Sandero GT, editie speciala in Columbia

Publicat miercuri, 25.03.2009 11:56 de Mircea Meșter

Renault a lansat in Columbia o versiune speciala GT a lui Sandero. Look-ul agresiv si elementele aditionale exterioare reprezinta principalele sale caracteristici.

Renault a prezentat in Columbia versiunea GT a lui Sandero. Desi numele sau oficial ar putea parea ca ascunde o varianta sportiva a modelului, vorbim exclusiv de un kit de caroserie si de cateva modificari interioare.

Seria Sandero GT a fost conceputa de catre divizia sud-americana a celor de la Renault pentru a atrage tinerii care tin la imaginea lor si care cauta sa isi completeze personalitatea printr-o masina cu look agresiv, sport si modern.

Vorbim, la exterior, de o serie de accesorii instalate direct pe linia de montaj, cum sunt spoilerele coborate pentru fata si spate, pragurile laterale, grila frontala in coloarea caroseriei, teava de esapament cromata si un difuzor posterior. Interiorul dispune de un sistem audio semnat de Kenwood si de mufe auxiliare si USB, o dotare existenta pe toate modelele noi care se respecta.

la capitolul tehnic, nu vorbim de schimbari majore. Kitul GT pentru Sandero poate fi comandat in Columbia la acelasi pret al versiunii Dinamique (36.25 milioane de pesos, aproximativ 11.400 de euro), astfel ca motorul care completeaza look-ul agresiv al modeluluie ste acelasi MPI de 1.6 litri si 90 de cai putere regasit si in versiunea Dacia a modelului.

via | CarroColumbiano

  • gabi, miercuri, 25.03.2009 13:01
    dacia america de sud

    De ce toate noutatile apar din america de sud? De ce nu apar de la noi? Doar sandero si logan is facute de dacia, nu ? Sau nu :d

  • alex, miercuri, 25.03.2009 13:34
    sandero

    pentru ca acolo se vand la noi un astfel de sandero ar avea concurenta mare adica nu s-ar da ,

  • alin, miercuri, 25.03.2009 13:55
    nashpa

    ba da arata nasol de tot .... dar probabil gusturile nu se discuta

  • crick, miercuri, 25.03.2009 14:07
    modificare vizibila?

    11400E pentur ce? pentru niste plastice apropiate de imaginea standard. Macar daca era o schimbare majora. De ce nu o schimbare la motor daca tot se numeste GT? Motorul 1600cmc si 90 de cai este de generatie veche si consider ca in anul 2009 si-a facut viata si ar trebui inlocuit. De 11400E pun pariu ca faceau ceva la motor+suspensii+evacuare care sa transforme Sandero intr-o masina sport sau cu un look mai aparte.

  • Eduard, miercuri, 25.03.2009 14:21
    Agresiv

    Agresiv ?? Gluma asta i-mi aduce aminte de o discutie purtata in 1990 in viena cind cineva de acolo,vienez,i-mi spunea ca cei care vroiau sa-si imbunatateasca look ul,mergeau la bar,si puneau cheile dela masina pe tejghea,doar ca ei aveau VW-Porsche, era o caroserie facuta de Porsche cu motor VW.Cam asa e si in cazul de mai sus,agresiv inseamna putere,stabilitate,siguranta.Incercati daca aveti curajul sa faceti asa:trageti singa dreapta repede de volan ,la min 80km/h,sa vedeti ce se intimpla? Pe urma faceti identic la un Bmw ,de cca 2-3 ani.O sa aveti raspunsul atunci: de ce una costa 9000 iar cealalta min 50000 Euro.Mult succes,celor ce vor conduce un sandero agresiv

  • Razica, miercuri, 25.03.2009 15:00
    unde i ?

    da...unde e look ul agresiv ? k nu ma sperie deloc c vad :)) nici macar niste faruri cu tenta intunecata nu au facut ... zicea cineva mai sus .. platesti niste plastice care arata cu cele de serie

  • Andrei., miercuri, 25.03.2009 15:43
    agresiv?

    Sa fim seriosi ... mai agresiv il fac si eu in Ps (phostoshop pentru cine nu stie).

  • Paulo, miercuri, 25.03.2009 16:06
    penibil

    :)))))))))))))))) Sandero GT , sper ca e o mica gluma din partea celor de la Renault, masina asta e sub orice critica , mai mult de 5000 euro nu merita ( varianta full ) . In rest numa bine

  • gogulescu, miercuri, 25.03.2009 17:10
    HA ha ha

    Agresiv??? =))=))=))=)) Noua Dacie Sandelu GT (gard si tabla). Super Pt cei de la Renault tineti-o tot asa si o sa se vanda si in India dar pardon acolo este Tata Nano care macar costa cat face. Poate in Irak o sa o vedem. Numai bine

  • Theo, miercuri, 25.03.2009 17:45
    =))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))

    Nu ma pot opri din ras. Foarte distractiva stirea. Cand ma opresc din ras revin cu comentarii.

  • Romania, miercuri, 25.03.2009 18:04
    Voi ce masini aveti

    Chiar sunt curios ce masini aveti voi , de radeti de sandero. FAc pariu ca jumate din voi aveti cotoarbe dinainde de 2000.

  • TEMBELUS REX, miercuri, 25.03.2009 18:15
    LUAT SEDAN BENZINA

    AM LOGAN SI NU REGRET ...din ala de 6 400 de euro chel....daca ar fi sa mai iau o data o masina la fel as lua din nou tot logan sedan benzina - tot 1,4 in ciuda celor care spun ca e lenes....(nu ma intereseaza viteza) si oricum nu motorul e de vina ci rapoartele din cutia de viteza ..dar e alta discutie..... Concluzie cand cumparati DACIA - recomand cu caldura: 1.incadrati-va undeva pana in 9 000 de euro 2. Luati SEDAN ca e mai aproape de pretul "corect" . Nu se justifica diferenta de pret pana la MCV si SANDERO. Lasati faza cu banchete rabatabile....sedanul e suficient... 3. Luati benzinare nu dieseluri.....dieselurile sunt prea costisitoare la achizitie si intretinere, taxe mai mari (cilindree mai mare, CASCO mai mare - masina mai scumpa etc.) 4. Lasati figurile cu DOTARI .....nu aveti nevoie de geamuri electrice, oglinzi electrice , computer de bord sau aer conditionat (luati varianta de vopsea alba - e si mok pe deasupra) Va e suficient un ABS si doua airbaguri ......... 5. In rest (apa, paie si bataie) adica benzina de 95........mergeti normal si veti obtine si consumuri normale.... serios

  • Bogdan, miercuri, 25.03.2009 18:17
    R32

    GT la 90cp?!! Sa ma gandesc si la o varianta "bulet" sau R32 cu 1.6 16v 105cp? mai bine nu. "Romania" (autorul postului de mai sus) nu se ia nimeni de Sandero la modul in care il intelegi tu ci doar suna penibil GT la 90 de caluti. (pentru linistea ta sunt posesor de Logan 1.5 dci 65cp)

  • Paull, miercuri, 25.03.2009 20:07
    agresiv

    Ma gandeam ca poate are si un motor mai agresiv daca arata mai agresiv

  • andrei_bv, miercuri, 25.03.2009 20:51
    pazea la RADAR

    sandero gt (grand turismo):):):):):):):) ce gluma buna,pai cu motorul ala de 90 CP intradevar depaseste viteza melcului turbat :):):) o gluma mai buna decat asta nu am mai vazut de mult

  • albunegru, joi, 26.03.2009 08:26
    GT

    comparativ cu TATA NANO, asta cu adevarat este GT =))

  • razvan, joi, 26.03.2009 09:37
    RE: Agresiv

    Agresiv nu inteleg de ce lauzi tu BMW te-ai urcat intr-un sandero si ai murit??eu am logan prestige am tras brusc de volan cum te lauzi tu la 80km/h pentru ca un handi.....capat cu audi s-a vazut in curba si a zis sa intre cam un metru pe banda mea si am fost nevoit sa trag dreapta brusc fara asigurari intr-o fractiune de secuna eu mi-am vazut moartea cu ochii dar masina si-a tinut traiecoria ca la o curba normala nu aberez poate o fi si din cauza ca are amortizoare pe gaz(stoc) dar traiesc sa povestesc mult noroc in condus si multa mmmm pentru cei cu bmw si audi care nu stiu sa conduca

  • razvan, joi, 26.03.2009 09:45
    Scuze mesajul era pentru eduard

    ...

  • gab, joi, 26.03.2009 11:41
    ce bataie de joc

    Ce mare porcarie! astia de la d'acia nu stiu ce "stiri" sa mai scoata si apar cu tampenii de genul de mai sus... JENANT

  • Dpp, joi, 26.03.2009 15:50
    CITITI ARTICOLUL

    Cititi articolul inainte sa comentati : " vorbim exclusiv de un kit de caroserie si de cateva modificari interioare." Si pretul este oarecum justificat. Este vorba despre Renault Sandero , diferenta fata de Dacia Sandero , fiind sigla(evident) si finisajele/interiorul. Dar...evindent..n-ai cu cine....off offf

  • ion, sâmbătă, 28.03.2009 21:33
    dacia

    voi astia cu logan,sandero si ce mai o fii sa le stapaniti sanatosi dar sa nu credeti ca aveti mai mult decat o "DACIE"

  • Mutu, luni, 30.03.2009 19:06
    ahahah

    asta e tuning de targul vitan cu praguri false si prelungire la bara =)))))))))

  • Mircea, marţi, 31.03.2009 12:21

    ion, cand te jucai u cu ...ahem, in nisip, dacia era un succes rasunator in Romania. Si inca este. Eu am o Dacia Solenza din 2003, si in afara de faptul ca are tabla cam slaba chiar si pentru standardele Dacia, este o masina perfecta pentru Romania. ajunge la 50000km si nu i-am schimbat decat uleiul, i-am pus un pic de lichid la servo, un esapament ca ruginise pentru ca vechiul proprietar nu a umblat cu ea si un far pentru ca am pupat un logan in spate. In rest merge super, nu troncane, e masina de servici si in fiecare zi face kilometri pe un drum darmat de-a dreptul, motorul merge superb, top speed 190km/h. Revenind la GT, prima impresie a fost "De ce acolo si nu aici??" apoi a venit si raspunsul: aici nu s-ar cumpara. Pt k nu ai ce face cu o masina joasa, cu spoilere lasate etc etc. Asta daca nu cumva esti un pui de oras, si chiar si asa si drumurile din orase sunt sub orice critica (prin unele locuri)