Renault Megane RS Trophy-R, record pentru mașinile cu roți motrice față pe circuitul Hockenheim
Renault Megane RS Trophy-R a stabilit un nou timp de referință, pentru mașinile cu roți motrice față, pe circuitul german Hockenheim. Trebuie menționat că exemplarul nu a fost modificat.
De-a lungul timpului, Renault Megane RS a dovedit ce poate, stabilind recorduri, pentru mașinile cu roți motrice față, pe circuite ca Nurburgring sau Suzuka.
Acum, modelul francez, în versiune Trophy-R, s-a mai impus pe un circuit. Este vorba despre Hockenheim.
Cei de la Sport Auto au luat un exemplar Megane RS Trophy-R și au stabilit un nou timp de referință, pentru mașinile cu roți motrice față, pe circuitul german. Linia de sosire a fost trecută în 1 minut și 59.2 secunde.
Trebuie menționat că exemplarul respectiv a fost standard. Așadar, lipsa banchetei spate și jantele (printre altele) fac ca masa proprie să fie mai scăzută cu 130 de kilograme, comparativ cu un Megane RS Trophy.
Motorul de 1.8 litri nu avea nici o modificare, astfel că dezvolta tot 300 de cai putere și 400 Nm cuplu.
Potrivit celor mai recente zvonuri, Renault Megane RS ar urma să fie retras de pe piețele globale în 2023.
via Motor1
Este un Trophy-R standard care este mai usor cu 130kg fata de un Trophy si anvelopele sunt standard Potenza S007 sunt standard pe Trophy-R si optionale pe Trophy. In plus are si pachetul "Nürburgring Record" care contine frane ceramice Brembo si jante din fibra de carbon.