Renault Clio a primit şi el o versiune Gordini

Publicat marţi, 19.07.2011 18:36 de Bogdan Mirică

După Clio RS şi versiunile standard ale modelului de clasă mică primesc o ediţie Gordini. Renault modifică astfel look-ul versiunilor 1.6 benzină şi 1.5 diesel.

După succesul reportat de ediţia Clio RS Gordini, care a totalizat 27% din comenzile sub-compactului de performanţă, Renault s-a gândit să extindă influenţa "brandului său albastru" şi în gama fără pretenţii sportive. Astfel a luat naştere noul Clio Gordini, o ediţie specială a modelului de clasă mică, fără veleităţi sportive, doar cu un look şi o echipare ceva mai atrăgătoare.

Ediţia proaspăt lansată va putea fi comandată în două variante de caroserie, cu trei şi cinci uşi, sub capotă urmând să se adăpostească un motor pe benzină şi unul diesel. Este vorba despre unitatea de 1.6 litri 16 valve şi 128 de cai putere şi despre dCi-ul de 1.5 litri şi 105 cai putere.

Disponibil pe mai multe pieţe europene, Clio Gordini va fi caracterizat la nivel estetic de culoarea albastră a caroseriei, în deplin contrast cu dungile albe aplicate capotei şi acoperişului. Tot în culoarea albă sunt vopsite oglinzile şi o parte din bara faţă, în timp ce jantele din aliaj au aspect diamantat şi o dimensiune de 16 inch. Look-ul exterior este completat de o evacuare dublă şi de un kit aerodinamic nou.

La interior, clienţii vor primi un interior personalizat cu ajutorul unor cusături contrastante ale tapiţeriei, cu un volan îmbrăcat în piele şi inserţii argintii, cu un pedalier sportiv şi covoraşe personalizate. Nivelul de echipare al ediţiei include climatizare automată, sistem audio cu comenzi pe volan, navigaţie prin satelit Tom Tom şi cruise control.

via | autoblog

  • antonny, miercuri, 20.07.2011 00:11
    *****

    ce lucru mare au facut.... sau jucat un pic la soft si au scos 128 cp si 105 cp

  • razvan, miercuri, 20.07.2011 00:40

    Dar ESP are ? Mi se pare penibil ca o masina precum Clio sa nu fie cu ESP...

  • BBR91, miercuri, 20.07.2011 07:02

    Ce penibil. Mai grav e ca eu cunosc persoane care chiar ar cumpara asa ceva. Nu scot si un Logan "sport" ? Pentru muncitorul agrar roman! Nu stiu cum poti sa dai banii pe ceva sport-wannabe si chiar sa mai si crezi ca ai o masina sport cand 50% din masinile de pe strazile noastre au mai multa putere ca asta. Masina "racing sport" cu motor 1.5dci ca sa consume putin... Acum voi fi ucis de inchizitorii Renault :)

  • adn, miercuri, 20.07.2011 11:05
    @razvan

    cate masini de clasa mica au ESP in standard indiferent de versiune "desteptule"?? in fine, problema voastra e ca Renault Clio are modificarile astea si nu favorita voastra, oricare ar fi aia . Altfel plusul de putere ar fi fost binevenit.

  • antonny, miercuri, 20.07.2011 11:17
    ****

    @adn...uita-te la chevrolet aveo hatchback ce dotari are in standard si apoi mai vb

  • io, miercuri, 20.07.2011 11:50
    @antonny

    Am vazut noul aveo hatchback si nu-i nimic de capul lor... adica e mult hau-hau fara nimic deosebit... in versiunile de baza e mult prea kitschos pentru a fi digerat, iar in versiunile superioare e mult prea scump comparativ cu concurenta CEL PUTIN la fel de calitativa

  • BBR91, miercuri, 20.07.2011 13:01

    ESPul este o optiune de siguranta utila, dar se poate trai foarte bine si fara, nu mi se pare esential. Eu n-am avut pe nicio masina si n-am zburat in sant. Dar masinile mele nu sunt "sport". Se cam abuzeaza de denumirea "sport" pentru a vinde prostilor. Daca mai stie cineva, Skoda Fabia veche avea o versiune numita "sport" cu motor de 1.2 in 3 cilindrii :) spargea barierele performantei cu cei 67CP pe care ii avea...

  • dan_grc, miercuri, 20.07.2011 13:10

    Totusi Gordini pt Renault inseamna ceva, fostele Gordini chiar erau sport, dar in cazul de fata chiar nu se poate zice asta, adica un diesel de 105 cai e sport? chiar si pe o masina de clasa mica, nu zic ca nu se va misca bine, dar sport inseamna altceva totusi, aici e mai mult marketing si cam atat

  • adn, miercuri, 20.07.2011 14:01
    sunteti niste habarnisti

    bai e masina de clasa mica ! voi sigur n-ati condus nici dieselul de 90cp si va dati cu parerea aici... cine-i penibil? 1.5-ul e motor de cuplu, iar cu 105cp pe caroseria asta ar trebui sa zbarnaie!

  • dan_grc, miercuri, 20.07.2011 14:27

    @adn probabil ca se va misca f bine, dar ideea e ca sport inseamna altceva, tu stii ce inseamna Gordini pt Renault? sau de fapt ce era odata? puteau s-o numeasca altfel, in trecut Gordini era ce este M pt Bmw , sau AMG pt Mercedes, adica motor, cutie, directie, suspensie ...altele decat cele de serie, nu 2 dungi pe capota si niste jante si gata...

  • @dan_grc, miercuri, 20.07.2011 16:19

    Gordini inseamna masini cu motorizari potente la un pret accesibil. Aerul sportiv e prezent, insa daca te astepti la ceva extrem ar trebui sa te indrepti catre RenaultSPORT care e peste brandul Gordini ca performanta. Si nu vad de ce ar trebui sa inventeze un alt nume din moment ce numele Gordini face parte din istoria marcii si n-a reprezentat nimic diferit in trecut... doar ca l-au readus la lumina acum 2 ani, asa cum a facut si Fiat cu Abarth de exmplu...