Șeful BMW: "Nu vom renunța la segmentul accesibil în tranziția către mașini electrice"
Oliver Zipse, șeful Grupului BMW, a declarat public că marca bavareză nu va renunța la segmentul accesibil în procesul de tranziție către o gamă complet electrică. Planul constructorului german diferă semnificativ față de rivalii de la Mercedes-Benz, care se vor concentra aproape exclusiv pe modele premium și de lux în viitorul apropiat.
În cadrul unei conferințe organizate la Berlin, Oliver Zipse, șeful Grupului BMW, a precizat că marca bavareză nu va abandona segmentul de piață accesibil în procesul de tranziție către o gamă de modele pur electrice. Anunțul vine la câteva săptămâni după ce același Zipse a declarat public că
„Nu vom părăsi segmentul de piață accesibil”, a declarat Zipse în cadrul conferinței organizate de furnizorul Robert Bosch. „Chiar dacă te consideri o marcă premium, este o greșeală să părăsești acest segment de piață. Acesta va fi nucleul afacerii tale în viitor”, a mai adăugat șeful grupului bavarez.
Declarațiile lui Zipse fac referire la strategia de electrificare a rivalilor de la Mercedes-Benz. Încă de la începutul acestui an, constructorul de la Stuttgart a anunțat că va renunța la modelele sale accesibile în favoarea celor de lux. În luna iulie, Mercedes-Benz a precizat că va aloca 75% din investițiile sale către viitoarele modele electrice de lux.
Unele modele mai accesibile, precum Mercedes-Benz Clasa A, Clasa B și Clasa CLA, nu vor mai primi generații noi. Scopul strategiei celor de la Mercedes-Benz este de a genera un profit mai mare rezultat din vânzarea modelelor mai scumpe.
adevarul ca pana acum au fost foarte prezenti in segmentul accesibil