Programe noi pentru clienții din România: Kia și Grupul BMW vor prelungi garanția vehiculelor
Kia și Grupul BMW au pregătit un nou serviciu pentru clienții din România: garanția vehiculelor care ar fi trebuit să expire în această perioadă va fi prelungită în mod automat. În cazul modelelor din cadrul grupului german, garanția va fi extinsă până în 31 mai, în timp ce pentru clienții Kia, garanția va fi prelungită până în 30 iunie.
În ultimele săptămâni, mai multe companii auto au pregătit o serie de servicii dedicate clienților din România astfel încât să limiteze interacțiunea cu personalul din service și să asigure o bună funcționare a serviciilor chiar și în perioada stării de urgență.
Acum, Grupul BMW România și Kia Romauto, distribuitorul oficial Kia în țara noastră, au pregătit un nou program pentru clienți. De această dată serviciul are în prim-plan programele de garanție și service.
Divizia Grupului BMW din țară a anunțat extinderea automată în mod gratuit până în 31 mai a tuturor programelor de garanție și service (inclusiv Basic Service Inclusive, Service Inclusive sau Repair Inclusive) care ar fi trebuit să expire după 16 martie. Conform oficialilor, extinderea programelor se va aplica doar perioadei de timp, limita numărului de kilometri urmând să rămână neschimbată.
În cazul producătorului asiatic vorbim despre un proiect la nivel global denumit "Kia Promise". Acesta se desfășoară în 142 de țări și se aplică tuturor automobilelor ale căror garanție expiră între 1 februarie și 30 aprilie. Conform oficialilor Kia, prin noul program garanția vehiculelor eligibile va fi extinsă până în 30 iunie.
Reprezentanții mărcii asiatice spun că la nivel global peste jumătate de milion de clienți ar putea beneficia de extinderea garanției prin intermediul acestui serviciu. Pentru moment, nu există date cu privire la numărul clienților din România care ar putea accesa programul "Kia Promise".