Seat şi-a modernizat logo-ul

Publicat marţi, 17.07.2012 14:41 de Mircea Meșter

Seat a aplicat o schimbare subtilă la nivelul logo-ului propriu care apare pe recent-prezentata generaţie nouă a lui Leon. Acesta se simplifică şi devine ceva mai modern.

Prezentarea oficială a primelor fotografii cu noua generaţie Seat Leon a adus cu sine o noutate care în prima fază a trecut neobservată de presa de specialitate. Odată cu noul model, Seat îşi schimbă subtil logo-ul, noul logotip fiind ceva mai simplu decât cel anterior.

Modificările sunt departe de a putea fi considerate radicale.

Avem de-a face cu acelaşi "S" stilizat, diferenţa fiind făcută de lipsa segmentului central oblic. Practic, din cele trei linii oblice care formau până acum bara centrală a S-ului din logo, au rămas doar două. În plus, forma generală a "S"-ului este mai pătrăţoasă, designerii mărcii renunţând la marginile curbe ale extremităţilor siglei.

"Noul logo Seat ilustrează precizia şi eleganţa limbajului de design al mărcii", spun oficialii iberici despre noua siglă. Aceasta urmează să apară în showroom-uri, pe toate materialele promoţionale şi să o înlocuiască pe cea veche începând cu această toamnă, după ce noul Seat Leon va fi lansat la Salonul Auto de la Paris.

via Autocar

  • token, marţi, 17.07.2012 22:57

    total neinteresant..

  • gelu, miercuri, 18.07.2012 08:41

    linia mediana costa probabil 0,05Centi....au gasit o metoda de a face economie de 100Eu/an se numeste modernizare

  • Cristi, joi, 19.07.2012 16:39

    Sigla nu are nimic de a face cu economia, ci doar cu schimbarea strategiei si a sloganului. Fosta sigla avea linii curbe specifice sloganului Auto Emocion, iar actuala sigla inspira tehnologie si are linii drepte conform noului design si a sloganului Enjoyneering