Schițe oficiale cu noul VW Golf: premieră mondială în 24 octombrie, la Wolfsburg
Volkswagen a publicat câteva schițe oficiale cu viitorul Golf, ajuns la a opta generație. Noul VW Golf va fi prezentat în premieră mondială pe 24 octombrie, la Wolfsburg.
Volkswagen va prezenta în luna octombrie a opta generație a celui mai vândut model din Europa. Mai exact, în două săptămâni vom face cunoștință cu noul Volswagen Golf.
Până la acel moment, nemții au publicat acum câteva schițe oficiale cu viitorul model, a cărui premieră mondială este programată la Wolfsburg, în data de 24 octombrie.
VW anunță că noul Golf va fi disponibil pe primele piețe începând cu luna decembrie a acestui an.
Noul Golf 8 va putea fi achiziționat în două versiuni plug-in hybrid. Cea mai performantă dintre ele va avea 245 CP și se va adresa celor care doresc un plug-in hybrid de performanță, în timp ce varianta de bază va avea 204 CP și va avea drept țintă clienții care doresc să adopte tehnologiile verzi. Totuși, doar versiunea mai puternică va fi comercializată sub numele Golf GTE.
Anterior, Volkswagen a publicat o primă imagine sub camuflaj cu noul Golf 8 din timpul unor teste, după ce în luna mai a apărut prima imagine cu interiorul lui Golf 8 într-un document PDF publicat pe site-ul său oficial. Astfel, știm deja că Golf 8 va beneficia de un design modern cu un ecran touch poziționat central care va fi integrat în panoul de instrumente.
De asemenea, știm deja că viitorul Golf 8 va avea funcții autonome extinse, va fi conectat în permanență la internet și va oferi sisteme de siguranță și conectivitate de referință pentru industria auto.
Via VW
-
Gabi, joi, 10.10.2019 15:04
Ce-oi vedea tare la el ca nici tabla nu mai e ce a fost la Golf 1.
-
Kirotractor, joi, 10.10.2019 15:38
Wow, atât de modern...-- văd că nici clanţe la uşi n-are. :-) Acu dincolo de glume, designerii hiperbolizează mai toate proporţiile (lăţimea maşinii, dar mai ales jantele), aşa că realitatea va fi uşor... foarte diferită. Oricum ştim deja cu precizie cum va arăta Mk8 din multiplele imagini cu maşini de test necamuflate şi doar desenul cu interiorul poate aduce oareşce date-n plus. Personal, îmi place "geometria" mega-tabletei VW, chiar dacă nu-s fanul hiper-digitalizării şi nici al comenzilor concentrate-n ecran(e). Dreptunghiul din A-Klasse e mult mai naşparliu -- părere aparent subiectivă, dar pot aduce şi unele argumente universal-valabile... de la DaVinci încoace. Nu-mi place în schimb volanul de T-Cross. OK, e de-nţeles că fac economii după amenzile de +30 miliarde, dar e prea mult la un model de o asemenea importanţă. În rest, mai am o singură curiozitate, şi anume dacă va rămâne realmente... compact (a nu se uita că, la 4,26 m, G7 e mai scurt cu 20 cm comparativ cu Mazda-3, cu 16 decât A-Klasse ori cu 12 ca Focus.)
-
PMC, joi, 10.10.2019 15:56
Din pozele cu modelul necamuflat nu-mi dau seama, dar ar fi misto intr-adevar sa fie mai mare cu macar 10 - 15 cm. Si spatiul ar fi mai bine sa fie la interior decat la bagaje. Eu abia astept sa apara sa-l vedem odata mai ales la interior.
-
andrei, joi, 10.10.2019 16:23
nici gand sa fie asa agresiv. mi-ar fi placut, dar nu e cazul, insa sa vedem interiorul. din ce am gasit pe net se pare ca va fi mai lung si mai incapator. portbagajul cica s-ar duce pe la 450l, ceea ce e serios in plus. si va si flush cu bancheta rabatata ca sa ai o suprafata perfect plata pt incarcare. nu stiu cu toate butoanele alea digitale sau tactile daca e asa mare scofala.
-
Calingura, joi, 10.10.2019 17:42
Eu ma tem doar de controlul climatizarii si al sonorizarii. Au reusit oare sa le faca la fel de usor si de rapid de utilizat?
-
Kirotractor, joi, 10.10.2019 18:48
@PMC: Sincer, nu văd de ce l-ar mai lungi -- deși nu-s *targetat* pe Golf din cauze de spațiu limitat pt garare, îi apreciez raportul-record gabarit / spațiu interior (btw, Mk7 e mai spațios și decât noul Focus la nivelul umerilor cu 3,5/1,0 cm față/spate, deși e mai îngust cu 2,5 cm.) OK, Focus îl depășește cu puțin la *Normsitzraum* (spațiu picioare spate cu scaunele-față într-o poziție standard), da-i mult mai lung -- și ca ampatament. Plus că VW are portbagaj mai mare (380 l oficiali, dar și 305 l real măsurați de ADAC, valoare bună vs. cei 260 l reali pt. Focus) -- de Mazda-3 nici nu mai aduc vorba... :-) Eu aș paria deci că G8 nu va sări de 4,30 m, dar mai știi...?! Pe un Biturbo 2.0 TDI de 240 CP n-aș paria totuși. :-P
-
Andrei, joi, 10.10.2019 22:05
Spatiul interior nu e o problema in Golf 7.5, ca atare cred ca vor fi modificari doar la nivelul portbagajului. Golf e foarte eficient la nivel de spatiu vis-a-vis de dimensiunile exterioare, asta e una din chestiile destepte ale masinii. Probabil va fi mult mai scump si posibil sa apara reduceri de costuri, punte spate rigida, materiale samd.
-
Parere, joi, 10.10.2019 22:25
Pai exista punte spate rigida la modelul actual, ce reduceri de costuri mai mari vrei? Volanul este oribil, si cred ca (in premiera pentru Golf) o sa vedem mai mult plastic de slaba calitate. De la Golf 6 tot fac reduceri de costuri, acolo aveai multilink, fetele de usi din plastic moale si in spate, masina era vopsita in culoarea aleasa si in spatiile mai putin vizibile etc. ceea ce la G7 si 7.5 s-au "pierdut".
-
andrei, vineri, 11.10.2019 07:51
eu zic sa te sui intr-o octavia in spate. dupa aia vorbim de spatiu interior. ok? da, e mai lunga octavia. dar e si in aceeasi clasa si e mai ieftina. spatiul interior e un criteriu important in alegerea unei masini. eu din toate info de pe net gasesc ca sigur-sigur va fi ceva mai lung noul golf si cu ampatamentul mai mare.
-
DanG, vineri, 11.10.2019 09:47
@andrei E o diferenta de pret foarte mica intre Octavia si Golf, cel putin in Romania. M-am mirat si eu cand le-am configurat. In rest ai dreptate, spatiul din Octavia este urias. Ce iti pot spune este ca dupa 150000 km parcursi la volanul lui Golf, la 1,86 m ai mei, nu mi-a trecut nici o clipa gandul ca as avea nevoie de mai mult spatiu. Pana la urma e chestie de gust, nu dai gres nici cu VW nici cu Skoda.
-
Andrei, vineri, 11.10.2019 09:59
Am 1.88 si incap perfect in Golf, iar in spate incape inca un adult, ca atare spatiul interior nu a fost si nu este o problema. Ca Octavia are spatiu mai mare pe bancheta si portbagaj este adevarat, insa masina e mult mai lunga si mai putin practica in mediul urban. Am avut 6 luni o Octavia 2 FL 1.6Tdi si nu mi-a placut cum se conduce, avea ampatamentul scurt pentru cat de lunga e masina, la drum lung caroseria avea miscari ample si pasagerilor li se poate face rau, frane slabe. Masina era usoara pentru cat de mare e, asta a dus la consumuri foarte bune, dar nu statea pe drum cum trebuie, motorul 1.6TDI era slab, cutia foarte lunga. Golful e masina superioara la toate capitolele, mai putin portbagaj si spatiu bancheta.
-
DanG, vineri, 11.10.2019 10:23
@Andrei Aceleasi impresii le am si eu. Cu mentiunea ca eu am condus Octavia 2FL 2.0 TDI si obtineam lejer consumuri de 3,9 - 4,4 l/100 km, Masina era ciudata la condus si manevrat. La Octavia 3 insa diferentele sunt foarte mici, suspensie, viraje, antifonare, etc.
-
andrei, vineri, 11.10.2019 17:00
eu nu am zis nimic cum ca se conduce octavia mai bine, golful se conduce mai bine, eu ziceam ca spatiul interior conteaza, iar pt cei cu familii conteaza mult spatiul din spate decat ca se conduce golful mai bine. e mai bine gandit golful si mai calitativ. de aia si astept g8. :)
Citeste si
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 19 noiembrieViitorul Citroen C4, rival pentru Dacia Duster?Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. Citeste tot
cel mai tare model compact !!!!!!!!