Șeful de design Renault renunță la culorile clasice pe viitoarele modele: "Albul și griul sunt plictisitoare, trecem la magenta şi fuchsia"
Laurens van den Acker, şeful departamentului de design al Renault, a anunţat renunţarea la culorile clasice în favoarea nuanţelor ieşite din comun, cum ar fi fuchsia.
NOTĂ: Acest articol reprezintă o păcăleală de 1 aprilie. Orice asemănare cu realitate este pur întâmplătoare.
Renault se va bucura de o paletă de culori complet nouă în viitorul apropiat, după ce designerul şef al companiei a declarat război culorilor clasice şi non-culorilor. Laurens van den Acker, şeful departamentului de design al mărcii franţuzeşti, a decis că vremea maşinilor albe, negre sau gri a trecut şi că este necesară o schimbare majoră în oferta mărcii.
Cei de la Renault încearcă prin această măsură să ofere o variantă accesibilă pentru cei care vor să iasă în evidenţă în trafic. Decizia constructorului francez este împotriva curentului, dacă ar fi să judecăm după clasamentul anual al celor mai populare culori pentru maşinile noi, dominat în continuare de non-culori şi de nuanţele reci. Francezii mizează pe dorinţa clienţilor din generaţia Y de a ieşi în evidenţă în faţa celor din jur şi noua paletă de culori ar putea să fie răspunsul la această cerere.
Inspiraţia pentru noile culori din portofoliul Renault a venit din portofoliul Crayola, celebrul producător de creioane colorate, cu care van den Acker s-a familiarizat odată cu desenele făcute de primul său copil. În joacă, Laurens van den Acker a experimentat propriile schiţe de maşini cu creioane colorate şi a descoperit noi posibilităţi în portofoliul de peste 120 de culori al companiei Crayola.
Aveti grija ca fanii Renault sunt mai sensibili si poate va treziti cu "frigiderul plin de carne"