Primul model Xiaomi a primit deja peste 100.000 de comenzi

Publicat joi, 04.04.2024 10:59 de Tiberiu Safta

Xiaomi a anunțat oficial că prima sa mașină, berlina electrică SU7, a atins deja pragul de 100.000 de comenzi. Totodată, au fost livrate și primele exemplare ale acestui model.

Noul Xiaomi SU7, prima mașină produsă de compania chineză, a primit deja peste 100.000 de comenzi, la doar o săptămână după ce marca a dat startul vânzărilor noului model. Pe piața din China, noul model propune un preț de pornire echivalent cu 27.500 de euro pentru versiunea de bază. Există și o versiune cu autonomie mai mare, botezată Max, iar prețul modelului poate ajunge până la echivalentul a 38.200 de euro.

Datorită numărului foarte mare de comenzi, Xiaomi și-a avertizat clienții că aceștia vor trebui să aștepte între 4 și 7 luni până când își vor primi mașinile. Legat de acest aspect, compania chineză a livrat deja primele 5000 de exemplare ale noului model. Acestea fac parte din ediția specială Founder’s Edition.

Așa cum am aflat anterior, noul Xiaomi SU7 primește un motor electric de 299 de cai putere. Astfel, noul model atinge 100 de km/h în 5.3 secunde și o viteză maximă de 210 km/h. În funcție de versiunea aleasă, autonomia este de 668 de kilometri sau de 800 de kilometri.

via Economica

  • Mihai, joi, 04.04.2024 12:38

    Intre 600-800 km doar? Tot mai bine un Bemveu DIZAL sh luat cu 10000 euroi de la rebuturi din Germania. Lasand gluma la o parte, la banii astia primesti multe. Germanii deja plang cu ale lor motoare termice, scumpe si invechite.

  • Musk, joi, 04.04.2024 13:57

    Tot Musk ramane dumnezeu. Tesla sau nimic. Nu conteaza restul producatorilor. Tesla bate orice alta masina de pe planeta la ce vreti voi.

  • Sorin, joi, 04.04.2024 13:58

    Am vazut ieri un model 3 si un 911, au incercat o cursa intre semafoare. Model 3 bate detasate. Nu stiu de ce oamenii mai cumpara masini pe combusite.

    Dutz, joi, 04.04.2024 19:44

    Pornirile hormonale nu sunt relevante… liniuțe la semafor, așa areți cât ești de dobitoc. Pentru unii încă-i o surpriză performanța motorului electric… dar veriga slabă la un BEV este bateria și asta este clar ca nu este rezolvată și nici nu sunt semne ca în următori 3-5 ani se va rezolva. Să vorbești încă de accelerația unui BEV este ca și cum îți curge din gură de 3 ani (aproximativ).

  • :P, joi, 04.04.2024 14:16

    Oamenii mai cumpără mașini pe combustie doar așa, ca să se mire proștii care întreabă.

  • xxx, joi, 04.04.2024 15:52

    @Sorin Este despre mentalitatea generațiilor! Bănuiesc ca atunci cand s-a trecut de la cal la automobil, erau fix aceleași discuții, dar nu erau dezvoltate rețelele sociale ca sa dezbată vehement subiectul Am exemplu de anul trecut, băiatul meu s-a dus in Belgia cu mașină electrica (nu dau nume de marca, nu era Tesla, nu era mașina lui erau 2 cupluri) I-am spus ca este riscant cu autonomia, timpul de încărcare, bla, bla gânduri de om in vârsta. N-au avut nici o problema, n-au pierdut timp (oricum te oprești sa te dezmorțești după 200-300km), DAR INCARCATUL NU ESTE IEFTIN cum se crede si sigur n-au făcut liniuțe in trafic

  • Vali, joi, 04.04.2024 16:22

    Sunt promitator autonomia si pretul pentru cum arata si ce ofera. Sa vedem si niste teste reale si de siguranta. Banuiesc ca ajunge repejor si prin Olanda si Norvegia, ca aia sunt mai inapoiati si nu se pricep la mașini..

  • @Sorinel, joi, 04.04.2024 20:18

    Cu Dieselul meu dau fum la orice aspirator pe autostrada. Nu stiu de ce aici in Germania unde nu e limita de viteza merg toti cu viteza tirurilor desi ei zic ca nu sunt tiristi sa aiba nevoie de autonomie. Cred ca pe unii i-am depasit si cand franam. ha ha ha.

  • Banditos, vineri, 05.04.2024 09:14

    Aici, in Germania, cainii umbla si cu covrigu'n coada.

  • ^^^, vineri, 05.04.2024 10:26

    asta nu-i opreste pe elektrocutati sa fie tiristi desi ei nu vor

  • CuBateria-nCoadă, vineri, 05.04.2024 11:31

    Și în România tot cu 90, maximum 100 km/h, circulă electrizații pe autostradă. În oraș sunt toți zmei, se cred miezul din fanta doar pentru că au motorizare electrică, dar pe autostradă merg toți pe banda întâi, ca tataia, de teamă să nu facă pana prostului.