Se ascute batalia pe segmentul low-cost
Toyota si GM sunt principalii producatori auto care se anunta favoriti pe acest segment.
Aparitia celui mai ieftin automobil din lume, Tata Nano, a ascutit lupta producatorilor auto pe segmentul low-cost.
Daca pretul de 2.500 de dolari pare practic imposibil de atins pentru producatori consacrati cum ar fi Toyota, Volkswagen sau GM, realizarea unui model mini foarte ieftin este un tel comun al fiecaruia dintre ei.
In cursa pentru modelul low-cost si-au anuntat participarea si alti producatori auto cum ar fi Renault sau General Motors. Conform datelor preliminare, batalia pentru modelul low-cost este condusa de Toyota, care isi va inaugura o fabrica in India de 343 de milioane de dolari si care dispune de conceptul mini iQ.
Un viitor model low-cost Toyota ar urma sa coste in jurul cifrei de 7.000 de dolari, dar o versiune mult mai ieftina al acestuia ar urma sa apara sub marca Daihatsu pentru a fi comercializata in China, India si Rusia.
Cel mai considerabil rival pentru Toyota in batalia modelelor low-cost se preconizeaza a fi GM, care dezvolta cu partenerul chinez Wuling o versiune ultra ieftina a modelului Matiz.