Renault, Nissan, Seat și Ferrari încep să închidă uzine din cauza coronavirusului: constructorii nu mai primesc componente
Renault, Nissan, Seat și Ferrari se numără printre constructorii care au fost nevoiți să închidă mai multe uzine din cauza lipsei de componente ca urmare a restricțiilor impuse de mai multe țări în urma pandemiei de coronavirus.
Mai multe uzine auto din Spania și Italia au început să aibă probleme cu furnizorii de componente ca urmare a numeroase restricții impuse de anumite state din cauza pandemiei de coronavirus.
Seat a confirmat oficial că cei 7.000 de angajați ai uzinei de la Martorell, din apropiere de Barcelona, vor rămâne acasă pe termen nelimitat ca urmare a unor probleme de producție și logistică.
Între timp, Nissan a întrerupt producția la două uzine din Barcelona după ce furnizorul de jante din localitatea Odena nu a mai putut trimite componente în urma unei interdicții de circulație din acest oraș. Teoretic, livrările vor reîncepe luni, însă este posibil ca perioada în care cei 3.000 de angajați vor rămâne acasă să se prelungească.
La rândul lor, cei de la Renault au închis temporar uzinele din nordul Spaniei din lipsă de componente. "Joi nu am avut nicio problemă, dar acum oprim producția cel puțin două zile la Palencia și Valladolid", au precizat oficialii mărcii.
Uzinele din Spania sunt afectate în special ca urmare a stării de urgență declarată de stat începând de sâmbătă. Probleme similare sunt și în Italia, care este în stare de urgență începând de luni.
Ferrari a anunțat că a închis cele două uzine din Italia până în 27 martie din cauza lipsei de componente. "Înregistrăm primele probleme serioase pe lanțul de furnizare, iar asta nu ne permite să continuăm producția", menționează oficialii Ferrari. De asemenea, producătorul de frâne Brembo a închis temporar toate cele patru uzine din Italia.
Via Automotive News
Așa e. Taică-miu face transport în Germania pentru uzina Porsche și vor mai lucra azi, având apoi liber până sâmbătă. Asta pentru că mochetele mașinilor vin din Italia, la fel ca și frânele Brembo. Cum granițele sunt închise, fabricile nu prea mai au ce face.