Renault reincepe productia lui Clio 2!

Publicat vineri, 20.03.2009 12:19 de Mircea Meșter

Criza economica mondiala ii face pe francezii de la Renault sa ia decizii interesante: Clio 2 revine.

Renault va reinvia Clio 2 si va reintroduce hatchback-ul francez pe piata din Hexagon. Oficial, Clio 2 a iesit din productie in 2005, insa modelul se mai produce in Slovenia si se mai vinde inca pe unele piete europene sub denumirea Clio Campus.

Reinvierea lui Clio va avea de aceasta data loc in Franta, la uzina din Flins, scopul Renault fiind acela de a salva 400 de locuri de munca si de a se achita de promisiunea facuta guvernului - asigurarea locurilor de munca din Franta - in schimbul celor 6 miliarde de euro pe care constructorul francez le va primi din partea statului.

Uzina din Flins va produce, astfel, circa 8000 de unitati Clio 2 pe an, productia fiind mutata complet din Slovenia in Franta. cele 400 de joburi pe care Renault le salveaza astfel sunt reprezentate de muncitori ai uzinelor din Sandouville si Cleon care au ramas fara locuri de munca dupa ce criza a lovit vanzarile auto din Hexagon.

In conditiile in care va readuce in prim-plan vechia versiune a lui Clio, Renault va avea in gama un hatchback ieftin care ar putea fi considerat o solutie de criza perfecta avand in vedere faptul ca Renault nu va fi nevoit sa coboare foarte jos preturile actualei game.

via | Reuters (inreg)

  • Claus, vineri, 20.03.2009 12:55
    Renault

    E bn si asa numai ca nu stiu daca o sa se mai vanda asa bine Clio 2

  • Gabriel, vineri, 20.03.2009 14:34
    Tare :-)

    Ramane sa vedem cum scot producatorii de la naftalina diverse modele din anii 90 :-)) , poate ca ar face asta daca nu ar exista normele Euro .

  • marius, vineri, 20.03.2009 14:39

    Francezii vor de fapt sa faca un pas inainte dar fac in realitate doi inapoi...lumea in care traim trebuie sa faca progrese si nu ca francezii astia prosti....

  • ioio, vineri, 20.03.2009 15:49
    @marius

    poti fi mai explicit?..pentru ca ai vorbit mult si n-ai zis nimic. In rest se rezolva problema normelor Euro prin revizuirea motoarelor si a catalizatoarelor...

  • cozappz, vineri, 20.03.2009 17:58
    catalizatoare

    La cat de performante sunt catalizatoarele acum, si motoarele cu abur ar indeplini normele Euro 5. De fapt Reno face asta pentru cele 6 miliarde de euro, nu neaparat pentru vanzarile de clio 2 din Franta.

  • ioio, vineri, 20.03.2009 19:02
    nu neaparat pentru vanzarile de clio 2 din Franta

    poti sa stii? daca vanzarile sunt ok, uite ca mai reusesc sa contrabalanseze vanzarile slabe de la celelalte modele, si chiar pt banii asta fac toata smecheria, pastreaza locurile de munca din F, iau banii si fac vanzari...destept

  • Maka, vineri, 20.03.2009 23:59
    Destepti...

    Astept provincia...cu noul vechi Renault 25, Laguna... Lasand gluma, francezii chiar fac ceea ce trebuie, adica lupta sa isi protejeze industria si populatia. Pe de alta aparte, nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla daca la modul patriotic francezii ar decide sa mute si (macar partial) productia de la Pitesti.

  • nicu, sâmbătă, 21.03.2009 09:54
    clio 2

    respect pe francezii, macar sunt patrioti si fac ceva, nu ca in ROMANIA

  • sun, sâmbătă, 21.03.2009 10:45
    r clio2

    patrioti sau nationalisti?

  • ioio, sâmbătă, 21.03.2009 11:28
    nici una nici alta

    afaceristi...BANII vorbesc. ATAT

  • costel, sâmbătă, 21.03.2009 14:33

    astept cu interes reluarea productiei de Dacia 1310 la Mioveni... ar putea sa fie cea mai ieftina masina din lume, sa se bata cu tata nano...

  • romanu', sâmbătă, 21.03.2009 21:10

    Cica Ford o sa produca din nou Oltcit-ul, la Craiova. Ca vor si ei sa aiba un hatchback ieftin in gama.

  • ioio, sâmbătă, 21.03.2009 22:12
    esti in eroare

    vor asambla Model T

  • O IDEE EXCELENTA !, luni, 23.03.2009 09:00
    O VREM IAR PE DACIAAA 1310 !!!!

    AR FI O IDEE EXCELENTA SA SE REIA PRODUCTIA LUI 1310 CU MOTOR 1,2 75cP SAU TCE-ul DE PE CLIO 3 CU 101 cp. ARANJATA UN PIC LA FETELE DE USI SI BORD, AR RUPEEEEE ! SI SIGUR AR FI PANA IN 5000 EURO. CU AER SI GEAMURI EL SI ABS 5500. PE BUNE CA SI-AR LUAO MULTA LUME.

  • LauCalin, luni, 23.03.2009 09:23
    Pai si Loganul?

    Lasand la o parte unele comenturi aberante ale unora care viseaza la reproucerea lui 25 sai 12 (nu Dacia 1300), nu era totusi mai bine sa se bazeze pe productia Loganului? Ca tot se bat cei de la Renault cu pumnul in piept ca in Franta Logan se vinde bine...