Restilizare confuză: Ssangyong Korando primește o față nouă

Publicat joi, 05.01.2017 13:41 de Mircea Meşter

Probabil că vor exista mult voci care vor susține că facelift-ul primit de Ssangyong Korando vine cu un design frontal mai puțin reușit decât modelul disponibil acum pe piață.

Ssangyong a publicat trei fotografii ale facelift-ului pe care producătorul sud-coreean îl aplică modelului Korando, SUV-ul compact din gama proprie. 

Dacă anul trecut s-au ocupat de lansarea lui XLV, o versiune alungită a SUV-ului de clasă mică Tivoli, iar pentru finalul acestui an pregătesc noua generație Rexton, nava-amiral a gamei proprii, sud-coreenii nu uită astfel de Korando, modelul prin care Ssangyong a dat semnalul renașterii după problemele financiare care au dus la vânzarea mărcii către indienii de la Mahindra.

În versiunea faceift, Korando încearcă să fie ceva mai agresiv la nivel frontal, blocurile optice, grila, capota și spoilerul față fiind modificate serios în comparație cu varianta anterioară. Schimbările sunt însă minore în zona posterioară, acolo unde modelul sud-coreean preferă o abordare ceva mai conservatoare.

Noul Korando facelift (sus) versus vechiul model (jos)

Cei interesați de plusurile interioare se vor putea baza pe un volan redesenat, pe o zonă nouă dedicată ceasurilor de bord (pe care Ssangyong le numește acum Super Vision Clusters) și pe un display central de 7 inch. Între opțiunile disponibile pe noul Korando regăsim un sistem audio Infinity semnat de Harman Audio.

Prima apariție a facelift-ului lui Korando are loc în Coreea de Sud, piața de bază a mărcii Ssangyong, acolo unde modelul primește numele oficial Korando C, pentru a se distinge de vechea versiune. Nu este foarte clar dacă această strategie va fi utilizată și în Europa, unde SUV-ul asiatic va ajunge în showroom-uri în această primăvară.

via IAB

  • ABC, joi, 05.01.2017 13:51

    Exterior copiat Dacia Duster, interior copiat Huyndai ix35, Doamne ce copiaza astia fara nici un fel de jena.. Nu mai zic de calitatea materialelor...

  • Moldovean, joi, 05.01.2017 13:57

    A mai observat cineva că revine sigla veche din anii 90? Sau pe aceea o folosesc în Coreea?

  • XXL, joi, 05.01.2017 13:59

    mai bine s-ar apuca de facut altceva decat masini.............

  • S, joi, 05.01.2017 14:00

    @ABC: Ai nevoie de ochelari ? Daca si asta seamana cu DUSTER...

  • VALI, joi, 05.01.2017 14:46

    Dupa parerea mea seamana cu Opel Mokka!!!

  • Tony_LPP, joi, 05.01.2017 14:50

    Mult mai interesante erau versiunile anterioare ( dintre care una este prezenta ). Cel putin bara spate nu arata atat de hidos. Acum in poze arata de parca-i nevopsita cu acel artificiu de protectie negru situat destul de sus. @XXL Ca si Volkswagen Group : sa joace alba -neagra sau macar sa produca carnati in fabrica auto.

  • mishazaitev, joi, 05.01.2017 15:00

    @Moldovean Te referi la acel S incercuit? Sincer, si eu am avut dilema asta. Am vazut o sigla perfect asemanatoare pe niste masini chinezesti... Shuanghuang parca.... Cred ca motivul pentru care koreeni au ales sa utilizeze noua stema a fost tocmai acela de a evita confuziile. https://en.wikipedia.org/wiki/Shuanghuan_SCEO

  • Moldovean, joi, 05.01.2017 15:59

    @Misha Da, acel S încercuit era pe modelele Korando și Musso de la finalul anilor 90. Țin minte că pe atunci când le vedem erau factor ”uau” în România încă plină de Dacii. Apoi au pus sigla cu coarnele alea și acum văd iar S-ul încercuit de acum aproape 20 ani.

  • mircea, joi, 05.01.2017 16:09

    @Moldovean, @mishazaitev Ssangyong utilizează sigle diferite pe Glob, în funcție de piață. Sunt valabile atât S-ul stilizat, cât și logo-ul utilizat la noi.

  • @Tony_LPP, joi, 05.01.2017 17:06

    aici nu era vorba de VW Group, dar daca tot adusesi vorba,VAG sta mult mai bine decat OPEL, muhahaha..... PS. VW vine cu carnatii si fumul iar SsangYong vine cu badoagele, cutiile pentru afumat, pe romaneste afumatorile

  • dan_grc, joi, 05.01.2017 17:21

    De ce să fie confuză? În dreptul acestei definiții, găsim poza Octaviei face lift, pe prima poziție. @Mircea Pe piața chineză au ca siglă un dragon. În flăcări.

  • Moldovean, joi, 05.01.2017 17:44

    @ Mircea Mulțumesc!

  • mishazaitev, vineri, 06.01.2017 13:39

    @mircea Multumim de precizare! Eu stiu ca a existat un conflict intre cele doua companii cu privire la sigla. Si adevarul este ca sunt aproape identice.

  • mircea, vineri, 06.01.2017 14:34

    @mishazaitev Probabil că toate mărcile lumii au fost la un moment dat în conflict cu ceva clone de prin China. Dacă s-au apucat să copieze desene animate...