul tau.