Primele imagini ale noului Honda CR-Z, alaturi de versiunea Mugen

Publicat joi, 10.12.2009 16:29 de Sebastian Toma

Versiunea de productie a lui Honda CR-Z si versiunea Mugen a aceluiasi model au fost dezvaluite inainte de termenul oficial prin intermediul unei brosuri, care a fost fotografiata si publicata pe internet.

Noul Honda CR-Z a fost "deconspirat" de catre o brosura, iar versiunea Mugen a acestui model a fost prezentata si ea intr-o brosura similara, ambele fiind fotografiate si publicate ulterior pe internet. Din ce putem observa, modificarile fata de prototipul prezentat la Salonul Auto de la Tokyo sunt extrem de subtile. Pe langa imaginile cu versiunea de productie a acestui model, brosurile ne-au dezvaluit si specificatiile tehnice ale lui Honda CR-Z.

Honda CR-Z este echipat cu un propulsor otto de 1.5 litri si cu un motor electric, care livreaza impreuna puterea catre puntea fata prin intermediul unei transmisii manuale cu sase rapoarte. CR-Z este primul hibrid cu transmisie manuala din lume si motorul pe benzina al acestui dezvolta 113 CP la 6.000 rpm, in timp ce motorul electric al acestuia ofera 14 CP la 1.500 rpm. Cuplul motor maxim al motorului otto care echipeaza Honda CR-Z este de 145 Nm, in timp ce motorul electric dezvolta 78 Nm la 1.000 rpm.

Timpul de accelerare al lui Honda CR-Z de la 0 la 100 km/h este de 9.7 secunde, iar consumul mediu este estimat la 4.0 litri la 100 km. Japonezii vor putea achizitiona noul CR-Z din luna februarie a anului viitor.

Versiunea Mugen a lui Honda CR-Z are o noua grila fata, praguri laterale mai mari, un sort pentru bara fata, un eleron pentru capacul portbagajului si un nou difuzor de aer integrat in bara spate. Jantele acestei versiuni de perfomanta sunt diferite de cele ale lui CR-Z. Din punct de vedere mecanic, Honda CR-Z Mugen are o suspensie sport, un sistem de franare mai performant si un sistem de evacuare sport. La nivelul interiorului, versiunea Mugen a lui CR-Z beneficiaza de anumite elemente suplimentare.

Via | Carscoop

  • krm, joi, 10.12.2009 16:57
    crz

    un alt model OZN marca Honda...bravo...cat de anost pare un bord de BMW , VW sau Audi in comparatie cu un bord marca Honda...practic nu exista comparatie (doar calitativ poate)

  • abc_e?, joi, 10.12.2009 18:30
    @krm

    depinde de ceea ce-ti doresti de la masina; la fel pot sa spun de bordul Hondei ca nu este deloc elegant ci arata ca un gadget

  • andt, vineri, 11.12.2009 01:11

    Da.. nu.

  • bbb, vineri, 11.12.2009 13:25

    Ce mai tot o labariti atata. Honda s-a autodepasit cu acest model. Arata bestial si oricine neaga acest lucru inseamna ca moare de invidie ca celelalte marci nu prea sunt in stare de asa ceva. Trebuie dat cezarului ce-i al Cezarului.

  • george, vineri, 11.12.2009 16:04
    WOW...AWESOME...

    O masina sport cu 128 de cai...or fi din aia frumosi si asta ii face speciali...Rupe gura targului, nu alta...Hai sa vedem si cat "coasta" ca sa fie uimirea totala...

  • adrian rs, luni, 14.12.2009 11:32
    preturi

    De pe net: Dotarea Beta: 2.2 Million Yen ~ 24,900 USD (88.28 Yen/$) Dotarea Alfa: 2.5 Million Yen ~ 28,430 USD. Astea sunt preturile de Japonia. In Euro ar veni cam 16.900 E in varianta Beta si 19.200 in varianta Alfa, conform XE.com. Cred ca in Europa vor fi cam la fel. Destul de ok ca pret, ma asteptam la 20.000+, sau cel putin asa 'spuneau' zvonurile. Intr-adevar 128cp erau ceva pe vremea cand CRX cantarea in jurul a 800+ kg, acum, la 1200kg, cat ar avea asta, nu prea mai reprezinta ceva. Avem, insa, un cuplu cumulat de ~220 Nm, ceea ce nu e rau.