Renault: "Nu vom lansa electrice noi, ne concentrăm pe gama actuală"
Reprezentanţii Renault au anunţat că nu vor lansa modele electrice noi în viitorul apropiat, preferând să se concentreze pe promovarea şi comercializarea gamei actuale.
Renault a decis să se concentreze pe promovarea şi vânzarea actualelor modele electrice din gamă în loc să lanseze noi maşini electrice. Vestea vine de la Beatrice Foucher, şeful global al departamentului de vehicule electrice de la Renault. Francezii de la Renault spun că trebuie să-şi păstreze competitivitatea în segment pe măsură ce alte mărci lansează propriile vehicule electrice, concomitent cu concentrarea pe pieţele din Europa care au o "atitudine matură faţă de reducerea emisiilor de CO2", cum ar fi în zona de nord a Europei şi să dezvolte o piaţă de vehicule electrice rulate, pentru a asigura păstrarea valorii reziduale a respectivelor vehicule, una dintre temerile anunţate de consumatorii actuali. Spre comparaţie,
Până în prezent, Renault a vândut 29.000 de vehicule electrice, iar jumătate dintre vehiculele electrice vândute în Europa provin de la marca franţuzească. Cu toate că valoarea nu este deloc impresionantă în raport cu volumul pieţei auto la nivel global, Beatrice Foucher aminteşte de vânzările lui Toyota Prius în primii opt ani de existenţă, înainte ca modelul să cunoască un nivel ridicat de popularitate şi să obţină vânzări consistente. Până atunci, Renault vrea să educe consumatorii şi să le prezinte spiritul practic la unui vehicul electric şi celelalte avantaje financiare ale acestuia.
În prezent, clientul tipic al unui vehicul electric de la Renault locuieşte într-o suburbie sau oraş provincial şi are propriul său punct de încărcare. Francezii de la Renault vor să lanseze un sistem de încărcare mai simplu în viitorul apropriat, care să folosească un ştecher şi o priză simplă, nu un încărcător special montat la o staţie dedicată.
Via Autocar
atata timp cat pretul unei electrice e cat al unui diesel de litraj mai mic (