RS6 Avant oficial: 580 de cai!

Publicat miercuri, 05.09.2007 11:40 de Mircea Meșter

Ii depaseste la puterea maxima pe Porsche 911 GT2 si pe Gallardo Superleggera, dar este un simplu break. Si se numeste Audi RS6 Avant.

O spunem cu tot riscul: Audi va avea la Frankfurt cel mai atragator stand. Motivele? Noul Audi A4 prezentat in premiera mondiala, la fel ca gama A8/S8 intr-un facelift usor. Ei bine, noutatile absolute continua: Constructorul din Ingolstadt a prezentat oficial imaginile unuia dintre cele mai asteptate modele ale sale, noul RS6 Avant.

Rivalul de moarte al lui BMW M5 vine la Frankfurt cu un motor V10 (5.2 litri) de 580 de cai si 650 Nm care are nevoie de doar 4.6 secunde pentru 0-100 km/h si atinge o viteza maxima necunoscuta prin prisma faptului ca aceasta este limitata electronic la clasicul 250 km/h. Noutatea absoluta este reprezentata de cele doua turbocompresoare, expresia "biturbo" fiind pana acum o necunoscuta (dar studiata) in acest caz.

Normal, RS6 Avant este secondat de sistemul de tractiune integrala quattro (cuplul este repartizat 40% pe fata si 60% pe spate) si de suspensiile electronice Dynamic Ride Control care dau posibilitatea pilotului (greu se poate numi sofer) de a alege intre trei programe de rulare.

Pentru a va face o idee despre cifrele pe care deja vi le-am prezentat, aflati ca puterea maxima a lui RS6 (580 de cai) o depaseste cu 100 CP pe cea a lui Porsche 911 Turbo, cu 50 de cai pe cea a lui 911 GT2 si a lui Lamborghini Gallardo Superleggera si cu alti 60 de cai in plus fata de ceea ce ne prezinta Mercedes prin 6.2 V8 AMG. Cuplul maxim este atins inecpand cu 1500 rpm si ramane constant pana la 6500.

Pentru a struni herghelia si animalul de 2.025 de kilograme, Audi a anuntat ca noul RS6 Avant dispune de un sistem de frane supercomplet care insa poate fi upgradat la cerere printr-un pachet de discuri carboceramice (420 mm pe fata, 356 mm pe spate).

Dar, pentru ca toate acestea trebuiau sa aiba un pret, pe eticheta de showroom a modelului va scrie, incepand cu primavara anului viitor, 101.000 euro. Cel putin in Germania.

  • Razvan, miercuri, 05.09.2007 13:25
    Audi .. e prea tare

    pe langa gama actuala care intr-adevar arata bestial, daca mai vin si cu monstrul asta .. nu stiu ce va fi, curios totusi ca fac concurenta tot la ei in curte celor de la Porsche, dar mai e avantajul ca Audi nu e Porsche, si cei care vor vrea sa-si arate statutul tot P. vor lua, ptr cei familisti vitezomani cu stare RS6 va fi pe lista :) !

  • MIhai O, miercuri, 05.09.2007 14:43
    Vote for AUDI

    Bordul lui Audi, felul in care sunt dispuse toate , este cel mai tare!...parerea mea...

  • pharao, miercuri, 05.09.2007 15:14
    concurentza la Porsche!?

    nice joke! eu kiar am curiozitatea sa vad un test intre acest break sportiv si intre un Porsche 911turbo sau gt2. stiti vorba celor de la Pirelli: "Power is nothing without control!" cine vrea sa inteleaga, intelege.... but anyway, bravo Audi pt. modele frumoase pe care le-au scos pe piata!

  • tt, miercuri, 05.09.2007 15:19
    No comment

    ...

  • io, miercuri, 05.09.2007 16:16
    audi

    ce-i asta frate ??? break de familie? sau ozn. in tot cazul,va spun eu ca o sa fie o gramada de comenzi din romania.Traiasca neamtul!

  • Tibi, miercuri, 05.09.2007 16:19
    pt. pharao

    pai n-a zis nimeni ca egaleaza un porsche la sportivitate, la control, ci doar pe hartie, la numere. e si asta un factor care te starneste, cand te gandesti ca ai mai multi cai decat un Lambo, dar stii foarte bine ca nu te poti lua la tranta cu el.

  • gigi, miercuri, 05.09.2007 17:07
    hmm

    Referitor la ce a zis Tibi "e doar pe hartie" are dreptate cred ca un Renault Megane rs il rupe pe audi asta.Eu am unu diesel si ii fac pe multi si la demaraj la ce vor ei!!

  • marius, miercuri, 05.09.2007 17:22
    renault

    cred ca glumesti cu RS ul de la megane....o fi el comparabil cu alte masinute....dar totuti 580 cai....4.6 secunde pana la suta si nu cred ca la manevrabilitate se compara renault cu audi...cat o fi de le combi.

  • kinder, miercuri, 05.09.2007 17:39
    audi

    nashpa

  • claudiu, miercuri, 05.09.2007 18:24
    Hahaha auzi Megane RS!

    Toata gama pentru Megane, si eu am condus vreo 3 luni unul nou cu dieselul de 100cp...ce sa zic e drept ca in panta era harnicutz. Acum conduc o Skoda Octavia pe benzina (150cp) si se simte diferenta. Frate, cum poti sa crezi ca un Megane de 200 si ceva de CP si 1400 kg se poate pune cu monstrul asta de 680 CP chiar daca are 2 tone?? Daca Meganu' ala RS face suta sub 7 sec...asta o face sub 5 sec.

  • Dude, miercuri, 05.09.2007 19:55
    suprimator

    audi asta...o sa fie cel ma intersant model de privit in anul ce vine si cum se va comporta la drumurile noastre si chiar si mai mult de atat care sunt cele mai perisabile piese de la ea si cam cat or sa coste...si cati cai are...si cmc....vama e cum e...cine are bani nu se mai uita...noi ne uitam...si asteptam sa treaca 30 de ani sa ne permitem si noi o masinuta deasta...

  • nordicul, miercuri, 05.09.2007 20:29
    Romanul e tot roman!!!

    Pana nu comenteaza el,nu se simte bine;auzi are si el un Megan. Frate,ala este Logan-ul francezului si tu compari cu BOLIDUL asta;in primul rand este o mare diferenta la pret;cred ca toata masina aia a ta ,mult laudata de tine,costa cat o revizie la acest AUDI si audi ghii ce-ti spun!!! P.S. Scuze ironia ,dar nu am rezistat.

  • bbb, miercuri, 05.09.2007 20:35

    580 de CP si motor de 5.2litri. Cam mic raportul CP/litru tinand cont mai ales ca este biturbo. Cautati pe net masini HONDA si o sa vedeti motoare turbo de 600CP de numai 1400 centimetrii cubi!!! deci audi mai are de invatat de la adevaratii motoristi HONDA!!!

  • cgc, miercuri, 05.09.2007 20:47

    Nu inteleg de ce unii nu fac diferenta intre o masina de serie si una tunata. Este chiar asa de greu.

  • Zet, miercuri, 05.09.2007 20:47

    fara suparare, dar cred ca altii au de invatzat de la audi, au fost primii care au avut curajul sa introduca motoarele diesel in Campionatul german De turism, si ghici ce, au castigat, primii care au montat motorul diesel central la un model si anume A5, si ca sa vezi, au rezultate intradevar bune, la fel si la R8... deci e adevarat ca nu sunt super asi, dar au adus niste chestii noi in ceea ce priveste motoarele si mai ales cele diesel si au avut adevarate succese

  • ham-ham, miercuri, 05.09.2007 20:58
    cate merg la salvare?

    intr-adevar o capodopera, o masina de 2 tone super puternica, super stabila, si in mod sigur si confortabila prin cele 3 reglaje. Ma intreb oare daca vor comanda si cei de la salvare cateva, ca se potriveste designul.

  • Mihail, miercuri, 05.09.2007 21:06
    Ce imbecilitate

    Ce masina inutila !!! doar un prost ar putea sa si-o cumpere!ce om normal ar da 100.000 euro sa-si ia un break de 580CP???ce sa faci cu el sa-ti plimbi copii si cainele cu 250km/h???bani aruncati pe fereastra de audi!!!ii credeam mai destepti.plus ca se conduce probabil ca o cizma la ce monstru de masina!poate sa aiba si 1000CP tot nu o sa faca un Porsche GT2!cred ca nici macar un Lotus Elise de 180 CP! :)) Total inutil!

  • jiji, miercuri, 05.09.2007 21:29
    ce-i al cezarului

    nu-s fan audi dar... ce-i al lor este al lor! ce-i al lor este vanat de cei care stau primii la semafor cu piciorul in carcei gata sa faca concurs cu cel de pe banda alaturata. eu cred ca ajung ceva mai sus cu intelectul, nu multumesc. imi place de EI ca se descurca, stiu cu ce sa adulmece si sa stoarca; norocul lor ca lumea-i plina! nu-i cel mai bun dar este cel mai vanat, deci aveti si voi dreptate in felul vostru.

  • florin, miercuri, 05.09.2007 21:57
    :))

    musteste de invidie pe-aici....cand o sa-l aveti...daca ...atunci o sa va bucurati de el si de ce poate chiar daca e combi si chiar daca nu e...cum am zis....DACA...(si eu is in aceeasi categorie)...pana atunci ma multumesc cu fiesta mea ......ce necesita taxa de 1-a inmatriculare...:)..ca tot pomeni careva aici de taxe...

  • Andrei, miercuri, 05.09.2007 22:00

    Frumos si performante foarte bune pentru un break. http://voiceofsilencenomore.blogspot.com

  • dmc, miercuri, 05.09.2007 22:23
    huuuuuuu

    Frumoasa bijuterie tehnica!!! Bravo Audi.

  • ToXyC, miercuri, 05.09.2007 22:26
    yex

    PORCESC!

  • sss, miercuri, 05.09.2007 22:52

    Cei de la BMW isi pot baga unghia in gat dupa aparitia lui RS6!! ;)

  • dodo, miercuri, 05.09.2007 23:13

    650 Nm de la 1500 rpm!!!!! wow rupe masina asta tot!!!!!!

  • Chip-tuning Munchen, joi, 06.09.2007 00:08
    Cai, cai si iara cai

    iar dupa ce v-ati cumparat masina asta cu vreo 580 CP in portbagaj, intrati pe www.chiptuning-munchen.ro si primiti inca 40 la un pret derizoriu comparativ cu cel al masinii. Garantat !!!

  • Invidie si ura, joi, 06.09.2007 01:30
    Ramaneti cu loganu

    Critici... :) ca de obicei unu cu meganu altu cu lotus de 180 cai... etc etc :) meganu tau fuge 100 pana adorme bou... audi`u asta... pana clipesti dc toata lumea i invidioasa audi e o firma tare si gata

  • yo, joi, 06.09.2007 01:42
    comparaeti megane-rs6=prostie

    cum drq sa compari bestia asta cu meganu'. Pe langa performantele extra oricum mai multa lume o sa intoarca capu dupa un rs6 cu motorul turat:D.

  • Andrei, joi, 06.09.2007 02:04
    Inutil+Ineficient

    Eu conduc un Audi RS4 si am facut liniutza cu un BMW 760 alpina de 3 ori si mi-a dat mucul si la plecare si pe toata liniutza cu aproximativ o masina distantza. Mentionez ca a mea are 420 de cp si aia parca 430 cp.Dar la dimensiuni si tractiune rs-ul ar trebui sa o manance. Asa ca ma scuzati cu Audi astea.... :| Eu unul m-am convins de performantzele lor :|

  • Alex, joi, 06.09.2007 02:15
    da

    Urita masina !!!!!! Si foarte utila ! Sa te plimbi cu masina asta de la Unirii la P-ta Romana....... Doamne cita prostie.....ce lucru inutil...... Numai nemtii sunt in stare de asa ligheaane.

  • unu, joi, 06.09.2007 02:34
    Andrei

    bai Andrei. eu is convins ca nu ai nici un rs4. esti doar unu' care invidiaza aceasta marca, adica audi, si incerci sa ridici in slavi bmwul. nu imi spune ca daca ai fii avut rs4 ai fii zis ascaceva? bai frate, te-ai urcat macar 1 data in asaceva??? nu cred!!!! du-te si povesteste asta la aia din spatele blocului tau, nu unora care se mai pricep la masini cat de cat. sunt putini pe aici, dar nu toti incuiati.

  • Andrei, joi, 06.09.2007 03:39
    Pfff

    Ma prietene, chiar am ,ce ti se pare asa imposibil sa am masina asta?Vrei detalii?Daca cun asa bine modelul intreabama ce vrei u despre ea si ai sa vezi ca nu vb aiurea.E prima oara cand postez aici si nu vreau sa ridic pe nimeni in slavi ca nus fan bmw. Si d c sa nu zic asa ceva daca asa este. M-a facut la liniutza. Sunt din Pitesti si poti sa te interesezi caci e unul singur in orasul asta.Deci nai cum sa nu ma gasesti :)

  • unu, joi, 06.09.2007 04:41

    oricum numai vorbe sunt, dar si daca ai inseamna ca esti varza. ai quattro.....imposibil sa nul faci si mai ales in 7

  • eu, joi, 06.09.2007 08:05
    megane????

    Auzi sa compari rezidul ala de megane cu Audi!

  • Mihai 2, joi, 06.09.2007 10:00
    Unu si Andrei

    Masina e superba si in mod normal n-ar trebui sa dea nastere la comentarii. Dar citind cele scrise de voi, nu pot decat sa trag concluzia amara ca in Romania toti analfabetii se dau cunoscatori. Mai bine injurati-ma pe mine decat sa va certati intre voi. Nu de alta, dar nu va deosebiti cu nimic. Chiar daca probabil proveniti din regiuni diferite.

  • Mihai, joi, 06.09.2007 10:02
    Audi vs Mercedes

    In top !!! clar!!@!

  • dan, joi, 06.09.2007 10:15
    renault

    Ati inebunit de tot sa comparati meganul cu audi,nu sti diferenta doar daca ai condus un audi.Lasati-ne cu meganu vostru sant duse rau...

  • hummerro, joi, 06.09.2007 10:31
    Parerile....

    ...sunt impartite! fiecare cu ce il duce mintea si sufletul! dc omul este fan BMW...poti sa ii prezinti 10 masini de 10 ori mai performante decat varful de gama...ca el iti spune ca exista vreun tip de bmw cu tuning pe el care are de 2 ori mai multi cai decat bestia asta divina de RS6! la fel si cu mega-loga-nistii...dc el zice ca face audi-ul..il face...cine stie...iar despre invidie...FLORINE...respectele mele!va trece mult timp pana va intelege tzaranul de rand ca masinile sunt facute asa pt a imbina performantza cu utilitatea si frumusetea in sine a obiectului! Dar na...romanu e inaintea neamtzului cu vreo 3 milioane de ani lumina...Oricum...aici nu posteaza numai fanii sau cei care sunt impotriva unor tipuri de masini(ex. bestia asta "de familie").o astept la siab sa o vad si eu si poate am norocul sa o "simt". Numai Bine celor acre au cap si minte!

  • gogu, joi, 06.09.2007 10:44
    X(

    ma enerveaza astia de la audi, copiaza desgne u de la bmw mai inteleg da acu ii ia si motoru??!!?? DEZAMAGITOR

  • lolz, joi, 06.09.2007 12:25
    Criticile continua

    ai tu rs4 cand mioi lua eu masina asta ...daca... audiu`l meu... din 90 cu motor de 2,5 benzinar si 186 de cai....caca tot cu ce am avut ocazia sa dau lini... asta cred ca rupe asfaltu :P

  • ~!~ THE TEXAN ~!~, joi, 06.09.2007 12:48
    Paii ...

    De ce sa dau 120.000 cu tot cu taxe pe un Break ,... care da .. e Audi ... toata stima .... dar cand pot sa dau 90.000 pe un CLS AMG ... care bate suta la fel de repede .... e mai luxos .... la fel limitat electronic ... deci ... ce imi ofera in plus aces A6 ? Doar spatiu ?

  • Mihai, joi, 06.09.2007 13:13
    oh da...

    Citesc atatea pareri de aici.. incat mah ia capu... avand in vedere ca ultimul RS6 a fost si AVANT si a facut spectacol peste tot.. ba chiar era un monstru de temut pe strada... nu inteleg cum puteti sa comentati fara sa fiti in cunostiinta de cauza... o sa fie inca o super masina de la audi care a venit ca raspuns la rivalii sai.. si majoritatea ati uitat ca RS6 dispune de sistemul quattro de care nici macar porscheul nu se poate bucura.. cu astea am spus tot.. restul o sa vedeti pe strada

  • Fra, joi, 06.09.2007 14:29
    RS6 Avant...

    Ma unge la inima sa vad un break atat de "afurisit", plin de personalitate, pregatit sa pape tot ce gaseste in cale, frumos, elegant totodata in felul special cu care Audi ne rasfata de ceva vreme. FELICITARI... in primul rand pentru ca e break si apoi pt ce poate!!!

  • hummerro, joi, 06.09.2007 14:45
    texane....guraaaaa...

    mai texas...cls-ul...este aproape 100k euro...nu AMG...ala la care te referi tu, este3 147k euro...asa ca..mai informeaza-te inainte sa scrii cacaturi! a...da...NOU, nu second!!!

  • Christar, joi, 06.09.2007 14:53
    pacat

    desi e o bestie de masina care presupun ca va avea un cuvant greu de spus in fata lui M5 si AMG-ului de la mertz, am un singur regret: cum isi pot batea joc de o masina ca asta facand-o BREAK???? sincer e doar parerea mea dar cred ca i-ar fi stat mult mult mai bine sedan. ciau!

  • mihai, joi, 06.09.2007 18:41
    niste terminati

    toti cei de aici care spuneti ca nu e bine facut si ca nu se potriveste cu unirii si romana:)),sau ca intrece un megan pe audi:)),toti care faceti remarcile astea sunteti propietari de loganuri, si sunteti tariiiiiii mandri de ele incat numai exista alta masinutza mai buna ca ele,masina asta e exceptionala germanii fac printre cele mai bune masini si cele mai rezistete masini din lume lucur dovedit,nu va mai mandritzi cu amaratele de masini frantzuzesti care nu se compara nici pe jumate:)) cu ce fac germanii,oricum bv audii cei mai tari sunteti

  • eu, joi, 06.09.2007 18:45

    Astept sa vad si la asta ce poate intr-o emisiune ceva un test drive. Tipul cu megane-ul a glumit cred(cu toate ca nici in gluma nu se poate spune asa ceva) ca altfel nu-mi explic. Sau poate nu s-a dat cu nici o masina intr-adevar puternica sa inteleaga. Ca sa va dau un exemplu cu un RS4 2.7biturbo = 380CP ala vechi am facut fara nici cea mai mica problema un porsche boxter. Intr-adevar e modest modelul insa e porsche si e in 2 usi si e si mica si e si mai usoara deci avea toate atuurile sa castige micul concurs. Si intr-adevar la demaraj Audi-ul este mai lent din cauza masei. Insa de la 70km/h si-au intrat in vana cei 380 de cai si aia a fost nimic nu i-a stat in cale pana la 250km/h. asa ca mai subtire cu tot ce inseamna mai ales masinile frantuzesti. nu mai spun ca nici cele japoneze nu fac fata unei nemtoaice bine croite cum sunt audi rs sau bmw m5. sunt singurii din lume care fac masini de serie asa de puternice. aviz amatorilor cautati pe net rs vs m3. bineinteles ca tipului de la top gear nu i-a placut rs-ul ca nu putea sa il subvireze pe curbe insa l-a facut muci pe m3 cu toata ingineria lor bavareza. pardon ca ingolstadt(audi) e tot in bavaria. cred ca e ceva in aceasta zona. sunt alpii mai aproape si cred ca e aerul mai tare.

  • tot eu, joi, 06.09.2007 18:47

    PS aviz domnului Mircea Mester audi mai are motoare biturbo si inca de foarte mult timp. si inca ceva: quattro la audi este senzational.

  • Sony, joi, 06.09.2007 19:29

    Nu sunt fac break dar masina asta este fenomenala...

  • primus, joi, 06.09.2007 21:57
    simpatica

    hei, unora le plac masinile sport in 2 locuri, altora limuzine compact/mari iar altora, desi nici mie nu mi-a venit sa cred, masinile break. e drept ca paree un pic prea puternica pentru un break, dar asta n-o face sa fie masina urata sau inutila. sunt amatori si pentru astfel de 'speciale'. doar o idee, cam slab raportul putere/capacitate, mai ales ca e si biturbo.

  • Bogdan, joi, 06.09.2007 23:22
    pt Andrei

    Frate, io credeam ca daca ti-ai luat RS4 esti mai pasionat si mai cunoscator intr-ale masinilor dar... esti departe rau. Un Alpina 760 are 500 cai, un V8 de 4,4 litri si 700Nm. Si daca nu gresesc bate suta in 5,5 sec. Asa ca nu prea are rost sa te iei cu el la tranta. Nici daca ai RS4. In rest... toata stima pt Audi cu RS6 Avant. E o masina frumoasa si al naiba de puternica. Si daca raportul CP/cilindree nu vi se pare grozav atunci uitativa la cuplu!!! Si asa afoni cum sunteti tot trebuie sa remarcati ceva :). Have fun

  • audi, joi, 06.09.2007 23:38

    prea mult 580cp, mai ales in varianta break,lupta asta dintre audi si bmw pt cai putere depasit orice imaginatie. ce ii trebuia unei masini de familie atatia cai. cred ca ferarri si porsche sunt deja in urma bmw si audi desi audi este o divizie a grupului porsche. inca putin si o sa ajunga si europenii sa faca ca americanii pick-up-uri de 600-700cp

  • bbb, sâmbătă, 08.09.2007 02:05

    La un concurs de drag la care au participat chiar romani cu un RS4 au luat-o in barba de la o honda civic cu motor de 1,4l turbo (tractiune pe fata si 600 CP), Chiar ei au recunoscut ca nu au avut nici o sansa in fata civicului cu toata tractiunea asta a lor quattro.(in plus ca fiabilitatea audi lasa de dorit), Mergeti la un dealer Honda si rugati sa va porneasca un motor DIESEL ca sa vedeti ce inseamna tehnologia japoneza nu tractoarele nemtilor!!!

  • Bogdan, sâmbătă, 08.09.2007 15:20
    pt bbb

    Bah baiaule... si daca puneai motorul ala pe un trabant si tot fugea pe langa RS4 :)) Esti varza frate.

  • varu, duminică, 09.09.2007 16:36
    si americanii ?

    toata lumea vorbeste de nemti si japonezi...ati uitat de americani? sa va dau un exemplu: cadillac sixteen 1000CP, 1000lb/ft torque poze gasiti pe net...nu se compara cu nimic....

  • bbb, luni, 10.09.2007 01:41
    pt Bogdan

    Te roade invidia cumva? Ai o mentalitate tipic romaneasca. Incet incet dominatia germana pe continentul european o sa dispara datorita calitatii proaste a masinilor, nu uitati ca americanii nici nu vor sa auda de masini germane.

  • Moshu, joi, 13.09.2007 18:14
    si totusi cu un Audi...

    am avut privilegiul de a mi se permite sa merg cu un Audi A6 3.0L V6,diesel, quattro modificat de "ABT". Avea ~ 286 CP. Un singur cuvant pot sa spun atunci cand l-am calcat la blana, la scurt timp dupa ce am plecat de pe loc(cutia era automatica, secventiala, avand comenzile si la levier si la volan, setata pe "sport")si anume: ADRENALINA PURA !!!. Asta era diesel !! si prin analogie ma gandesc la explozia aia de putere descatusata ce te imprima in scaun cu 580 de CP. Chiar am simtit nevoia sa va spun cele de mai sus. Experienta mea ce-i drept, a fost unica, singulara, dar A FOST REALA ! Cine poseda acest fel de masini stie despre ce vorbesc. Va doresc astfel de experiente tuturor celor mai putin norocosi !

  • 350 z, marţi, 18.09.2007 18:10
    maj nu stiti ce vb

    daca tot sunt la cap lauda , am un 350 z si nu l-as da pe un porsche dar nici nu m-as inhama la un drum de 2000 km cu el , am fost mult in D pe autostrazile lor si un break din asta chiar tzi-ar prinde bine cind ai vreo 190 la bord si te blitzeaza unu din spate de la vreo 1 km si apoi trece pe linga tine de zici ca stai pe loc. Masinile stea sunt facute pt autostrada si comfort , asa ca nu mai faceti comparatii pe tema asta ca sunteti jenanti cu liniutze si tot felu de chestii din astea. Am si un A6 de 130 CP si nu m-as duce cu aia mica nici odata la drum , Audi tot timpu a fost un punct de referinta , ginditiva la LE MANS unde isi bate joc de adversari . RS e o clasa aparte , una chiar foarte buna

  • blade, joi, 18.10.2007 11:58
    bah andrei frate

    cum puii mei...sa te lasi injostit de un BMW de 2 tone si care are 430 cp.....si tractiune spate...si tu cu un audi RS4...de 420 cp...invatza sa conduci frate

  • eu, marţi, 31.03.2009 05:30
    :)

    frate nemtii cand au facut masina asta nu sau gandit ca o sa o cumpere toti manelistii din romania gandestete ce autostrazi au aia in germania. nu e masina facuta sa mergi cu ea pe circuit de curse dar sa te deplasezi cu familia de la un punc A la un punc B rapid si placut. intradevar in romania nu prea ai ce face cu ea. si multi zic aici ca nu e manevrabila sau nu stiu ce sa fim seriosi cati ditnre voi merg pe circuite sa se dea ? te dai la o liniuta sau la semafor deci nu iti tre dekat acceleratie

  • VIETUITORUL, marţi, 31.03.2009 12:59
    PINA CIND....

    CITE COSCIUGE SE MAI POT CONCEPE MOR MII DE OAMENI AIUREA. SE MOARE SI CU MASINI DE 50 CAI SI CU SCUTERE ... CE NEVOIE ARE UN OM SANATOS DE ASA CEVA CE POTI FACE IN AFARA DE A ACCELERA SI A MURI SAU A OMORI PE CINEVA . SCUZATI CUVINTELE CE SE VOR DOVEDI REALE..

  • mirc, miercuri, 29.04.2009 19:07
    ceva frumos

    Ce pot spune. Masina asta nu e pt oricine, si nu e pentru liniutze. E pentru un public select, care stie sa aprecieze atat performanta cat si calitatea. Nu ai cum sa compari masini de circuit,de agatzat fete, etc cu RS6. Pur si simplu e altceva. Rafinament, confort si performante de top.Nu multa lume intelege asta si vede doar aspectul sportiv.Ce imi place la ea e faptul k este foarte decenta k design, eleganta, fara forme "obscene". Un necunoscator nu ar diferentia-o de un Audi obisnuit, insa cu siguranta i-ar remarca sunetul.Nu am condus-o, nici macar carnet nu am inca, dar tare mi-as dori-o.Si facptul k e break o face si mai atractiva dupa parerea mea.