Recall de lux: 47 de unități Bugatti Chiron, chemate în service pentru probleme de sudură la scaune

Publicat vineri, 08.12.2017 15:21 de Daniel Popescu

47 de unități Bugatti Chiron din întreaga lume sunt rechemate în service ca urmare a unor potențiale probleme de sudură la scaune, care pot determina schimbarea poziției la volan.

2.4 milioane de euro. Acesta este prețul unui Bugatti Chiron, însă în ciuda costurilor pe care le presupune achiziționarea unui astfel de supercar proprietarii nu sunt scutiți de recall-uri.

47 de unități ale modelului sunt rechemate în service la nivel mondial ca urmare a unor potențiale probleme de sudură la suporturile pentru inclinarea scaunelor.

În cazul în care suportul cedează, poziția șoferului în scaun se poate schimba brusc, element care mărește semnificativ pericolul producerii unui accident, în special dacă evenimentul are loc la rularea cu mare viteză.

Proprietarii vor fi notificați de această problemă, iar mașinile în cauză vor fi transportate la cel mai apropiat dealer pentru inspecții tehnice. În cazul în care sudura scaunelor față nu este corespunzătoare, această problemă va fi rectificată înainte ca mașinile să fie returnate proprietarilor.

Cedric Davy, directorul de marketing al Bugatti, a afirmat că 12 dintre cele 47 de unități afectate de recall au fost comercializate în Statele Unite.

Chiar dacă numărul total de unități rechemate în service pare infim, vă reamintim că producția lui Bugatti Chiron este limitată la numai 500 de unități, dintre care jumătate au fost comandate în primul an de la lansarea oficială, care a avut loc la Salonul Auto de la Geneva din martie 2016.

Via Automotive News, Motor Authority

  • Liviu, vineri, 08.12.2017 15:29

    Probleme de sudura la scaunele din fata? :))))))) Se poate vorbi despre scaunele din fata la o masina cu 2 locuri?

  • Cineva, vineri, 08.12.2017 16:30

    Se pare ca nici Bugatti nu mai e ce a fost....

  • bla bla, vineri, 08.12.2017 17:18

    @Cineva da ma ca doar in trecut masinile erau perfecte.Jisus ce mentalitate

  • Cra cra, vineri, 08.12.2017 18:45

    @bla bla Daca habar nu ai de masini nu mai semnaliza ca stii tu cine....masinile in trecut erau facute cu simt de raspundere si nu se facea ecomonie la nimic. Nu erau facute la normla pt. profit maxim ca acum. Asta pana prin 2000....dupa 2000 masinile au fost facute din ce in ce mai prost chiar daca au evoluat tehnologic. Tehnologia excesiva si de multe ori inutila, nu a dus decat la lipsa de fiabilitate a masinilor. Iar goana dupa bani a producatorilor, la masini din ce in ce mai slabe calitativ. Asta e realitate vrei nu vrei.

  • nume, vineri, 08.12.2017 21:44

    @Liviu. Iar au lasat pisicile la pc.

  • LR, sâmbătă, 09.12.2017 10:19

    Pentru Etore Bugatti era de neconceput o astfel de situație.

  • Cra cra, sâmbătă, 09.12.2017 13:41

    @bla bla Daca habar nu ai de masini nu mai semnaliza ca stii tu cine....masinile in trecut erau facute cu simt de raspundere si nu se facea ecomonie la nimic. Nu erau facute la normla pt. profit maxim ca acum. Asta pana prin 2000....dupa 2000 masinile au fost facute din ce in ce mai prost chiar daca au evoluat tehnologic. Tehnologia excesiva si de multe ori inutila, nu a dus decat la lipsa de fiabilitate a masinilor. Iar goana dupa bani a producatorilor, la masini din ce in ce mai slabe calitativ. Asta e realitate vrei nu vrei.

  • bla bla, luni, 11.12.2017 18:17

    @cra cra ba cap sec, vezi niste statistici cu fiabilitatea masinilor din trecut vs cele noi.Ai sa vezi ca fiabilitatea a crescut desi masinile sunt mai complicate in ziua de azi

  • bla bla, marţi, 12.12.2017 15:27

    @cra cra ba pinochio vreau sa vad si eu statistica aia cu masinile noi la jumatate fata de cele din trecut.

  • Cra cra, marţi, 12.12.2017 15:36

    Nu e nevoie de statistica....trebuie doar sa intrebi propietarii de masini noi ce probleme au intampinat cu masina noua si sa arunci un ochi in service-uri sa vezi ca e plin de noutati. Cele de pana in 2000 merg de rup si acum. Rar le vezi la reparat.

  • bla bla, miercuri, 13.12.2017 03:24

    @cra cra Pai cand zici ca e la jumatate, inseamna ca te bazezi pe ceva concret.Nu am fost prin service-uri, dar vad destule cazane vechi (mai vechi de 2000)care abia se misca pe strazi.Te-ai gandit ca poate nr de masini vechi conparativ cu cele noi este mai mic, iar asta influenteaza nr care sunt la reperat in service-uri?Daca tu crezi ca o masina veche este mai fiabila decat una moderna, eu zic sa faci turul Europei cu una de prin anii 60-70 vs una moderna.Care crezi ca iti va da batai de cap?