Propuneri radicale pentru Euro 7: noul standard ar putea obliga producătorii să introducă sisteme hibride pe toate motorizările diesel și pe benzină
Primele studii pentru standardul Euro 7 care ar putea intra în vigoare în 2025 arată că producătorii vor fi practic obligați să introducă sisteme hibride pe toate motoarele diesel și pe benzină.
Uniunea Europeană intenționează să introducă standardul de poluare Euro 7 în preajma anului 2025 și a început deja să lucreze la viitoarele reglementări pentru emisii.
Pentru început, Comisia Europeană a solicitat un studiu pe acest subiect, iar una dintre ideile care a apărut în urma studiului ar putea avea un efect major asupra industriei.
În prezent, în cadrul testelor reale RDE desfășurate pe șosele în anumite condiții standard, emisiile pot depăși de 2.1 ori valorile din testele WLTP.
Asociația Germană a Industriei Auto (VDA) susține că implementarea unei astfel de reguli va avea ca efect direct imposibilitatea producătorilor să ofere motoare diesel și pe benzină fără utilizarea unui sistem hibrid, cel puțin de tip mild-hybrid.
Cu alte cuvinte, motorizările clasice diesel și pe benzină, fără sisteme de hibridizare, vor dispărea. "Va veni o zi când motoarele termice 100%, fără micro-hibridizare, nu vor mai trece standardele de emisii", a declarat recent Grégoire Ginet, directorul de marketing al Renault.
Până la implementarea standardului Euro 7, Uniunea Europeană se pregătește pentru introducerea standardului Euro 6d la 1 ianuarie 2021. Principala noutate este că emisiile în cadrul testelor RDE vor putea depăși de numai 1.5 ori valorile testelor WLTP, comparativ cu valoarea de 2.1 din prezent.
Principalul efect va fi o reducere semnificativă a ofertei de motoare diesel, în special în segmentul subcompact, așa cum au anunțat deja producători precum Renault, Volkswagen sau Nissan.
Via Caradisiac
Deci se da un standard de emisii, dar toata lumea stie ca omologarea masinilor dupa acest standard este o pacaleala. Si apoi se mai da un standard care spune ca se poate depasi de 1.5 - 2 ori valoarea din primul standard, "in viata reala". Pai, sa fim seriosi, nimeni nu conduce pana la munca, sau pana la supermarket pe bancul de probe....