Șeful Bugatti: "Urmașul lui Veyron va avea o viteză maximă mai mare și va fi mai performant pe circuit"
Wolfgang Dürheimer, CEO-ul Bugatti, a anunțat că succesorul lui Veyron va fi mai rapid și mai performant. Totodată, șeful Bugatti a confirmat că nu vor construi un SUV sau o berlină.
Bugatti se pregătește de lansarea succesorului lui Veyron, un model despre care se presupune că se va numi Chiron, iar zvonurile despre acest model au început să circule. Wolfgang Dürheimer, CEO-ul mărcii, a făcut o declarație prin care a clarificat o parte din planurile de viitor ale mărcii din Molsheim.
Clientul tipic de Bugatti deţine în medie 84 de maşini, trei avioane şi un iaht
Urmașul lui Veyron va fi mai sportiv și va obține timpi mai buni pe circuit. Cei de la Bugatti și-au propus să îmbunătățească fiecare aspect al succesorului lui Veyron, un model care a stat în producție vreme de zeece ani și a fost construit într-o serie limitată la 450 de unități.
Șeful Bugatti a subliniat faptul că marca din Molsheim trebuie să se țină tare și să se concentreze pe modelele supersport, evitând orice fel de derivate ale acestora, cum ar fi eventualele SUV-uri sau berline. Conceptul Galibier din 2009, un model care avea patru uși și a fost luat în calcul pentru producție, nu va fi construit în variantă de serie pentru că nu se potrivește cu imaginea mărcii, a explicat Wolfgang Dürheimer.
Şeful Volkswagen: "Bugatti va renunţa la Galibier şi se va concentra pe următorul Veyron"
Via Car&Driver
Orice milionar din lume va avea o dilemă, să cumpere un Bugatti sau 10-12 bucăți Nissan GT-R, mai rămân și bani de benzină.