Șeful Bugatti: "Urmașul lui Veyron va avea o viteză maximă mai mare și va fi mai performant pe circuit"

Publicat luni, 24.08.2015 12:50 de Sebastian Toma

Wolfgang Dürheimer, CEO-ul Bugatti, a anunțat că succesorul lui Veyron va fi mai rapid și mai performant. Totodată, șeful Bugatti a confirmat că nu vor construi un SUV sau o berlină.

Bugatti se pregătește de lansarea succesorului lui Veyron, un model despre care se presupune că se va numi Chiron, iar zvonurile despre acest model au început să circule. Wolfgang Dürheimer, CEO-ul mărcii, a făcut o declarație prin care a clarificat o parte din planurile de viitor ale mărcii din Molsheim.

Astfel, Bugatti nu va construi un SUV și nu are planuri de dezvoltare ale unei berline, contrar zvonurilor care au sugerat această posibilitate. În ceea ce privește succesorul lui Veyron, modelul anunță un nivel superior de putere, o viteză maximă mai mare decât cel mai rapid Veyron de serie, adică de peste 415 km/h și un sistem de frânare îmbunătățit.

Clientul tipic de Bugatti deţine în medie 84 de maşini, trei avioane şi un iaht

Urmașul lui Veyron va fi mai sportiv și va obține timpi mai buni pe circuit. Cei de la Bugatti și-au propus să îmbunătățească fiecare aspect al succesorului lui Veyron, un model care a stat în producție vreme de zeece ani și a fost construit într-o serie limitată la 450 de unități.

Șeful Bugatti a subliniat faptul că marca din Molsheim trebuie să se țină tare și să se concentreze pe modelele supersport, evitând orice fel de derivate ale acestora, cum ar fi eventualele SUV-uri sau berline. Conceptul Galibier din 2009, un model care avea patru uși și a fost luat în calcul pentru producție, nu va fi construit în variantă de serie pentru că nu se potrivește cu imaginea mărcii, a explicat Wolfgang Dürheimer.

Şeful Volkswagen: "Bugatti va renunţa la Galibier şi se va concentra pe următorul Veyron"

Via Car&Driver

  • dan_grc, luni, 24.08.2015 14:04

    Orice milionar din lume va avea o dilemă, să cumpere un Bugatti sau 10-12 bucăți Nissan GT-R, mai rămân și bani de benzină.

  • xkjvnxkjvbxhjvb, luni, 24.08.2015 14:18

    kshcbsjdhcbsduchbdc

  • ioi, luni, 24.08.2015 16:11

    oricat as fi de mare fan GT-R, nu cred ca o sa fie chiar asa; oricum poti sa-ti iei un GT-R si sa-l tunezi cheltuind 300k euro si sa dai si vreo 3 mil euro pe un bugatti

  • LR, luni, 24.08.2015 16:24

    Miliardarii gândesc altfel decât milionarii.

  • hazard, luni, 24.08.2015 18:28

    Eu nu ma bag la urmasul lui Veyron, astept urmasul urmasului... Ala sigur o sa aibe decolare verticala.

  • inexorabil, marţi, 25.08.2015 14:45

    "Ş-acele milioane, ce în grămezi luxoase / Sunt strânse la bogatul, pe cel sărac apasă, / Şi-s supte din sudoarea prostitului popor." . Aţi auzit vreodată clasa politică vorbind despre Eminescu? De ce ar fi nevoie de 450 sau 500 km/h? Oricum, Bugatti pune problema vitezei numai cu 8L W16. În anii '80, se puteau obţine performanţe mai bune cu 1.8L la "plajă" (Lancia Delta S4), respectiv cu 2.3L la vit.max. (Oldsmobile Aerotech), ambele motoare având patru cilindri în linie. Dar na, putrezii (de bogaţi) planetei ţin morţiş să se "spargă în figuri" numai la modul costisitor, ca să se convingă plebea (căreia îi datorează vieţile lor de huzur...inutil pentru comunitate) că ei îşi respectă întotdeauna statutul. Cealaltă castă de bandiţi "cu gulere albe" --- avarii --- îşi refuză cu îndârjire patimile şi plăcerile cu care se delecteată de obicei categoria destrăbălaţilor mai sus pomenită, pe care ei chiar o mustră, inoculând astfel lumii teribila iluzie a austerităţii, moralităţii şi smereniei...În realitate, ăştia strâng miliardele precum rozătoarele cerealele, depozitându-le în conturi secrete şi...lăsându-le neutilizate, chiar în dauna lor proprie (mă rog, nu evită mijloacele elementare de trai), fiindcă boala psihică de care suferă este cumplită şi intratabilă: porcoaiele de bani nemunciţi şi răpiţi cu viclenie le insuflă sentimentul "nepreţuit" şi "inegalabil" de "siguranţă absolută şi perpetuă" cum nimic altceva de pe lume n-ar reuşi, dar liniştea ideală le-o oferă numai acumularea continuă, fără întreruperi (iar proştii se întreabă de ce naiba nu mai scapă odată de sărăcie). Cei mai mari (inteligenţi) ticăloşi (aceia "de stofă aleasă") se ascund sub aparenţa de oameni obişnuiţi, oricât vi s-ar părea de neverosimil. Nu vor avea niciodată maşini scumpe (de teamă să nu "ciuntească" din maldărele "liniştii" lor nocturne), dar merită să treci peste ei cu un bolid sau cu o limuzină, fiindcă destrăbălaţii s-ar mai putea lecui, avarii niciodată... În concluzie, @LR are dreptate: milionarii (iubitori de "trai pe vătrai") sunt diferiţi de miliardari (cu excepţia lui Ţiriac, pe care nu ştiu unde să-l încadrez, el crezându-se g... Universului). Cert este că şi unii, şi alţii sunt ferm convinşi că, dacă ei n-ar fi existat, ar fi trebuit să fie inventaţi, fiindcă, fără inestimabila lor prezenţă, viaţa cică ar fi...imposibilă.