Rezultate excelente pentru Ford în România în 2014: creştere de peste 40% a vânzărilor
Vânzările Ford în România au crescut cu peste 40% în 2014. Cel mai popular model al mărcii americane este Fiesta, cu peste 2.500 de clienţi în ţara noastră.
Ford a realizat o creştere de 41.57% a vânzărilor pe piaţa din România în 2014. Compania americană a vândut peste 7.039 unităţi, ceea ce a adus-o pe locul trei în lista celor mai bine vândute mărci în România anului 2014, cu o cotă de 8.21%. Cel mai popular model Ford în ţara noastră rămâne Fiesta, cu 2.575 de unităţi înmatriculate anul trecut.
Pe piaţa internă, vânzările de vehicule comerciale au reprezentat 18% în volumele realizate de Ford în 2014. În cazul anului care tocmai a început, pe piaţa din România va începe comercializarea modelelor Mondeo şi Mustang. Reprezentanţii Ford s-au declarat încântaţi de faptul că vânzările către persoane fizice au crescut cu 49.41% faţă de anul precedent, în timp ce vânzările clienţilor de flotă au crescut cu 39.63%.
La nivel european, Ford a vândut 1.16 milioane de unităţi în 2014, ceea ce reprezintă o creştere de 7.3 procente faţă de anul 2013. În Europa, cota de piaţă al celor de la Ford a crescut cu 0.2 procente la un total de 8%, cel mai bun rezultat din 2011 încoace. Datorită acestor rezultate, Ford rămâne a doua cel mai bine vândută marcă de pe piaţa din Europa.
Săptămâna 1.0 Ecoboost: test de consum cu cel mai în vogă motor Ford
Ford a derulat în 2014 în România şi programul Driving Skills for Life, programul său gratuit de iniţiere în conducerea preventivă pentru şoferii tineri şi nu numai. Reprezentanţii Ford afirmă că acesta s-a bucurat de un real succes şi ne aşteptăm la noi ediţii ale acestui eveniment. Ford a instruit peste 1.000 de tineri în cadrul celor două ediţii ale Ford Driving Skills for Life şi marca americană anunţă o extindere a acestuia în anul 2015.
Via Ford
Ar fi bine sa ne aratati si un clasament al vanzarilor in Europa si in Romania pentru fiecare marca in parte in 2014. PS: in acest moment Ford are una dintre cea mai matura gama de modele si slabiciunile sunt mai putine, fara sa fie un handicap concret fata de concurenta. Deci vanzarile bune sunt meritate.