Primele imagini cu interiorul lui Sandero facelift

Publicat vineri, 08.04.2011 18:29 de Bogdan Mirică

Faceliftul operat pe actualul Sandero va fi destul de discret la exterior, dar se va resimţi din plin în habitaclu. Constructorul intenţionează să redeseneze ergonomia funcţiilor şi să ofere materiale de calitate.

La numai câteva zile de la prezentarea primelor imagini spion ale viitorului Sandero facelift, jurnaliştii de la Noticias Automotivas revin cu noi fotografii ale sub-compactului românesc, surprins în varianta hatchback şi în cea Stepway. De această dată, imaginile reuşesc să imortalizeze şi interiorul modelului, supus unor schimbări majore odată cu faceliftul.

Deşi partea superioară a planşei de bord preia liniile clasice ale modelelor Dacia, în zona centrală vorbim de un altfel de panou de comandă, cu funcţii reaşezate, cu finisaje mai bune şi materiale plăcute. În plus, veşnica problemă a geamurilor electrice pare să fi dispărut, butoanele de acţionare a acestora urmând să fie poziţionate pe mânerele portierelor.

Controlul climatizării pare să fi primit ornamente cromate, iar partea centrală găzduieşte acum un mic afişaj digital, poziţionat deasupra radio CD-ului. Materialele folosite, incluzând aici plasticul care îmbracă feţele uşilor şi bordul, precum şi tapiţeria scaunelor, par să fi evoluat mult, faceliftul urmând să înlăture senzaţia de habitaclu auster. Rămâne de văzut dacă modificările interior vor fi preluate şi de versiunea europeană, vândută sub marca Dacia.

Exteriorul va fi şi el retuşat, dar ceva mai discret. Apar modificări importante în partea frontală, unde regăsim un spoiler mult mai agresiv din plastic, o grilă înlocuită, ceva mai mică, sigla Renault poziţionată acum pe o zonă din plastic negru sau vopsit în culoarea caroseriei, proiectoare redesenate şi un nou scut din plastic, de culoare contrastantă.

În spate, principalele modificări vizează stopurile, care sunt acum fumurii şi mai bine conturate. Tot în spate, sub sigla mărcii, apare inscripţia "SANDERO", în stilul celei de pe Duster. 

via | noticias automotivas

  • ingineru, vineri, 08.04.2011 18:57
    b

    Schimbarea e spre bine..un lucru -bun pozitionarea butoanelor de actionare a geamurilor pe usa.Ceea ce ar trebui schimbat este pozitionarea butoanelor pentru climatizare.Asteptam si in romania acest facelift

  • John, vineri, 08.04.2011 19:02

    wow! super! imi place!

  • ps, vineri, 08.04.2011 19:07
    asa da!

    Chiar imi place aranjarea consolei centrale... Pare un salt calitativ consistent. Avem si geamuri electrice cu actionare de pe fetele de usi O nelamurire totusi: in poza 13 apare incriptia 1.6 16v. Oare vom avea motorizarea asta si in Romania pe Sandero?

  • C-G-C, vineri, 08.04.2011 19:14
    Sandero

    Cu siguranta facelift-ul va fi aplicat si "Sandel-ului" din Romania. Din pct. meu de vedere, chiar daca modificarile nu sunt majore, facelift-ul este unul reusit. Imbucurator este ca, in special la interior, au adus cateva imbunatatiri cerute demult de comunitatea Dacia din Romania: + materiale mai bune (desi nu le-am atins si nu stiu daca imbunatatirea exista pt toata plansa de bord, din imagini se vede clar o imbunatatire la nivel de detalii/accesorii) + comenzile pe volan + noul sistem audio + pozitionarea butoanelor de actionare a geamurilor electrice pe usa, desi pozitia (sub manerul usii) nu este cea mai fericita. Oricum, este foarte bine si asa, mult mai bine ca inainte. - ar fi fost de preferat o restilizare mai accentuata a partii spate. Partea din fata arata bine si inainte, arata ok si acum restilizata.

  • L, vineri, 08.04.2011 19:17

    Oare scaunele raman alea de cazi din ele la prima curba?

  • C-G-C, vineri, 08.04.2011 19:22
    Inca ceva...

    Nu se vede foarte bine dar din cate imi pot da seama se pare ca in sfarsit claxonul s-a mutat pe volan de pe maneta, deci: + claxon pe volan Iarasi nu imi dau seama, desi vad butonul de AC, daca exista si "clima". Asta era iarasi o mare dorinta a posesorilor de Logan/Sandero. Treaba asta ramane de vazut. P.S.: Clar nu faptul ca puteai sa cazi din ele in curba era problema scaunelor, pt. ca din pct-ul meu de vedere sustinerea laterala (daca nu cumva esti supraponderal), in special la Logan/Sandero Faza 2, era una absolut decenta. Problema scaunelor (de cele din fata vorbesc) era ergonomia si spun asta deoarece drumurile lungi sunt o problema datorita durerilor de spate care apar pe parcursul calatoriei.

  • Sandero nu-i pentru fitosi, vineri, 08.04.2011 19:28
    @L

    sandero nu e pentru teribilisti cu valente sportive... vrei scaune ergonomice? mai pune bani de inca un sandero si scuteste-ne cu figurile astea!

  • sebyro, vineri, 08.04.2011 19:35
    asa da

    arata bine pt banii care vor pe o dacie , botul arata mai sportiv asa sper sa aplice si pe duster aceste schimbari in interior,sunt sigur ca va prinde si mai bine la imagine

  • zicu, vineri, 08.04.2011 19:50
    Sandero

    Din pacate Sandero faza 2 se va face numai in Braziia. La noi de anul viitor gama logan va fi inlocuita de noul logan.

  • so, vineri, 08.04.2011 21:15

    tre sa te bagi sub scaun sa vezi ce e afisat pe display-ul ala sau navigatie ce e aia

  • demin2609, vineri, 08.04.2011 22:35
    Acum de ce eşti cârcotaş?

    cam la majoritatea maşinilor construite după anul 2000 a dispărut confortul! Spune-mi tu mie una bucată maşină în care să ai confort ca într-un Omega sau Safrane?

  • @C-G-C, vineri, 08.04.2011 22:50

    daca te doare spatele la drum lung sunt 2 posibile probleme: 1. nu ti-ai reglat corespunzator scaunul pe inaltime si / sau lombar 2. ai o problema medicala la coloana

  • alexei89, sâmbătă, 09.04.2011 01:33

    vad ca au introdus si motorizarea 1.6 16v pe sandero. Interiorul imi place, au adus si ei ceva modificari, probabil intr-un an or sa aduca modificari si la Duster, macar pentru consola centrala si pentru butoanele geamurilor electrice.

  • unckle, sâmbătă, 09.04.2011 08:38

    omg . . . incepe a arata a masina din deceniul curent :) . . . clar un pas in fata la capitolul design

  • andrei, sâmbătă, 09.04.2011 08:54
    calitate

    Acum, e posibil ca materialele să aibă o calitate mai bună doar că nu pricep cum v-ați dat voi seama de asta din poze, care poze nici nu au o calitate prea mare.

  • C-G-C, sâmbătă, 09.04.2011 09:14
    @ALL

    Vad ca multi m-au apostrofat pt. ca am criticat ergonomia si confortul scaunelor. Probabil ca majoritatea ori nu au mers cu alta masina, ori nu au masina deloc sau de ce nu, ei nu au avut aceasta problema. Eu am detinut un Logan F2 si pot sa spun ca spre deosebire de masina pe care o conduc in prezent (tot frantuzeasca si nu de clasa mare) confortul la nivelul scaunelor fata era mult inferior la Logan. Nu stiu daca ergonomia, daca buretii sau ce din constructia scaunului soferului da aceasta diferenta insa acum pot sa conduc sute de km fara sa am nici cea mai mica problema legata de durerile de spate. P.S.: Nu sunt genul care sa-mi tin scaunul in pozitia sezlong, mai ales ca urmaresc intotdeauna o pozitie corecta la volan. P.S.: Daca am criticat acest aspect nu inseamna ca Loganul/Sandero sunt "naspa" sau ca nu se pot conduce datorita scaunelor fata. Din contra, sunt masini mai mult decat corecte, dar cred ca trebuie sa fim obiectivi.

  • ps, sâmbătă, 09.04.2011 10:18
    posesor sandero

    Afisajul e in partea superioara a consolei centrale... vezi foarte bine si asa la sandero actual... nu sunt probleme de ergonomie in privinta asta... Si daca tot discutam de ergonomie de ce nu mentioneaza nimeni satelitul de comanda volan? e un pas inainte... unul mare ! atat interior, cat si exterior

  • @so, sâmbătă, 09.04.2011 17:43

    pai oricum romanii conduc cu o mana pe volan si capul sub bord, adica pozitia superman...cand zic "romanii" ma refer la cei care toata viata au mers cu 1310 si acum au trecut la o masina noua sau un golf, passat etc. Oamenii normali cu o situatie buna nu se preteaza la astfel de chestii

  • aloo, sâmbătă, 09.04.2011 18:48
    @@so

    situatie buna?! hai nu ma innebuni ! cati baietasi de bani gata vrei sa-ti arat conducand masini opulente in pozitia descrisa de tine? sunt indivizi care n-au mers in viata lor cu masini cu mai putin de 150 CP... si tu bagi faza cu "dacia 1310" ?? hai sa fim realisti si sa lasam dumele astea rasuflate doar de dragul de a fi "cool"

  • ScorpyonVAG, sâmbătă, 09.04.2011 20:52
    @

    Consola centrala arata mult mai bine ! Cel putin, butoanele ,,de aragaz" de la comenzile pentru climatizare, au fost inlocuite cu unele, mai moderne !

  • @all, duminică, 10.04.2011 16:21

    e ceva daca pana si figurantii astia unckle, ScorpyonVAG etc - dusmani declarati ai marcii - recunosc ca-i un facelift reusit

  • ScorpyonVAG, duminică, 10.04.2011 18:43
    @all

    @all : Eu de la Q5 3.0TDI , si multe alte masini din cadrul VAG (Golf 4, Golf5, Skoda Octavia, Audi A4, etc), am ajuns la Logan, deoarece am considerat ca nu merita atatia bani o masina, si mi-am luat DACIA LOGAN 1.2 16V , imi place marca DACIA !

  • octane, luni, 11.04.2011 07:48

    Ma intreb daca o sa puna si ei un senzor pentru temperatura exterioara ! Un ac semiautomat climatic cred ca ar fi o solutie relativ ieftina si apreciata de multi.

  • tomita3007, luni, 11.04.2011 15:51

    exteriorul e mai naspa. blocurile optice in interior nu prea arata la fel de bine ca prima generatie in interior in schimb pare o imbunatatire. si cumva vad navigatie in bord???? :)))

  • ha ha ha, miercuri, 13.04.2011 12:33
    mda...

    ...daca nu stiati...dupa cum am mai spus...dincolo asa arata de fapt masinile astea...ca le vor face asa si la noi, trebuia...lumea a fost in alte tari si a vazut...a venit, a comentat...si le vor fabrica si la noi asa cum trebuie...poza 1= comenzi A/C si ventilatie, arata tot ca niste ochiuri de aragaz, dar unele moderne; poza 9 = faruri ca la noul Symbol....etc...ce ni se ofera noua aum, clientii Renault beneficiau de ceva timp de aceste " placeri ".

  • Ktulu, miercuri, 13.04.2011 13:02
    @ScorpyonVAG

    Deci, tu ar trebui sa fii raportat pentru abuz! :)) Ori vorbesti serios, ori nu! Daca da, atunci ar putea fi singurul lucru inteligent pe care l-ai facut/vei face in viata ta.

  • Mircea, joi, 05.05.2011 19:13
    @@so

    De ce te dai in sus si in jos cu astfel de afirmari ? Eu nu am condus niciodata dacia 1310 sau ce zici tu acolo , prima mea masina a fost golf 5 plus iar acum am golf 6 , dar asta nu inseamna ca sunt cocalar sau alte chestii ...masinile le-am luat de noi de la reprezentanta , nu sunt un ratat care le ia din tari straine la mana a 2-a cum fac altii...iar in primul rand nu doar firmele astea sunt luate la mana a 2-a ...toate marcile de masini le poti lua la mana a 2-a (repet : eu nu am masina la mana a 2-a insa ar trebui sa explic la iditoi ca tine care se cred zmei)