Renault Megane RS Trophy-R a devenit cel mai rapid model cu roți motrice față de pe Nurburgring: Hot Hatch-ul francez cu 300 CP va fi produs într-o ediție limitată
Renault Megane RS Trophy-R a stabilit un nou timp de referință pe Nurburgring pentru vehiculele de serie cu roți motrice față. Hot Hatch-ul francezilor a parcurs Iadul Verde în 7 minute și 40.1 secunde.
La începutul lunii trecute, Renault a publicat o imagine teaser care anunța debutul versiunii Megane RS Trophy-R, o variantă gândită pentru cei care iubesc cu adevărat ieșirile pe circuit. Acum, oficialii constructorului francez au publicat primele imagini cu noul Megane RS Trophy-R.
Versiunea de top a Hot Hatch-ului francez folosește același motor de 1.8 litri care oferă 300 CP, valoare identică cu cea
Prima apariție publică a lui Renault Megane RS Trophy-R va avea loc în 24 mai în Monaco, iar comenzile Hot Hatch-ului vor fi preluate de Daniel Ricciardo și Nico Hulkenberg, piloții echipei Renault F1. Ulterior, francezii vor oferi versiunea Megane RS Trophy-R într-o ediție limitată (numărul exemplarelor nu a fost anunțat).
Odată cu publicarea primelor imagini și detalii referitoare la noul Megane RS Trophy-R, Renault a făcut un alt anunț important. Versiunea extremă a Hot Hatch-ului dezvoltat de francezi a reușit să obțină cel mai bun timp pe circuitul de la Nurbugring și să devină cel mai rapid model de serie cu roți motrice față care a rulat pe asfaltul Iadului Verde.
Renault Megane RS Trophy-R a avut nevoie de 7 minute și 40.1 secunde pentru a parcurge traseul Nordschleife cu lungimea de 20.6 kilometri. Vechiul record de pe Nurburgring pentru această categorie de vehicule a fost stabilit în 2017 de Honda Civic Type R. Atunci, Hot Hatch-ul japonezilor a fost cronometrat cu 7 minute și 43.8 secunde.
ce denumiri ca deja ma apuca plansu,RS Trophy-R la fiecare cal in plus mai apare cate un R, RS zici ca cine stie ce avion super mega sonic e......vai