Renault reinventează producția de automobile: costuri mai mici pentru fiecare vehicul
Grupul Renault intenționează să reinventeze producția de automobile printr-un plan denumit Re-Industry. Până în 2027, francezii au ca obiectiv reducerea costurilor industriale pe vehicul: cu 30% pentru mașinile termice și cu 50% pentru cele electrice.
De câțiva ani încoace, Grupul Renault și-a propus să revoluționeze modul în care produce mașini. Spre exemplu, rezultatele de calitate au înregistrat progrese, nivelul de fiabilitate a vehiculelor s-a triplat în ultimii 2 ani, iar Grupul se află în top 3 producători mondiali în ceea ce privește performanța energetică și emisiile industriale de CO2.
Mai mult, a fost primul producător care a adoptat un Metaverse industrial. Acesta integrează 12.000 de dispozitive conectate în întreaga lume, două milioane de rapoarte de date în fiecare minut și 3 miliarde pe zi.
Metaverse-ul celor de la Renault asigură o producție mai rapidă, reducând în același timp costurile și amprenta de carbon a proceselor industriale. Numai în 2023, acest Metaverse le-a permis francezilor să economisească 270 de milioane de euro.
Acum, Grupul Renault anunță Re-Industry, un plan de transformare a sistemului său industrial. Printre obiectivele francezilor se numără reducerea costurilor industriale pe vehicul, până în 2027, după cum urmează: 30% pentru vehiculele termice și 50% pentru cele cu zero emisii.
De asemenea, prin reinventarea producției și dezvoltarea de procese inovatoare, Renault vizează un timp de fabricație de numai 9 ore pentru viitorul Renault 5 electric. Timpul de dezvoltare al unui vehicul va scădea de la 3 la 2 ani.
Prin conectarea tuturor stațiilor de lucru și, de fapt, a întregului ecosistem, Grupul urmărește o reducere cu 60% a timpilor de livrare.
Nu în ultimul rând, Grupul Renault țintește către un sistem industrial mai flexibil și anunță fabricarea a 8 vehicule noi în uzinele sale. La fabrica din Curitiba, alături de Renault Kardian, francezii vor produce un al doilea model pe noua sa platformă modulară.
În Turcia, la uzina din Bursa, Grupul va asambla 4 modele noi până în 2027.
via Renault
Da, dar tot Renault e și unii, știm noi cine, vor stâmba etern din nasurile snoabe.