Renault vrea sa construiasca 320.000 de unitati Duster pe an
Renault doreste sa produca inca 170.000 de unitati Duster pe an peste cota de productie maxima care poate fi realizata la fabrica din Romania. Constructorul francez va utiliza fabricile sale din afara Europei pentru distributia modelului Duster pe pietele respective.
Francezii de la Renault intentioneaza sa transforme modelul Duster intr-un succes la nivel global, avand ca tinta de productie 320.000 de unitati pe an. Fabrica Dacia din Mioveni are capacitatea de a produce 150.000 de unitati Duster pe an, restul de modele fiind fabricate in Brazilia, Columbia, India si Rusia. Scopul celor de la Renault este de a transforma Duster intr-un proiect intercontinental cat mai repede, cu speranta ca va avea acelasi succes cu Logan si Sandero.
Fabrica din Rusia va produce 60.000 de unitati Duster pe an, iar fabrica din Brazilia va avea aceeasi cota de productie. In Columbia, cei de la Renault vor produce 20.000 de unitati Duster, in timp ce fabrica din India va construi 30.000 unitati Duster pe an. Indienii vor construi o noua fabrica a aliantei Renault-Nissan pentru a se ocupa de productia lui Duster, alaturi de care vor fi construite si alte modele pe care alianta franco-japoneza le distribuie pe piata respectiva.
Potrivit publicatiei franceze Les Echos, Renault va transfera o parte din facilitatile de fabricatele ale lui Logan si Sandero din Mioveni la fabrica din Maroc. Scopul final al acestei decizii este de a face loc productiei lui Duster in Romania, in ciuda faptului ca mana de lucru este mai scumpa in Maroc, acea fabrica fiind utilizata in acest moment pentru asamblarea modelelor Logan si Sandero vandute pe pietele respective, piesele utilizate fiind fabricate in Romania si trimise prin centrul CKD din Mioveni.
Via | Mediafax
Cea mai buna solutie ar fi extinderea productiei la Aro C-lung.Baza exista ,meseriasi super.Azi am probat Duster 4x2 85 CP Diesel in oras.Masina este usoara ,are raspuns la demaraj,suspensia absoarbe socurile,arata bine si este destul de ingrijit lucrata.Mi-a mai placut opritorul hidraulic de la deschiderea capotei.Nu mi-au placut franele si directia,ambele prea slabe cat si gaura din tunelul volanului.Este o masina reusita la pretul oferit,dar nu vad nici un rost la modul 4x2 si la folosirea in mod preponderent on-road.Felicitari Dacia !