Renault Megane facelift a fost lansat în România alături de noul format de showroom

Publicat joi, 03.04.2014 11:24 de Sebastian Toma

Renault Megane facelift a sosit în România. Alături de el, importatorul mărcii franţuzeşti a prezentat noul concept de showroom, numit Renault Store, care prezintă o nouă experienţă pentru client.

Renault Megane facelift a fost prezentat şi în România. Preţurile versiunii restilizate a gamei de compacte au fost publicate încă de săptămâna trecută, preţul de pornire fiind de 14.100 de euro cu TVA inclus. Facelift-ul lui Megane a adus, pe lângă modificările estetice aplicate părţii frontale, echipamente noi, motorizări şi transmisii noi, precum şi o simplificare a gamei. Mai precis, au fost contopite versiunile de echipare pentru a forma trei echipări de pornire (Pro, Dynamique şi Expression). Pe lângă acestea, gama Megane facelift mai cuprinde echiparea specială GT Line şi modelul RS, cu echipare dedicată.

Cei de la Renault au adus pe scenă, alături de Megane facelift, noul lor concept de showroom. Acesta se numeşte Renault Store şi promite să schimbe experienţa utilizatorului din momentul în care intră într-o reprezentanţă Renault, 25% dintre membrii reţelei de dealeri ai Renault din Franţa fiind deja convertiţi în Renault Store. În România, avem un singur Renault Store, în Bucureşti, dar convertirea mai multor reprezentanţe la noul concept este în plan pentru importatorul Renault în ţara noastră.

Preţuri Renault Megane facelift în România: plecare de la 14.100 de euro pentru 1.6 benzină de 110 CP

Conceptul "Renault Store" provine de la sediul companiei şi a fost inaugurat în premieră în Franţa, în urmă cu un an. De atunci, peste 150 de showroom-uri din Franţa au fost transformate în Renault Store. Pe piaţa franceză, toate reprezentanţele mărcii Renault vor fi transformate în noul concept de showroom, termenul limită fiind finele anului curent. Potrivit portalului media internaţional al mărcii, 265 de reprezentanţe Renault din Franţa trec prin acest proces de transformare. Schimbarea implică instruirea angajaţilor, achiziţia de echipamente specializate şi mobilă dedicată, precum şi renovarea efectivă a spaţiului de expoziţie.

TEST DRIVE RENAULT MEGANE Coupe facelift 1.2 TCe

În Renault Store, specialistul de vânzări îţi va configura noua maşină cu o tabletă.

Toate modificările aplicate de Renault reprezentanţelor sale au rolul de a îmbunătăţi experienţa clienţilor în toate momentele posesiei automobilului, alături de o discuţie la acelaşi nivel cu indivizii ”hyperconectaţi” ai prezentului, după cum îi descriu oficialii mărcii franţuzeşti pe clienţii de maşini noi ai anului 2014. Schimbarea principală adusă de conceptul Renault Store va fi la nivel de atitudine din partea personalului, toţi angajaţii care iau contact cu publicul în showroom urmând să fie instruiţi pentru a avea o relaţie mai "caldă" cu cei care intră în showroom, încă din momentul în care uşile automatizate se deschid.

Mobila şi culorile noi sunt partea cea mai mică a schimbării, angajaţii fiind cei care joacă rolul principal în îmbunătăţirea relaţiei cu clientul.

Via Renault

  • unu, joi, 03.04.2014 16:07

    Interesant , pacat de masini :)).

  • @unu, joi, 03.04.2014 17:03

    pacat ca e plina Romania e boi ca tine!

  • gtrazvan, joi, 03.04.2014 18:54

    Oare ei nu au ochi sa se uite la concurenta!? Mie personal mi se pare cel ami urat si sarac interior din segment! Daca stiti unul mai urat va rog sa-l specificati.

  • xxx, vineri, 04.04.2014 13:29

    @gtrazvan VW sunt in concurenta acerba

  • eu, vineri, 04.04.2014 17:43

    @gtrazvan : toyota,citroen,mazda 3 si mai sunt multe care concureaza cu megane e adevarat ca nu poate fi intrecut dar sunt pe aproape.Iar ca design exterior e mai horror decat civic break, iar ce pret sunt dementi deja! Cred ca si asta e motivul de 7500 de oameni vor pleca acasa o perioada.

  • @xxx, duminică, 06.04.2014 11:14

    Ha ha ha...m-ai facut sa rad!

  • Optimistul, duminică, 06.04.2014 15:15

    Masina arata excellent, iar modernizarea showroomurilor e binevenita. Oricum ca retea e cred una din cele mai moderna din Romania. Daca nu chiar cea mai moderna. Ma refer la Dacia-Renault. Ca sa nu mai vorbim de extindere & disponibilitate, unde nicio marca nu se poate ridica la nivelul lor. Bravo, ce sa zic!