Șeful Audi, despre criza COVID-19: “Avem ocazia să încercăm lucruri noi, vom depăși impasul până în 2022”

Publicat luni, 13.07.2020 14:40 de Paul Cosma

CEO-ul Markus Duesmann consideră că actuala criză este o “oportunitate” prin care Audi să încerce “lucruri noi”. Conducerea constructorului estimează că impasul COVID-19 va fi depășit până în 2022, atunci când rezultatele financiare ar urma să revină la nivelul pre-criză.

Markus Duesmann, fostul șef al departamentului de dezvoltare a motoarelor BMW, a devenit noul CEO de la Audi începând cu data de 1 aprilie 2020.

Cu un mandat început în plină criză pe fondul pandemiei de coronavirus, șeful Audi consideră că această perioadă este ocazia prin care constructorul să înregistreze progrese notabile la nivel tehnologic.

“Orice criză oferă oportunități” pare să fie și deviza lui Markus Duesmann, care susține că Audi vrea să încerce “lucruri noi”.

“Avem o muncă grea, dar o vom duce la bun sfârșit,” a subliniat șeful constructorului, ce pregătește revizuirea gamei și accelerarea proiectelor aflate în desfășurare.

Conducerea Audi estimează că actuala criză va fi depășită până în 2022, atunci când rezultatele financiare ale companiei ar urma să revină la nivelul pre-criză.

În următorii 5 ani, constructorul vrea să renunțe la 9.500 de angajați, astfel încât costurile să fie reduse cu circa 6 miliarde de euro.

Via Bloomberg

  • Tatraurs, luni, 13.07.2020 14:47

    "Orice criză oferă oportunități"......."În următorii 5 ani, constructorul vrea să renunțe la 9.500 de angajați"Tare glumet,oportunitatea de a ramane somer. Mai are sa zica de economie ca duduie.

  • pipo, luni, 13.07.2020 16:34

    Pai da , fara gluma , asta este marea oportunitate pt. constructorii auto si pentru tot ce tine de automotive in general, aceasta criza reprezinta "motivul perfect" pentru concedieri masive. Piata automotive era oricum in criza de anul trecut doar ca nimeni nu vroia sa o recunoasca sau sa o expuna pe fata fiindca imediat le sareau sindicatele si guvernele in cap . Deci din punctul asta de vedere , aceasta criza chiar este o oportunitate pentru majoritatea constructorilor si vor profita la maxim de ea.

  • AntiNazi, luni, 13.07.2020 20:43

    Numai un germănos putea considera că o pandemie este o oportunitate. Numai unul ca el putea să proclame în mod public că suferința și moartea a mii de oameni reprezintă un moment favorabil pentru o companie. Se dovedește încă o dată că nu a fost nimic întâmplător în ceea ce au făcut germănoșii în secolul trecut.

  • hazard, marţi, 14.07.2020 13:04

    Sund de acord cu el. La salariul pe care il are poate sa incerce diverse experiente sexuale.

  • inexorabil, marţi, 14.07.2020 13:54

    Mă întreb ce fel de pasionat (de Audi) o fi respectivul şef, din moment ce provine de la marea rivală (să fi făcut subsemnatul parte din CA al VAG şi neîndoielnic că m-aş fi împotrivit din răsputeri unei asemenea opţiuni). Cum să-l învesteşti – taman în funcţia executivă cu responsabilitatea cea mai înaltă – pe “ochiul vigilent” al motoarelor BMW (şi, anterior, la Daimler) ? Dintr-o sumedenie de alţi potenţiali manageri şi toţi cu experienţă în industria auto. Iar cine crede (cu fermitate chiar) că nu contează decât “profesionalismul” nu trăieşte pe această planetă. Hai, să se fi încadrat într-un post similar n-ar fi însemnat o problemă, dar să-l ungi CEO?! Sper ca onorabilii din Wolfsburg să nu se fi împuşcat în picior adoptând această decizie. De fapt, ar trebui să evaluăm starea balanţei Audi-BMW după nişte ani, chiar dacă predicţia mea (absolut obiectivă, deci neinfluenţată de scepticismul meu definitoriu) înclină net – încă de pe acum – în favoarea entităţii müncheneze… PS. “Constructorul vrea să renunţe la 9500 de angajaţi”…Lăsaţi-mă să ghicesc, căci eu sunt tata Omid: printre acei nefericiţi nu se va afla niciun preten (a se citi: alintat) al conducerii superioare. PPS. Mda, mai mult ca sigur eu, unul, voi ajunge să-l regret pe “infractorul” Rupert Stadler…