Seful Aston Martin: "Avem deja 50 de comenzi pentru Cygnet"

Publicat luni, 08.03.2010 16:29 de Sebastian Toma

Seful Aston Martin a motivat aparitia lui Cygnet in gama sa si a anuntat ca a primit deja 50 de comenzi in prima zi de public a Salonului Auto de la Geneva.

Ulrich Bez, seful Aston Martin, a declarat ca a primit deja 50 de comenzi pentru Cygnet in primele ore in care a fost deschis pentru public Salonul Auto de la Geneva. Totodata, seful marcii din Gaydon a clarificat scopul lui Cygnet in gama Aston Martin si a raspuns la o parte din criticile la adresa celebrei marci britanice.

Chiar si clientii Aston Martin cu "state vechi" in randul modelelor din Gaydon au criticat producatorul britanic pentru dezvoltarea lui Cygnet. Ulrich Bez a raspuns fiecarei scrisori din partea clientilor sai cu o invitatie la fabrica Aston Martin, pentru a prezenta procesul de constructie al lui Cygnet si a arata ca modelul este la fel de exclusiv ca orice Aston Martin si ca valorile marcii britanice sunt respectate chiar si in cazul acestui model bazat pe Toyota iQ.

Potrivit lui Ulrich Bez, Cygnet nu este o piedica pentru cei de la Aston Martin in crearea de modele sport extrem de atragatoare si performante. Modelul are un scop extrem de clar pentru marca britanica, acesta fiind construit pentru a reduce emisiile de CO2 ale marcii din Gaydon, dar si pentru a oferi un model exclusivist la un pret mai redus intr-o perioada dificila din punct de vedere economic. Totodata, Aston Martin Cygnet se prezinta ca fiind o versiune mai practica a supercar-urilor cu motoare V12, de care multi clienti care locuiesc in metropole nu se pot bucura prea des. Angajatii Aston Martin lucreaza 100 de ore la fiecare Cygnet construit, desi sasiul, motorul si toate elementele necesare functionarii sunt furnizate de cei de la Toyota.

Via | Autocar

  • papa, luni, 08.03.2010 16:33
    a

    masina arata mai nasol decat un daewoo

  • Castravetele., luni, 08.03.2010 17:09

    Parca vad ca cele 50 de comenzi sunt numai ale Paris Hilton!!! si mai "papa" tu numai comenta la adresa lui Daewoo deoarece toate acele modele au fost desenate de Pininfarina sau Giugiaro! Daewoo au unele dintre cele mai reusite designuri din lume! Hai noroc, mai tre sa bag un lemn in soba ca este prea frig!

  • mAru, luni, 08.03.2010 17:37
    oare......?

    oare pedala de acceleratie este conform...adica ramane blocata??????? o singura remarca-SNOBISMUL NU CUNOASTE LIMITE !!!

  • 1Sym, luni, 08.03.2010 20:24
    scump.....!!!!!

    Toti cei care vor cumpara aceste modele, vor fi posesorii de ASTON BD9, si miliardarii. Sunt sigur, ca pretul la masina va fi foarte mare, iar de banii aia o sa putem cumpara o SKODA OCTAVIA FULL, sau orice alta masina din clasa compacta, medie.

  • LauCalin, marţi, 09.03.2010 08:12
    hmm

    E adevarat ca e o masina exclusivista. E adevarat ca arata interesant si se apropie oarecum de stilul Aston Martin, este adevarat ca este diferita de toate masinile din clasa ei.... E adevarat ca este extrem de scumpa. Comparatia cu Skoda Octavia pica, pentru ca sunt masini extrem de diferite adresate unor oameni foarte diferiti. Nu se compara deloc.