Schimbări în Grupul VAG: Volkswagen, Skoda și Seat se vor adresa unui public țintă diferit bazat pe 14 tipuri de clienți
Brandurile Volkswagen, Skoda și Seat vor beneficia în viitor de diferențe mai mari pentru a se adresa unui public tinta diferit pe baza a 14 tipuri de clienți identificați pe piața europeană.
Grupul Volkswagen a organizat joi seară la sediul din Wolsburg o întâlnire cu circa 400 de manageri din Europa pentru a găsi o soluție la conflitul intern izbucnit între brandul principal și Skoda.
Nemulțumiți de ascensiunea constructorului din Cehia, o serie de manageri au solicitat ca Skoda
Niciuna dintre aceste măsuri nu se va aplica însă în viitorul apropiat, întrucât Grupul Volkswagen mizează pe o strategie diferită pentru a liniști apele din cadrului companiei. Astfel, Grupul Volkswagen a împărțit piața europeană în 14 tipuri de clienți, iar brandurile de volum Volkswagen, Skoda și Seat vor fi mai bine diferențiate pentru a se adresa doar anumitor categorii de clienți.
"Provocarea principală este să avem o acoperire perfectă a pieței cu teritorii clare pentru branduri. Trebuie să folosim mai bine decât până acum sinergiile pe care le oferta alianța noastră unică de branduri. Poziționarea brandurilor a făcut valuri recent și uneori este o provocare să echilibrăm interese diferite", a explicat Matthias Mueller, CEO-ul Grupului Volkswagen.
Acesta nu a oferit încă detalii concrete despre schimbările pe care le vor suferi cele 3 branduri pentru a se diferenția mai bine. În schimb, acesta a menționat ca strategia de diferențiere a brandurilor va fi aplicată ulterior și pentru Audi și Porsche, dar și pentru alte regiuni ale lumii.
În plus, Volkswagen anticipează o reducere semnificativă de costuri ca urmare a faptului că Audi și Porsche vor folosi platforma comună PPE, în condițiile în care în prezent fiecare constructor are propria platforma.
Via Automotive News
Nemtii se bat de zor cu francezii pentru locul I la socialisme. Stiam ca francezii sunt socialisti, stiam ca nemtii sunt niste cu**e de oameni, dar nu credeam ca le-ar putea trece prin cap asa ceva. Sunt convins insa ca sindicatul din VW, cel care e vinovat si de Dieselgate in mod indirect, sindicatul ala a venit cu asemena idei cretze. Adicatelea sa nu ne atace nimeni in vreun fel veniturile noastre grase si drepturile nesimtite pe care le-am dobandit prin lupta de clasa. Incredibil in ce hal s-a ajuns. Si ceea ce e si mai incredibil e ca dupa toate mizeriile astea, se revolta imporiva capitalismului. Capitalismul e de vina, vezi bine. Din cauza capitalismului o sa se duca toata cosmelia UE pe apa Sambetei, nu din cauza lor, cu idelie lor cretin-socialiste si cu drepturile la leneveala pe bani cat mai multi. Stiu, o sa spuneti ca nu lenevesc. Nu stiti despre cine e vorba. Am lucrat in Germania si cu nemti in Ro. Nu am vazut putori mai mari decat ei si francezii. Cat priveste Skoda, un mare Bravo! Bravo lor! Sa nu-mi spuneti ca tot vw e si acolo. Nu e, sunt echipe diferite. Strategia macro e unica pe enterprise. Strategia micro si-o fac fiecare. Dovada cea mai buna e ca s-a ajuns la discutii ca cele povestite in articol. Abia ACUM ma bucur ca Dacia nu e a VW. Dupa vanzarile fulminante de Duster le-ar fi trebuit sa mute toata productia pe undeva prin fosta RDG si sa ne lase cu buzele umflate, parca vad.