Primele imagini ale noului Honda CR-Z, alaturi de versiunea Mugen
Versiunea de productie a lui Honda CR-Z si versiunea Mugen a aceluiasi model au fost dezvaluite inainte de termenul oficial prin intermediul unei brosuri, care a fost fotografiata si publicata pe internet.
Noul Honda CR-Z a fost "deconspirat" de catre o brosura, iar versiunea Mugen a acestui model a fost prezentata si ea intr-o brosura similara, ambele fiind fotografiate si publicate ulterior pe internet. Din ce putem observa, modificarile fata de prototipul prezentat la Salonul Auto de la Tokyo sunt extrem de subtile. Pe langa imaginile cu versiunea de productie a acestui model, brosurile ne-au dezvaluit si specificatiile tehnice ale lui Honda CR-Z.
Honda CR-Z este echipat cu un propulsor otto de 1.5 litri si cu un motor electric, care livreaza impreuna puterea catre puntea fata prin intermediul unei transmisii manuale cu sase rapoarte. CR-Z este primul hibrid cu transmisie manuala din lume si motorul pe benzina al acestui dezvolta 113 CP la 6.000 rpm, in timp ce motorul electric al acestuia ofera 14 CP la 1.500 rpm. Cuplul motor maxim al motorului otto care echipeaza Honda CR-Z este de 145 Nm, in timp ce motorul electric dezvolta 78 Nm la 1.000 rpm.
Timpul de accelerare al lui Honda CR-Z de la 0 la 100 km/h este de 9.7 secunde, iar consumul mediu este estimat la 4.0 litri la 100 km. Japonezii vor putea achizitiona noul CR-Z din luna februarie a anului viitor.
Versiunea Mugen a lui Honda CR-Z are o noua grila fata, praguri laterale mai mari, un sort pentru bara fata, un eleron pentru capacul portbagajului si un nou difuzor de aer integrat in bara spate. Jantele acestei versiuni de perfomanta sunt diferite de cele ale lui CR-Z. Din punct de vedere mecanic, Honda CR-Z Mugen are o suspensie sport, un sistem de franare mai performant si un sistem de evacuare sport. La nivelul interiorului, versiunea Mugen a lui CR-Z beneficiaza de anumite elemente suplimentare.
Via | Carscoop
un alt model OZN marca Honda...bravo...cat de anost pare un bord de BMW , VW sau Audi in comparatie cu un bord marca Honda...practic nu exista comparatie (doar calitativ poate)