Se pregateste Passat CC break!

Publicat miercuri, 03.09.2008 09:48 de Mircea Meșter

Volkswagen se pregateste sa lanseze o versiune break a lui Passat CC. Se inaugureaza, astfel, un nou segment.

Segmentele auto au inceput sa se transforme in asa hal in ultima perioada incat jumatate dintre modelele existente astazi pe piata sunt mai degraba crossovere decat masini care apartin unui segment clar de piata. Dupa ce Maserati a inceput timid cu Quattroporte iar Mercedes a dat lovitura cu CLS inaugurand practic segmentul coupe-urilor cu patru usi, Volkswagen a lansat, la inceputul acestui an, primul astfel de model ceva mai abordabil ca pret: Passat CC.

Normal, discutiile generate de iubitorii ceva mai conservatori ai industriei nu au incetat sa apara, acestia considerand ca un coupe adevarat are doar doua portiere si ca, astfel, Passat CC si alte modele de acest tip sunt o blasfemie. Ei bine, industria ne-a rezervat si mai multe surprize.

Presa internationala a preluat declaratiile unui oficial Volkswagen care afirma, sub acoperire, ca producatorul german pregateste un break derivat din Passat CC. Altfel spus, un coupe cu patru usi break. Desi nu este inca nimic oficial, fanii Passat din intreaga lume au inceput deja sa isi dea cu parerea in legatura cu numele viitorului model, care ar putea fi, spun acestia, Passat Coupe Variant.

Volkswagen nu este insa singurul constructor care se arunca la astfel de abordare, "fratii de grup" de la Audi pregatind in secret o declinare aproape identica a lui A5. Numele sau? Clasic: A5 Sportback.

via | Motor Authority

  • woody, miercuri, 03.09.2008 13:48
    char ca blasfemie!

    eu chiar nu-i vad rostu. varianta break e pentru cine vrea sa care, ori cum pana mea sa faci o masina cu doar 2 locuri in spate pentru carat... asta e un frankenstein...

  • andrei, miercuri, 03.09.2008 14:05
    hmmm

    break nu e doar pt cei care cara cartofi cu ele , break, sau SW cum ii zic eu, e pt familisti , pt cei care vor ceva mai mult spatiu. e o chestie de marketing, vor sa isi mareasca gama, sa atraga cat mai multi posibili clienti

  • Anonymus, miercuri, 03.09.2008 14:10
    Huuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

    Pe cat de frumos e CC-u simplu, pe atat de urat e asta break...

  • eeeeeeeeeu, miercuri, 03.09.2008 14:12

    asta e pentru romani. pentru ca ei merg la piata cu alimente sa le vanda si conserva asta e numai buna

  • dan, miercuri, 03.09.2008 14:30
    ceva normal la germani...

    nu ar fi ceva nou ... exista tot felul de mercedes break, bmw si altele... culmea ca si cu motoare ff puternice.. iar ei considera ca break-ului este destinat celor care detin caini(chiar stiu pe cineva care a fost unul dintre primii care au cumparat passat-ul nou(nu CC) break doar pentru ca are un caine mare pe care il poarta cu el in orice excursie sau drumetie...si nu ca la noi ca break-ul este pentru carat cartofi si altele :)) (mie unul nu imi place break-ul .. iar cu atat mai mult in momentul in care faci dintr-o limuzina un break mi se pare oribil).. PS: poza e doar o idee a modului in care ar putea arata masina.

  • radu, miercuri, 03.09.2008 14:36
    :)

    au reusit si retarzii astia sa scoata o masina frumoasa si brusc incearca sa transforme apelativul "CC" in ceva banal si monoton.

  • bola, miercuri, 03.09.2008 14:49

    :)) m-a distrat comentariul tau radu :)

  • Ovi, miercuri, 03.09.2008 14:51
    varful nasului

    Mda! Comentarii ca la noi la romani, pana in varful nasului. Incercati voi mai copilasi sa puneti un carucior de copil intr-o limuzina. Asta este aspectul practic al problemei, pentru ca daca ne uitam la performante, orice masina in varianta break este mult mai stabila deoarece benficiaza de un raport al greutatii pe punti foarte aproape de optimul 50 / 50. De aici si un comportament in viraje net superior (vezi noul RS6). Cat despre design, numai cuvinte de lauda, masina este foarte frumoasa. O astept cu interes.

  • Webermann, miercuri, 03.09.2008 15:14
    tipic rumanisch...

    O adevarata racheta...super design, sper ca nici pretul sa nu fie prea mare si probabil si ceva dotari de serie suplimentare fata de CC, ca in cazul Passat-ului...comentariile unora sunt ca OTV, publice dar nu poti trece peste ele fara sa le dai importanta.. :)))

  • Andrei, miercuri, 03.09.2008 16:30
    Passat CC break e naspa :)))

    de crezi ca cei de la Mercedes dupa ce au scos CLS-ul au lasat doar atat si nu au facut si un model break??? pentru ca aia gandesc!!! ceea ce incearca astia sa rezolve cu passatul cc e cam aiurea.... nu poti sa transformi o limuzina foarte eleganta intr-un dric.... mi se pare cam exagerat...

  • marian, miercuri, 03.09.2008 16:40
    :)

    Bine ca mi-a luat deja Passat CC normal,nu e foarte rea nici versiunea break, dar imi pare rau,pentru ca speram ca a mea sa ramana unicul Passat CC

  • boss, miercuri, 03.09.2008 18:03

    zici cai spate de q7 :))))

  • d, miercuri, 03.09.2008 18:42
    da...

    da... masina arata super... o limuzina adevarata. pt. necunoscatori CC nu se refera la Coupe Cabriolet (decapotabila). e doar o limuzina... sau cum au zis unii intr-o emisiune ... este concurenta la mercedes. http://www.tuningnews.net/news/080415/volkswagen-passat-cc-first-drive-02.jpg ... nu prea arata a cabriolet deloc :D

  • raaul, miercuri, 03.09.2008 18:47

    ce legatura este intre passat si cls...vezi m5 touring si e 63 amg...oare nu au cap?

  • Crysty, miercuri, 03.09.2008 20:25
    Passat

    Eu consider ca nu-si are rostul! E destul sa fie in aceasta clasa unde si asa sunt putini concurenti! Au incercat si ei sa lanseze ceva nou! Sa vedem cum reactioneaza ceilalti producatori. Dar sa nu uitam, ca si Ferrrari are un break!

  • mihai, miercuri, 03.09.2008 23:54
    ...........

    No OVI asteapta k si yoo am ASTEPTAT DESTUL :P passat CC...????..carutza pe 4 roti :d

  • woody, joi, 04.09.2008 00:14
    RE

    pentru andrei : nu stiu de ce va ganditi cu totii automat la cartofi, se poate cara si familia. ai zis ca e pentru familisti, pt cei care vor mai mult spatiu...lol pai eu ce am zis mai sus? nu uitati ca are doar 2 locuri in spate, altfel n-ar mai avea de ce sa-i zica cc... cari familia cu conditia sa fie o familie mica :) argumentele pt care ei o denumesc "cc" sunt: -doar 2 locuri in spate -spatiu interior mai mic ca la varianta normala chiar daca pe dinafara poate fi mai mare (vedeti x6 fata de x5) -pozitia mai joasa la volan -senzatie mai sportiva -etc care sunt argumentele break-ului? fix oposite: adica spatiu mai mare, loc sa cari familia, etc intrebarea mea initiala din primul post cum pana mea faci un break cc ? adica termenii in sine se bat cap in cap... Ovi roman esti tu si ai o atitudine de rahat. iti iei cc ca sa bagi caruciorul de copil? lol...tare Webermann e genu care confirma urmatoarea afirmatie: dintre toate natiile de pe planeta asta , romanii sunt mai speciali: daca se intalnesc 2 romani oriunde in lume, ei se cearta, se iau la misto. Webermann sfatul meu e sa te uiti in continuare la OTV si sa vezi ce mai e pe acolo ca sa ne spui si noua... o zi buna

  • ionut, joi, 04.09.2008 08:50
    focsani

    cc= "coupe comfort"(pentru VW)

  • sunshine64sm, joi, 04.09.2008 14:11
    Ce posterior mai are si asta !!!

    Bag sama ca o uitat-o in presa prea mult timp, si o turtit complet posteriorul. Saraca masina :D

  • Florin, joi, 04.09.2008 22:36
    :)

    Eu nu cred ca acest model se va numi tot ,,CC" ,probabil ca va fi noul passat break...