
Raikkonen: "Forma prin care trece Ferrari este dureroasă"
Kimi Raikkonen a admis că Ferrari traversează o perioadă "dureroasă" după ce a fost depăşită de Red Bull în clasamentul constructorilor.
Ferrari a înregistrat în Germania o nouă prestaţie modestă, după ce Sebastian Vettel şi Kimi Raikkonen au terminat pe locurile 5 şi 6.
Scuderia a fost învinsă din nou nu numai de Mercedes, ci şi de Red Bull, care cu această ocazie a urcat pe locul 2 în clasamentul constructorilor chiar în detrimentul celor de la Ferrari. În acest context, Raikkonen a admis că Ferrari traversează în prezent o perioadă dificilă.
"Toată lumea poate vedea unde am terminat şi este un pic dureros pentru noi toţi. Trebuie să muncim din greu pentru a îmbunătăţi. Obiectivul este să câştigăm şi să învingem pe toată lumea. Sper să luptăm cu Red Bull şi Mercedes, dar nu va fi uşor", a explicat finlandezul.
Raikkonen speră ca inginerii Ferrari să găsească metode pentru a îmbunătăţi monopostul pe parcursul celor patru săptămâni ale vacanţei de vară.
"Sper să găsim câteva instrumente pentru a face maşina mai rapidă. Evident, Spa-Francorchamps are o configuraţie complet diferită, aşa că ar putea fi un rezultat diferit. Dar avem de lucru pentru a ajunge unde vrem. Trebuie să îmbunătăţim", a mai precizat el.
Via Autosport
-
fgt, luni, 01.08.2016 20:11
Au modificat masina Ferrari pana au stricat-o din toate punctele de vedere. Adio podiumuri anul acesta. Bravo RBR (MAX the best) .
-
LR, luni, 01.08.2016 20:28
Zici?
-
@Marius, luni, 01.08.2016 20:39
da, ar fi invers, ca acum situatia e cu Vettel Kimi la Ferrari si Ricci Max la RBR.
-
fgt, luni, 01.08.2016 21:44
Nu iti poti da cu parerea pe acest site, cand indubitabil se sterge coment-u. Atata stiti sa faceti domnilor marca Automarket .
-
valente, luni, 01.08.2016 23:43
degeaba la FERRARI trebuie ingineri buni si piloti buni ar ceva ca botas vadomel a arata ca bun sper ca intro zi sa vad pe hamiltom la ferrari si pe ros brawn cei doi are echipa buna
-
Alex, marţi, 02.08.2016 06:52
Nu au treaba pilotii, daca Vettle si Raikkonnen nu sunt piloti buni....ma rog Kimi greseste uneori de zici ca e incepator, masina e problema.
-
ion1, marţi, 02.08.2016 08:04
Partea buna este ca au vre-o trei curse de cand ambele monoposturi termina cursa....Nasol este ca regreseaza in pluton , noi sperand ca in timp vor reusii sa puna macar putina presiune pe Mercedes. Este cert ca inginerii "italieni" au o monumentala lipsa de inspiratie....
-
hasu, marţi, 02.08.2016 08:21
La anu poate...
-
wdt, marţi, 02.08.2016 08:30
Nu mai debitati prostii, mai ales pe acest site monoton ..
-
F1_Fan, marţi, 02.08.2016 10:17
Cum am spus intr-un comentariu anterior, greseala celor de la Ferrari este nationalismul. Au avut ingineri francezi, germani, englezi si n-a murit nimeni, tot Ferrari scria pe masina si tot masina italiana era chiar daca cei care lucrau la ea erau de diferite natii. Si ma refer la peste 10 natii diferite. Pentru a castiga nu trebuie sa fie pilot italian, manager italian si/sau ingineri numai italieni. Trebuie sa fie in schimb ingineri capabili, pe pozitiie corecte. Iar pentru moment... chiar si in epoca in care traim, Ferrari nu are inca alte birouri de dezvoltare, in alte tari. L-au pierdut pe Allison, scuze dar il inteleg, trebuie in aceste momente sa fie alaturi de familia lui, in UK. Ce era asa de greu, sa-l lase in pace si sa faca un birou mic undeva aproape de unde locuieste? Cei de la Ferrari nu au nici o sansa sa castige ceva, fie curse sau podiumuri, de titluri nici nu este vorba daca nu isi schimba filozofia. Si pentru asta este nevoie de un alt tip de nivel intelectual, decat cel folosit in acest moment. Di Montezemolo era in urma timpului lui, nu a inteles niciodata ce poate face un Iphone depilda, nu era fan calculatoare, de simulatoare nu a auzit niciodata. Au stat cu tunelul care dadea date incorecte 8 ani pana sa-l schimbe, de fapt sa-l recalibreze. 8 ani... in Formula 1 sunt o eternitate. A venit Marchionne si ziceai ca vor intelege unde este problema.. si cand colo... manager italian... acuma vor ingineri intalieni si Ferrari este pe nicaieri. De ce nu iau si un pilot italian daca tot ne chinuim sa ingropam echipa? Se spune ca in viata, cine se adapteaza mai bine schimbarilor... rezista. Cred ca si in Formula 1 regula este valabila.
-
Ha,ha,ha..., marţi, 02.08.2016 10:39
Si ce sanse sunt sa progreseze la anul? Nici una reala...nu au echipa,nu au lider, imi pare rau pentru Arrivabene,eu chiar il vedeam potrivit dar nu a reusit sa formeze cu adevarat o echipa potenta...deci cine se ocupa de monopostul total schimbat de anul viitor?! Nimeni cu adevarat, cred ca va fi un dezastru ce va continua ani buni...din pacate.
-
jumbo1974ro, marţi, 02.08.2016 10:46
Nu stiu ce este la Ferrari, dar cert este ca Renault progresat mult cu motorul. Nu se mai spune nimic nimic despre ei, dar se vede. Torro Rosso o sa aiba o problema in schimb cu motorul Ferrari de anul trecut. In a doua jumatate a anului o sa cam cada in jos in clasament. Ferrari cred ca ar putea fi salvata de Ross Brawn daca va fi convins sa se alature echipei.
-
jumbo1974ro, marţi, 02.08.2016 10:51
@ha,ha,ha... : nu avem detalii despre ce se intampla in interiorul fabricii. S-ar putea ca toata atentia sa fie indreptata spre anul urmator, ca sa nu mai rateze startul unei noi ere. Nu neaparat toate secretele unei echipe ni se pun la dispozitie intrucat concurenta nu doarme nici ea. Deci despre ce va fi la anul vom afla cam la anul...
-
ZZZ, marţi, 02.08.2016 11:34
Off - Topic - Hamilton se astea la penalizari la Spa sau monza din cauza motoarelor..
-
ZZZ, marţi, 02.08.2016 11:46
* Hamilton se ateapta
-
ZZZ, marţi, 02.08.2016 12:04
6 echipe au venit cu ideea unui campionat independent.Aceste echipe sunt : Force India ,Williams ,Haas , Manor ,Sauber and Torro..Cei de la Force India au venit cu ideea..se va disputa sub egida FIA si vor avea acorduri comerciale separate.Totusi Williams si Torro rosso s-au opus.. Pentru mai multe info :http://www.autosport.com/news/report.php/id/125591/f1-teams-discussed-independents-championship
-
Mclaren F1, marţi, 02.08.2016 13:43
Nici cu Fernando si Hamilton n-ar fi mai bine, poate ca ceva mai bine dar problema mare acolo e organizarea si presiunea. Cred ca este unul din motivele puternice pentru care Newey nu a acceptat oferta Ferrari. Alonso a avut dreptate sa plece in 2014. Stia el ce stia.
-
@zzz, marţi, 02.08.2016 16:17
Ma tu gandesti ce scrii?Eu nu am inteles decat ca esti un personaj inventat de IL Caragiale: "6 echipe au venit cu ideea unui campionat independent.Aceste echipe sunt : Force India ,Williams ,Haas , Manor ,Sauber and Torro..Cei de la Force India au venit cu ideea..se va disputa sub egida FIA si vor avea acorduri comerciale separate.Totusi Williams si Torro rosso s-au opus.. "
-
@Mclaren F1, marţi, 02.08.2016 16:53
La anul Mclaren va fi peste Ferrari.
-
ZZZ, marţi, 02.08.2016 20:28
*crezut
-
@zzz, marţi, 02.08.2016 23:20
Inainte de a emite pretentii referitor la faptul ca sunt greu de cap, mai bine ai pune mana sa citesti ce ai scris, te contrazici singur: 6 echipe au venit cu ideea unui campionat independent. Cei de la Force India au venit cu ideea Totusi Williams si Torro rosso s-au opus"" Pai prima data mentionezi ca toate cele 6 echipe au propus ceva, apoi ca doar Force India, apoi ca de fapt Williams si Toro Roso s-au opus. Cap ai, minte ce iti mai trebuie?
Citeste si
-
F1 TOP | joi, 11 septembrieF1: Monaco va rămâne în calendar până în 2035Formula 1 a semnat un acord nou cu Monaco pentru găzduirea cursei pe străzile principatului pentru mai multă vreme. Marele Premiu din Monaco va rămâne în calendar până în 2035. Citeste tot
-
F1 TOP | marţi, 9 septembrieF1: Pierre Gasly va rămâne la Alpine până în 2028Alpine a anunțat o prelungire a contractului cu Pierre Gasly. Francezul va rămâne la Alpine până la finalul sezonului 2028. Citeste tot
-
F1 TOP | marţi, 9 septembrieF1: Max Verstappen câștigă Marele Premiu al Italiei. Norris și Piastri pe podium după un ordin de echipăMax Verstappen a câștigat Marele Premiu al Italiei. Cvadruplul campion mondial și-a trecut în cont al 3-lea succes din sezonul 2025 și a stabilit, totodată, un nou record pentru cea mai rapidă cursă din istoria campionatului. Lando Norris și Oscar Piastri au terminat pe podium după un ordin de echipă controversat. Citeste tot
-
F1 TOP | joi, 4 septembrieF1: Ferrari dezvăluie o grafică specială pentru Monza. Omagiu adus lui Niki LaudaFerrari va rula în Marele Premiu al Italiei cu o grafică specială. Noua grafică aduce un omagiu monopostului Ferrari 312T din 1975, mașina cu care Niki Lauda a cucerit primul său titlu mondial. Citeste tot
-
F1 TOP | luni, 1 septembrieF1: Oscar Piastri, victorie în Olanda. Abandon pentru Norris, primul podium pentru Isack HadjarOscar Piastri a câștigat Marele Premiu al Țărilor de Jos după o cursă plină de incidente și neutralizată în mai multe rânduri cu Safety Car. Max Verstappen a încheiat pe locul 2 în fața propriilor suporteri, iar Isack Hadjar a obținut primul său podium din carieră după ce Lando Norris a fost silit la abandon. Citeste tot
Probabil ca daca ar fi Vettel si Kimi la RB si Max su Ricci la Ferrari situatia ar fi invers.