Qoros, singura marcă din China care a avut un model cu cinci stele EuroNCAP, pune pauză la vânzările în Europa
Chinezii de la Qoros vor pune pauză ofensivei europene pentru a se concentra pe piața indigenă. Ei au vândut doar 51 de mașini în Europa pe decursul întregului an 2014.
Qoros, singura marcă din China care a reușit să obțină cinci stele la testul EuroNCAP, a anunțat că va abandona temporar ofensiva sa europeană. Compania chineză a pierdut 305 milioane de euro în 2014 și a vândut doar 51 de unități în Europa, dintr-un total de 7.000 de mașini la nivel global.
Qoros 3 Sedan, cel mai sigur model din 2013 conform testelor EuroNCAP
“Piața europeană este foarte importantă și nu vom renunța complet la Europa. Din păcate, dublarea vânzărilor din 2014 nu este suficientă pentru a obține o creștere sustenabilă.”, explică Phil Murtaugh, CEO-ul Qoros, într-un interivu acordat celor de la wiwo.de. Compania chineză este deținută de Chery și de Kenon Holdings. Debutul european al Qoros a avut loc în martie 2013, la Salonul Auto de la Geneva. Spre deosebire de celelalte mărci chinezeşti care au fost comercializate până acum pe piaţa din Europa, cei de la Qoros vroiau să obțină cinci stele EuroNCAP, un nivel superior de calitate şi fiabilitate şi să se mândrească cu un design original.
Chinezii de la Qoros sunt singurii care au dezvoltat o maşină de la zero în ţara respectivă şi au reuşit să obţină cinci stele de siguranţă la testele EuroNCAP în septembrie 2013. Qoros 3 City SUV, ultimul model prezentat de chinezi, avea o listă de dotări de siguranță activă și pasivă care includea următoarele elemente: ABS, limitator de viteză, sistem ISOFIX şi EBD. Cu excepţia echipării entry-level numită Active, toate 3 City SUV vor avea ESP, controlul tracţiunii, brake assist şi cornering brake control şi avertizor de centură pentru şofer. Echiparea Exite va avea avertizor pentru portul centurii de siguranţă şi pentru pasagerul din dreapta.
Qoros, marca din China deţinută de Chery, aduce toată gama la Geneva
Via Autobild
Eheeeee, e grele intrarile astea pe pietele ieuropene. Toti vor sa intre, sa vanda, sa rupa, sa faca ravagii in topuri. Insa e foarte greu mai ales fara notorietate, fara retea de dealeri, fara marketing si nu in ultimul rand, fara un produs absolut revolutionar. O masina banala care cu greu reuseste un catch-up la Focus sau Golf, n-are nici o sansa. Piata europeana aproape ca este o piata inchisa.