Şeful Audi: "Nu renunţăm la ţinta noastră de vânzări pentru 2020"
Rupert Stadler, şeful Audi, a reafirmat dorinţa sa de a ajunge pe primul loc în clasamentul de vânzări al mărcilor premium până în anul 2020.
Audi îşi menţine ţintele de vânzări stabilite până în anul 2020, declară Rupert Stadler, CEO-ul mărcii din Ingolstadt. În prezent, marca germană se învârte în jurul valorii de 1.5 milioane de unităţi vândute pe an, dar planul Audi pentru 2020 vizează comercializarea a două milioane de unităţi pe an şi atingerea primei poziţii în clasamentul mărcilor premium la nivel global.
Şeful Audi vede poziţia a treia în clasamentul de vânzări al segmentului premium ca o provocare. Rupert Stadler spune că această clasare îi obligă să aibă o creştere organică şi sustenabilă. În plus, Stadler spune că este extrem de importantă atitudinea angajaţilor, care trebuie pregătită de pe acum pentru obiectivul din 2020. Tocmai de aceea, Audi mizează pe cele mai mici discount-uri din segment, pentru a le întări convingerea clienţilor că au achiziţionat o marcă puternică, pentru care este mai important clientul decât volumele de vânzări de la sfârşitul anului.
În următorii doi ani, Audi va investi 11 miliarde de euro pentru a dezvolta produse noi şi tehnologii sustenabile. Printre acestea se numără şi vehiculele plug-in hybrid pe care constructorul german le-a confirmat deja pentru lansare în 2014 şi 2015. Audi vede hibrizii plug-in ca fiind cea mai bună soluţie pentru a oferi mobilitate în orice moment. Nemţii se mândresc şi cu faptul că au reuşit să producă aceste modele pe linia de fabricaţie pe care sunt construite şi versiunile cu sistem de propulsie convenţional, ceea ce le permite mai multă flexibilitate în producţie.
Via AutomotiveNews (înreg.)
Ati pus punctul pe ,,i". DORINTA ! La fel zice si Ponta ca economia Romaniei este in crestere.