Renault Logan a fost prezentat pentru piața din Rusia
A doua generație a modelului Logan a primit sigla Renault pentru piața din Rusia, iar primele imagini au fost prezentate publicului.
A doua generație a modelului Logan își va face în curând debutul pe piața rusească sub sigla Renault. Deși noua generație are deja mai bine de un an de la prezentare, pe anumite piețe a ajuns mai greu. De exemplu, în Rusia încă se comercializează versiunea facelift a modelului Logan sub siglă Renault
Prima imagine a fost prezentată deja publicului și, spre deosebire de varianta Dacia, are în plus câteva elemente cromate și, bineînțeles, sigla Renault pe calandru. Interiorul este și el aproape identic, existând însă modificări la forma gurilor de aer centrale plus o serie de ornamente cromate.
Nu au fost încă comunicate motorizările ce vor fi păstrate pentru piața din Rusia. Debutul comercial va avea loc în al doilea trimestru al acestui an. În Rusia, Renault comercializează modelele Duster, Sandero, Sandero Stepway, Megane, Fluence, Latitude, Koleos, Scenic și Kangoo, fiind unul dintre cei mai importanți jucători pe piața auto din această țară.
Via Caradisiac
-
Loleck, luni, 24.03.2014 08:36
Arata mult mai bine decat Dacia Logan de la noi.
-
mishazaitev, luni, 24.03.2014 09:46
Pai sigur ca arata mai bine. Doar la noi nu-i paste nicio nationalizare daca nu arata respect fata de cumparator!
-
Scrooge, luni, 24.03.2014 10:38
La aproape 13.000 de euro cat a ajuns un Logan la noi cred ca se putea face ca interiorul sa arate cat decat la fel (volan mai dichisit, consola centrala la fel cu clima, comenzi geamuri pe usi....). Daca Renault ne (ma) desconsidera nu-mi ramane decat sa ma orientez spre orice alta varianta.
-
DOP, luni, 24.03.2014 12:26
Sa fiu sincer, daca ma refer strict la design, mie personal imi place mai mult Dacia la exterior. E un pic mai simpla si e mai pe gustul meu. In schimb interiorul este clar mai placut la Renault. Cat despre dotari si preturi, nu fac presupuneri. Astept sa vad intai ce anunta producatorul. La prima vedere pare mai dotata si mai bine gandita, dar ... Oricum ma astept sa fie mai scumpa. Are sigla Renault. :)
-
Mihai, luni, 24.03.2014 15:35
Si iata ca are si claxon pe volan..
-
me, luni, 24.03.2014 21:12
in sfarsit un Logan care poate fi considerat masina, nu doar autovehicul.
-
LUCCI, luni, 24.03.2014 21:29
Masina asta am mai vazut-o pe net sub sigla Noul Renault Symbol, pt. piata turca s.a.Nimic nou...Da, e mai ok ca dotari, nu neaparat ca finisaje ,mai ales ca e facuta si la noi, am vazut mai multe TIR-uri cu asa ceva mergand spre Nord.
-
Vasi, luni, 24.03.2014 21:32
@mishazaitev @Scrooge Dacia-Renault nu ofera decat ce e dispusa sa plateasca clientela /piata. E simplu sa scrii din spatele unui computer. Mai aveti de invatat. Voi vreti multe, dar de la a visa masini burdusite cu dotari pana la disponibilitatea financiara & hotararea ferma de a cumpara e cale lunga. Aici nu discutam de pierde-vara pe internet. Dacia se gandeste la oamenii practici cu dorinta serioasa de cumparare. Oricum, in Rusia Logan poarta alta sigla, in consecinta pretentiile sunt altele, ceva mai ridicate. E vorba de o repozitionare de produs. PS: in Romania un Logan Laureate(echipata decent) DIESEL cu varianta mai puternica de 90cp este 11.400 euro. Benzina e mai ieftina.
-
LUCCI, luni, 24.03.2014 21:32
A, uitam!Cred ca e singura masina din lume cu comada dubla pt. geamurile fata: si pe portiere si pe consola centrala.Adica , daca tot a plouat si s-a facut anul trecut....au pus din belsug butoane pt. geamuri!!
-
raduku, marţi, 25.03.2014 04:08
As dori sa pun o intrebare, ce trebuie sa facem pentru a nu mai fi furati prin service? De la ultima infatisare cand am schimbat alternatorul, am ramas fara scutul de protectie ? Daca Automarket nu faca ceva, in acest sens, nu mai cumparam masini !
-
Scrooge, marţi, 25.03.2014 10:16
@vasi daca sa ceri o clima automata (care oricum e optionala iar la vechiul Symbol de la noi costa 100 de euro), 2 butoane pe usi si un pic mai multa atentie la detaliile interiorului pentru tine inseamna "burdusite cu dotari" insemana ca esti total paralel cu domeniul auto. Cand vezi cum sunt tratati altii (adica mult mai bine) incepi macar sa-ti pui cateva intrebari. Si intrebarile sunt cu atat mai legitime daca te uiti la procentul din vanzari ocupat de echiparile superioare si-l vezi ca este covarsitor de mare. Stii tu ce vrea piatza....pfff....poate stii ce vrea piatza de legume ca de cea auto ma indoiesc
-
ironR, marţi, 25.03.2014 15:58
soferul tot cu genunchii la gura sta? - de aici ar trebui inceputa discutia, nu despre spray-ul ala argintiu, pardon! cromat...
-
mva82, marţi, 25.03.2014 18:33
@ironR Pardon ! ...e mai bine cu curul pe asfalt... am uitat de arogantele "sportivilor" din Romania... Bai nene, daca ai urcat intr-un Logan fara reglare pe inaltime a scaunului sau daca peste 1.90 m, ceea te pune in categoria acelor 1%-2% din conducatorii auto, ATUNCI normal sa ai figurile astea. Pana una alta, pentru marea majoritate a oamenilor, aflati in jurul la 1.75- 1.80 m , Loganul e foarte bun. Mai ales daca nu te zgarcesti si-ti iei una cu reglaj pe inaltime al scaunului si f. important, stii de unde se face... In plus, majoritatea doresc vizibilitate, iar o pozitie f joasa de condus nu-ti ofera asa ceva. Avantaje si dezavantaje. Per total, Logan e o masina buna.
-
Pana, marţi, 25.03.2014 21:56
Per total Logan este si nu prea o masina buna... pentru un roman care plateste vreo 4-5 ani rate in banci pentru un low cost. Unul din vestul Europei nu prea se confrunta cu aceasta problema. Pentru el 8,9,10000 de euro inseamna cu totul altceva decat pentru un roman. Adica 10000 de euro pentru unul din vest inseamna 5-6 salarii si evident ca inchizi ochii la rabla de pe capota portbagajului, la tabla caroseriei mai slabe, la lipsa caroseriei galvarizate, la plasticul care miroase cam urat mai ales vara, de cutia etajata cam ciudat, de pozitia la volan nu prea confortabila la drum lung... Ori un roman cand face un credit pe 5 ani pentru o masina de 10000 de euro si munceste de-i sar capacele ca sa o plateasca, evident ca se asteapta la altceva si se indreapta spre un sh care la 10000 de euro poate avea 3-4 ani si vreo 50-60000 km. Sa fie nevoit si un roman sa dea ca un german pe un Logan, in speta vreo 6-7 salarii, si sa vedeti cum se umple tara de Loganuri si toti le iubim. Daca un Logan chiar si Ambiance cu motor de 1.2 75 ar insemna 6-7 salarii de-ale mele, imi dau cuvantul ca maine m-as duce si mi-as comanda unul. Dar Romania nu e Germania, Anglia sau Franta.
-
ironR, miercuri, 26.03.2014 09:33
@mva82 parintii mei au logan am mers cu el, am incercat si cu pseudo-reglarea scaunului - eu am 1,85, dar tot prost stau, am cerut pareri de la prieteni incepand cu 1,65 si ei tot la fel de prost stau in el, dar s-au obisnuit ca doar nu era sa-l vanda de nou, oricum ideea e ca NU neaga acest argument! Folosita la drum lung nu e prea prietenos loganul. Era sa uit de oglinzile laterale care imi par cam jos in comparatie cu scaunul, bine ca se regleaza nu-i bai, dar ca idee. Intrebarea mea catre dacia: oare nu se putea face o masina cu toate componentele asezate cum trebuie - deci mai confortabila la drum lung, dar cu materiale din aceeasi categorie? Adica prefer sa merg cu o compacta cu motor de 1.2 confortabila decat cu un logan 1.6 16V
-
mva82, miercuri, 26.03.2014 21:21
@ironR Hai lasa-ne cu vrajeala ! Esti prea subiectiv, iar tu NU posezi un Logan, ci un amarat de Suzuki la 10k-15k, dupa cum bine te laudai in postari mai vechi. Oglinzi?Pozitie de condus? Hai nu ma innebuni...adica cu componente testate si para-testate de la Clio de 20 de ani incoace pe milioane de masini, se trezeste un neica nimeni sa spuna Renault ce si cum. Fie el un produs de buget, discutam totusi de elemente testate si de o companie-mama cu experienta in producerea automobilelor de peste 120 de ani. Mai caraghios de atat poti fi? Lasa mecanismul scaunului si fitele aferente... Eu inca mai cred ca tu habar n-ai cum se regleaza scaunul lombar si pe inaltime la Logan. Dupa ultimul tau comentariu atat de batut in freza imi pari. Cand vei avea un Logan pe care il vei conduce zi de zi, nu masina taticului sau a mamicii, atunci mai vorbim.
-
@mva82, miercuri, 26.03.2014 21:44
=))) Am avut o zi destul de obositoare. Multumesc pentru portia de ras. Pana la urma Logan este o masina low cost, care se simte ca un low cost si este scumpa pentru un roman obisnuit. Low cost-ul in sine inseamna si compromisuri datorate costurilor si nu vad ce legatura are asta cu cei 120 de ani ai companiei Renault. Nu despre asta e vorba. Dar poti sa continui asa. A se remacra faptul ca individul @ironR s-a referit la niste lucruri recunostute la Dacia... subliniez ca nu este criticata fiabilitate. Dar apropo, un "amarat" Suzuki de 10-15000 de euro cam face ceva cu jet pe un Logan in multe privinte. Dar vezi tu, iti trebuie niste rotite care sa se invarta in cap sa intelegi lucrurile astea. Oricum textul spus de tine este la fel de cativa ani. Aceleasi jigniri, aere de superioritate si cu toate astea aceiasi aberatii despre sfintele, unicele si inegalabile masini Dacia si Renault spuse de fiecare data. Aplauze! Meriti!
-
mva82, sâmbătă, 29.03.2014 11:49
Ti-e rusine sa-ti pui propria semnatura? Fugi de raspundere? Vrei sa creezi confuzie? Mai pustulache, mai mult ca sigur esti din generatia messenger nascuta dupa '90, asa ca n-am sa-mi racesc prea tare gura explicandu-ti cum functioneaza industria auto si segmentarea ei pe buget-volum-premium-exclusivism. Treaba e ca Dacia activeaza pe segmentul de buget sau low-cost cum vrei sa-i spui tu, pentru ca EXISTA O CERERE A PIETEI. Dacia nu numai ca activeaza pe acest segment, dar o face cu SUCCES , dupa cum confirma toate uzantele industriei. E o diferenta intre baietei si barbati. Mascareala baieteilor de teapa ta carora le pute Dacia ne este foarte cunoscuta, asa ca nu ma astept sa fi priceput ceva. Insa cei maturi cu mintea deschisa cu siguranta au priceput.
-
Paul, sâmbătă, 29.03.2014 13:45
@ironR si altii Gama Dacia ca si concept n-are nevoie de confirmarea voastra. Si-a dovedit multitudinea de calitati, e recunoscuta si apreciata.
Citeste si
-
MODELE NOI | luni, 25 noiembrieVolkswagen Polo va primi un facelift și motoare Euro 7 în 2025Volkswagen Polo urmează să primească o actualizare majoră în 2025. Noua versiune va primi un design revizuit, dar și motorizări noi care să respecte viitoarele norme de poluare Euro 7. Citeste tot
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
Clima automata, comenzile geamurilor pe usi si noi vrem! Cel mai probabil au si motoare de peste 100 cai.