Rolls Royce a avut în 2011 cele mai mari vânzări din istoria sa de 107 ani
Rolls Royce a triumfat şi în 2011. A vândut 3538 de maşini în toată lumea şi a stabilit un record de vânzări absolut în toată istoria sa de 107 ani.
În vreme ce Bentley se străduieşte să fure clienţii răposatului Maybach, Rolls Royce epatează din nou cu rezultatele sale comerciale din 2011. Constructorul britanic de lux a înregistrat cele mai bune vânzări din istoria sa de 107 ani, reuşind să obţină o creştere de 31%, comparativ cu 2010.
Mai exact, Rolls Royce a vândut în 2011 un total de 3538 de maşini, cu mult peste cele 2711 unităţi livrate în 2010. Recordul precedent de vânzări data din 1978, când britanicii vânduseră 3347 de maşini.
Ghost şi Phantom au fost foarte bine primite în regiunea Asia-Pacific, creştere de 47%, Orientul Mijlociu, creştere de 23%, şi America de Nord, creştere de 17%.
Torsten Muller Otvos, directorul general Rolls Royce, a adeclarat: "Am avut un an 2011 excepţional şi ar trebui să acordăm acestui succes o clipă de preţuire. Compania noastră este într-o formă excelentă. Ne dezvoltăm reţeaua de dealeri, pătrundem în America de Sud, extindem producţia în West Sussex şi intenţionăm să lărgim gama de produse. Această reuşită este rodul dedicaţiei şi pasiunii de care dă dovadă forţa noastră de muncă."
via | egm
Eu, unul, am ramas ca la dentist vazand RR Phantom editia 2011...Luxul englezesc intotdeauna a fost simplu si elocvent, parca desprins din basme...Calitate ridicata la rang de arta. Intotdeauna mi-au placut enorm aceste forme exterioare "paralelipipedice" si aceasta abordare ca de "perete de stanca" din interior, tipice marcii cu cel mai puternic V8 din istoria auto...Indiscutabil si ireprosabil, limuzinele RR n-au rivale pe lume. N-au avut nici pana acum si nici nu vor avea vreodata...Sunt sigur ca, in timp, daca firma va continua pe aceeasi linie ascendenta, va incepe sa "rapeasca" chiar si din amatorii de S Klasse sau de A8 (Seria 7 nu se pune in discutie, doar este din "familie" :)). La nivel global, strategia de piata pusa la cale de BMW Group, inclusiv in sectorul premium, s-a dovedit mai iscusita decat a VAGaunii, fara suparare! Sincere regrete pentru Maybach (prea multa tehnologie strica, adica alunga clientii); cat despre competitia cu verisoara Bentley, aceasta aduce mai mult a sedan decat a limuzina, desi inainte de perioada VAG parca se ingemana cu RR din aceeasi mama a traditiei suculent britanice...