Primul SUV decapotabil: Murano CrossCabrio

Publicat luni, 15.11.2010 10:58 de Bogdan Mirică

Nissan introduce săptămâna aceasta la Los Angeles primul SUV cabriolet cu tracţiune integrală din lume, dezvoltat pe baza lui Murano.

Nissan a promis primul SUV cu acoperiş rabatabil şi s-a ţinut de cuvânt. Constructorul japonez va expune în premieră mondială la Salonul Auto de la Los Angeles mult anticipatul Murano CrossCabriolet.

Varianta decapotabilă a modelului cu tracţiune integrală şi alură de SUV poate găzdui patru adulţi şi bagajele lor, chiar şi atunci când acoperişul este rabatat. Mai mult decât atât, Nissan promite un interior premium, spaţios şi confortabil. Sub capotă se va regăsi o singură versiune de motorizare, propulsorul V6 pe benzină, de 3.5 litri, capabil să livreze 256 de cai putere

.

Potrivit oficialilor asiatici, modelul va fi produs într-un număr redus de exemplare, pentru a sublinia caracterul exclusivist. De asemenea, Murano CrossCabriolet nu va ajunge pe Bătrânul Continent, doar showroom-urile din Statele Unite urmând să primească modelul.

Nissan va mai expune la Salonul Auto de la Los Angeles conceptul Ellure şi minivanul Quest, ambele creaţii fiind concepute exclusiv pentru piaţa din SUA. Nu va lipsi nici versiunea de serie a modelului electric Leaf. 

via | autocar

  • Lamborghini, luni, 15.11.2010 11:12

    tare :)) asteptam si Duster CrossCabrio...ca doar de tot face parte din grupu Renault-Nissan

  • Alex Radoi, luni, 15.11.2010 13:02
    Foarte original!

    Mie imi place. Un cabrio care se potriveste cu drumurile de la noi. Fara misto!

  • vsz, luni, 15.11.2010 14:17
    :)

    bine @alex, plateste tu taxa de poloare si impozitu pe un motor de 3,5l si pe langa asta mai pune si combustibil, sau daca o vrei in fata blocului sa vada vecinii ca ai suv atunci nu mai pune combustibilu.

  • aaafg, luni, 15.11.2010 14:43
    ggg

    strutzo-girafa-camila

  • stefanel, luni, 15.11.2010 15:57

    Oribil. E definita prostului gust, al "meltenismului" absolut, o masina fara nici un fel de utilitate. X6 e van de familie pe langa...chestia asta. Sper s-o dea in bara cu vanzarile, dar sunt sigur ca se vor gasi multe neamuri proaste care sa o cumpere, pt ca, nu-i asa, asta este lumea in care traim.

  • ian, luni, 15.11.2010 18:01

    ...,,a innebunit lupu...,,

  • Octav72, luni, 15.11.2010 20:06
    caracter exclusivist...

    Un model care probabil merge sa fie vandut numai in Statele Unite, lucru care nu este legat neaparat de capacitatea cilindrica... Pe la ei se obisnuieste sa se poarte stilul acesta, de masina decapotabila cu ''ceva'' garda la sol. In Europa acest model ar arata cel putin ciudat. Masiv si parca nepotrivit in peisaj...

  • Codrin, marţi, 16.11.2010 08:13
    diferit

    Daca Jeep nu se fabrica decat fara acoperis, care ar fi problema altui producator sa faca ceva asemanator dar mai confortabil?

  • stefanel, marţi, 16.11.2010 10:07

    Multumesc celor 12 'balaoachesi' care mi-au dat vot negativ.

  • tomita3007, marţi, 16.11.2010 12:07

    sa vedem daca prinde in anul 2010. isuzi vehicross incercase acelasi lucru mai acum 10 ani. dar a ramas doar concept. de mers va merge. cum exista clienti de berline cabrio si clienti de suv, sigur vor opta sa inlocuiasca vechea cabrioleta cu un suv decapotabil. la noi in tara binenteles ca multi descrisi de @stefanel vor fi clienti pt asa ceva, dar, pana la a ajunge la declaratiile lui e cale lunga drum batut. de aceea ti-ai luat minusuri. iesi din viata romanesc putin, si vezi practicul. poti merge vara, decapotat si offroad, (putin pe deal mai in sus, mai pe o plaja nepopulata [la noi vor fi direct peste turisti binenteles], etc...)

  • AL, marţi, 16.11.2010 15:08

    grotescarie... dar oricum majoritatea masinilor japoneze sunt urate cu spume. Pentru noi europenii, ca pentru ei probabil sunt foarte inspirate si seamana cu personajele lor mitologice.. HAHAHA

  • stefanel, marţi, 16.11.2010 16:42

    Oau, deja sunt 18 cu minus. Banuiesc ca 17 dintre ei si-ar lua asa ceva doar ca sa compenseze lipsa de lungime in alta parte. Tipic, oare de ce ma mai mir? Cand singurele motivatii ale acestor ghelbani atunci cand isi cumpara SUV sunt a.)sa moara dusmanii ca mi-am luat gip si b.)sa fiu in siguranta in trafic (asta mai nou e si motivatia frustratelor de sex feminin cu barbati din categoria celor anterior mentionati), ce sa mai vorbim noi de frumos, cultura auto, utilitate, si asa mai departe? Nu, nene, gip decapotabil, ce barosu' meu! @tomita3007: teoretic, explicatia ta ar fi corecta, insa masina asta a fost facuta cu gandul la meltenii americani, ca e plin de ei si pe-acolo. Ca implicit o sa devina si pe gustul celor de pe alte continente, asta e clar. Nu vad insa cum ar avea clienti intr-o tara ca Suedia sau Elvetia unde cantitatea de melteni e tare neglijabila.

  • edrany, miercuri, 17.11.2010 15:53

    @stefanel: Tomita3007 ti-a explicat destul de bine de ce ti-ai luat minusurile. Arunci prea repede cu etichete in stanga si in dreapta de parca tu stabilesti reperul absolut in materie de meltenism si prost gust. Presupun ca in mintea ta Jeep Wrangler si Mergedes G Cabriolet sunt si ele masini fara utilitate conduse de "cocalari"..Intr-adevar e cam aiurea sa-ti iei o astfel de masina ca sa mergi cu ea doar prin oras, dar daca vreodata mi-as dori o decapotabila capabila sa mearga in offroad, as vrea sa am de unde alege. In plus masina e o editie limitata si va fi comercializata doar in SUA deci nu inteleg de ce sunt unii atat de ultragiati.