Primele imagini ale viitorului Volvo V40

Publicat vineri, 17.02.2012 11:45 de Bogdan Mirică

Volvo se pregăteşte să expună la Geneva noul V40, un model compact ce va concura în clasa premium împotriva lui Audi A3 şi BMW Seria 1.

Volvo se străduie să ţină sub secret lansarea noului V40 în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Designul compactului ce va trebui să se bată cu Audi A3 şi BMW Seria 1 nu mai este însă un secret pentru nimeni, după ce ediţia suedeză a revistei Auto, Motor und Sport a publicat o serie de imagini ale modelului.

Aceeaşi publicaţie anunţă că V40 va măsura 4500 de mm în lungime, cu 20 de mm mai scurt decât break-ul V50. Momentan nu este foarte clar dacă Volvo are de gând să ofere şi o variantă cu trei uşi a noului V40, menită să ia locul actualului C30, existent deja de ceva vreme pe piaţă.

via | carscoop

  • gelu, vineri, 17.02.2012 12:05
    dar tot fan volvo raman :D

    parca incep sa se "asia-tizeasca" volvo-urile astea. Parca isi pierd usor usor din seriozitatea si prestanta tipic suedeza. dar tot fan volvo raman :D

  • Decebal, vineri, 17.02.2012 12:50

    Ce e asta, vre-un Geely sau alt chinezism? Nu seamana deloc cu clasicul Volvo.

  • Bethurbazal, vineri, 17.02.2012 13:33
    Opinie

    Masina e ok daca vrei sa faci volume. Volvo va trebui sa arate altfel daca vrea sa vanda cum doresc noii proprietari. Volvo a ajuns la alti stapani din cauza vanzarilor. Ramane de vazut cum va reactiona piata pentru a vedea daca au dreptate. Si la Autovot topul celor care intram aici n-a fost acelasi cu votul care conteaza cel mai mult, piata. Mie unul imi place acest Volvo. Important e sa pastreze soliditatea constructiei cu care ne-a obisnuit Volvo.

  • Cosmin19, vineri, 17.02.2012 15:12
    Alte informatii

    Masina arata foarte bine si are un look agresiv. Nu ma indoiesc ca va avea vanzari peste asteptarile lor. Dar pe ultima pagina a pliantului gasim niste informatii interesante. Nu stiu germana dar am impresia ca in 2014 vine succesorul lui s80 si anume s90 cu modelul wagon. Asadar nu poate fi decat rivalul seriei 5 a lui audi a6, e class etc. In plus apare s40 si xc40. Cand ai bani, altfel merg lucrurile....

  • lorinczi.thomas, vineri, 17.02.2012 19:23
    @Cosmin19

    Nu e germana, ci suedeza.

  • chandlerbing, vineri, 17.02.2012 20:49
    Volvo för livet

    Killar oroa dig inte, Volvo är på rätt spår! ;)

  • AndreiRN, vineri, 17.02.2012 21:35
    Inceput nou

    Da, o masina asamblata in Suedia din componente chinezesti comune cu cele interne. Sub noii stapani or sa fie eficienti.

  • LauCalin, vineri, 17.02.2012 22:18

    O masina foarte misto.

  • Devorattor, sâmbătă, 18.02.2012 07:48
    Misiune grea pentru Volvo...

    Din pacate, echipei Volvo ii revine o misiune foarte grea...iar responsabilitatile ii vor fi si ele, de asemeni, foarte mari. Oficialii de la Volvo trebuie sa reuseasca sa impace si capra si varza si asta in cel mai scurt timp! Nu e deloc usor sa iti extinzi vanzarile si in acelasi timp sa iti pastrezi in siguranta vechii clienti. Foarte multi dintre fanii marcii vor ca Volvo sa fie precum in anii 90: masini sobre, cu un design simplu, dar destul de rafinat, extrem de rezistente si sigure, care sa nu te lase la greu. Si mie imi plac foarte mult productiile Volvo clasice: 850, 460, S70, etc... Dar pt a se produce masini la stardardele de calitate ale unui 850, de exemplu suedezii au nevoie de: mana de lucru super-mega-calificata, bani pompati in continuare in sectorul cercetari si materie prima la greu. Ori asta inseamna costuri mari de productie, iar in prezent piata impune masini tot mai ieftine (mai ales la productie) si tot mai "trendy", mai de consum... Trist , dar adevarat, kitsch-urile auto se vand tot mai bine, iar majoritatea soferilor de azi sunt tot mai indobitociti... Desigur, nu doresc ca Volvo sa treaca in partea cealalta, a masinilor 100% comerciale. Conducerea Volvo va trebui sa gaseasca un echilibru perfect intre personalitatea, calitatea, siguranta si prestanta masinilor lor de acum 10-15 ani si tendintele globale din prezent. Daca vor fi rigizi si nu vor face niciun compromis, vor pati ca Saab-ul acum o luna...chinezii vor mega-vanzari, altfel nu ii intereseaza! Daca vor fi prea flexibili si vor isi vor schimba politica la 180 de grade, isi vor pierde toti vechii admiratori, inclusiv pe subsemnatul...probabil vor castiga o parte din clientii renault si chevrolet, dar asta ii va costa enorm la capitolul seriozitate. Stiu, viitorul apropiat e foarte greu pentru ei, trebuie sa-i intelegem si sa le tinem pumnii!

  • LSM, sâmbătă, 18.02.2012 10:36

    Designul nu a fost niciodata punctul forte pentru ei, in schimb au excelat la siguranta, robustete, lucruri inovatoare, in principiu Volvo este o masina pentru clasa medie cu un anumit statut., care din cauza crizei s-a subtiat plus concurenta a adus Volvo intr-o situatie dificila la un moment dat, dar si-au revenit intre timp Partea fata arata ok (pt mine) spatele este putin ciudat, nu stiu ce sa spun depinde ce are de oferit in functie de A3 si BMW 1

  • LauCalin, sâmbătă, 18.02.2012 23:26
    @Devorattor

    Ceea ce ai spus tu este un lucru general valabil pentru orice marca auto. Pe langa faptul ca trebuie sa iti pastrezi identitatea trebuie sa fi in acelasi timp si inovator si diferit. La asta se mai adauga un marketing bine pus la punct... etc. sunt multe lucruri care se leaga intre ele. Faptul ca Volvo se debaraseaza de trecutul sau in privinta design-ului eu zic ca e un lucru bun. Pentru ca, fie ca ne place sau nu, era unul depasit. Deja formele patratoase din anii '90 incet, incet incepeau sa fie depasite. Culmea, Volvo a simtit asta, de-asta liniile masinilor anilor '90 au inceput sa fie usor "indulcite", gen 850, S40 si mai apoi S60. Si referitor la clientii pe care tre' sa tii pastrezi, stai linistit. La marcile premium lucrurile stau altfel decat la marcile de volum, unde compromisurile mai multe, inseamna costuri de productie si vanzare mai mici si implicit clienti care sa ramana la tine mai putin timp. Practic e vorba de o piata mai putin fidela decat in cazul marcilor premium. Si cele mai bune exemple ar fi BMW si, de ce nu, SAAB. E greu sa te gandesti la alte marci cand conduci un 530xd de exemplu sau un 9-3 Turbo. Cine a avut pe mana asa ceva macar o data intelege ce vreau sa zic. Asa ceva e greu de atins cu un Passat, Avensis sau Laguna. Ei bine chestia asta e valabila si la Volvo. Dar evident, aici nu vorbim de Romania.